Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos opiskelijat/nuoret työstänne koronaepidemian suhteen

Vierailija
08.10.2020 |

Olette ansiokkaasti ja pitkäjänteisesti tehneet työtä, jolla on vaikutus yhteiskuntaamme. Ja kiitos myös opiskelijoiden/nuorten vanhemmille viisaasta ohjauksestanne ja kasvatuksestanne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, passiivisaggressiivisesta kirjoitustyylistäsi päätellen, olet nainen. Miksi naiset eivät keksi mitään järkevää keinoa tuon ravonsa purkamiseen? Pelkkää passiivisaggressiivista SEKOILUA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa nyt syyllistät, ei se mitään muuta kuitenkaan. Jälkiviisaus on aina helppoa.

Vierailija
4/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä. Olen ollut työttömänä kotona käymättä missään. Syrjäytyminen on suuri etu meille kaikille.

Vierailija
5/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos passiivisaggressiiviset naiset, olette ansiokkaasti ajamassa Suomea ennennäkemättömään vastakkainasettelun aikakauteen. Yhteenhiileen ei todellakaan tulla puhaltamaan, vaan etsitään se syyllinen, jota sitten voidaan osoitella ja syytellä. Hienoa toimintaa kriisin aikana, kertoo sisäisestä maailmasta kaiken tarpeellisen.

Vierailija
6/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakoirat ei saaneet rahoitusta.

Oletettuliikennemerkitkin sai miljardin

Rajat piti avata ilman kontrollia hupiturismille mikä levittää koronaa.

Ja koulut auki eikä etänä.

Pandemiaa hoidetaan Uudessa Seelannissa eri tavalla. Miten se on mahdollista?

Vierailija
7/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, passiivisaggressiivisesta kirjoitustyylistäsi päätellen, olet nainen. Miksi naiset eivät keksi mitään järkevää keinoa tuon ravonsa purkamiseen? Pelkkää passiivisaggressiivista SEKOILUA.

Tyrkkäsit sitten naisvihasi kaikkien silmille. Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Vierailija
8/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ainakaan minä ja kurssikaverini emme ole tätä aiheuttaneet t. ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija

Vierailija
9/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrkkäsit sitten naisvihasi kaikkien silmille. Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Heitit sit hatusta analyysn? Miten meni noin niinku omasta mielestä? Mä voin kertoo, pieleen meni. Se, että sanoo vain naisten olevan näin passiivisaggressiivisia ei tee musta vihaajaa. Se on ihan omaan kokemukseen perustuva fakta. t.nainen (joo seuraavaksi keksit sanon misogynia, en ole sitäkään), joka vihaa passiivisaggressivisuutta koska kärsi siitä työelämässä naispuolisen kollegan toimesta

Vierailija
10/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, kiitos.

-Toista vuotta kotona opiskelevä aikuisopiskelija.

Vierailija
11/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä ollut työttömänä kun te vanhukset työnantajan asemassanne ette ota minua töihin, vaikka hankkisin mitä osaamista ja olisin kunka hyvä tyyppi. Otan vapauteni ryyppäillä ja juosta ravintoloissa tukirahoilla ja kaverit mukaan!. Se on ainoa harrastus, johon on varaa ja mahdollista päästä. Korona ei minua kosketa ja paskaa kaatuu niskaan joka tuutista, vaikka koko tautia ei olisikaan. Kurjalta näyttää minun, teidän pilaama tulevaisuus kaikissa skenaarioissaan.

Vierailija
12/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä ollut työttömänä kun te vanhukset työnantajan asemassanne ette ota minua töihin, vaikka hankkisin mitä osaamista ja olisin kunka hyvä tyyppi. Otan vapauteni ryyppäillä ja juosta ravintoloissa tukirahoilla ja kaverit mukaan!. Se on ainoa harrastus, johon on varaa ja mahdollista päästä. Korona ei minua kosketa ja paskaa kaatuu niskaan joka tuutista, vaikka koko tautia ei olisikaan. Kurjalta näyttää minun, teidän pilaama tulevaisuus kaikissa skenaarioissaan.

Näinpä, itseasiassa voimme opiskelijat pitää tätä koronaa näin ollen pelkkänä kostona ahneelle boomeri sukupolvelle, joka ei jättänyt meille kuin pätkätyöt ja velkahelvetin. Sanoisinko loppuun vielä, että sitä saa mitä tilaa. ;)

Vierailija
13/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä syytettiin vanhoja, nyt nuoria. Aina pitää olla syyllinen, niin on aloittajalla hyvä olla.

Vierailija
14/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut on auki ja siellä kontakteja tulee. Ei tämä nuorten syytä ole. Joku kohtuus väitteissä.

Vierailija
15/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö, eikös Ilta-Sanomat juuri uutisoinut, että nuorilla koronailmaantuvuus on jo yli 100. Siinä teille vastaus. Tottakai voi syyllistää ja kysyä, että miksi piti järjestää isoja opiskelijarientoja ja käydä yökerhoissa korona-aikana. Pitäähän nyt helvetti selvittää, miksi ollaan tässä tilanteesta ja mistä tartunnat johtuvat, jotta opitaan ja voidaan muuttaa toimintaa. Ja koska vapaaehtoinen itsehillintä ei toiminut, niin nyt sitten kaupungit ja valtio puuttuvat asiaan eli laittavat opinahjot säppiin, oppilaat karanteeniin ja yökerhot kiinni. Eli joku muu korjaa typerän käyttäytymisen aiheuttamia vahinkoja, niin kuin se aina menee. Ihmiset on urpoja. 

Vierailija
16/16 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, itseasiassa voimme opiskelijat pitää tätä koronaa näin ollen pelkkänä kostona ahneelle boomeri sukupolvelle, joka ei jättänyt meille kuin pätkätyöt ja velkahelvetin. Sanoisinko loppuun vielä, että sitä saa mitä tilaa. ;)

Riippuu ihan maasta. Joissain maissa painetaan rahaa pörssiin tuottamaan ja se huonoitenkin palkattu siivoja saa 3800€ kuukaudessa.

Robotit ja tekoäly tekee kuitenkin duunit, niin ihmisille jää perustulolla elo urheillen ja ryypäten, toki ehkä vastikkeellisesti jotain analogisia pieniä duuneja silloin tällöin ja yhden lapsen politiikka.

Nämä pandemiathan vaan kiihdyttää liikaväestöä ja kriisejä. Siksi niitä luulisi torjuvan.