Pelaako miehesi lentopalloa ikämiehissä?
Kommentit (29)
Ei ole lapualainenkaan. Nyt taitaa olla kotiutunut jo pohjoisen reissulta. Tunnistaako kukaan omakseen?
ap
Eiko ihmiset oikein innostuneet siitä sun pikkujoulualoituksesta? Piti kokeilla sitten jotain muuta. Kuten jo sinne edelliseen kommentoin, niin panosta vähän noihin sun aloituksiin jos oikeasti haluat jonkun uskovan. Tällaiset rääpäisyt vie vaan ihan turhaa tilaa tossa top-keskustelujen listalla.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:40"]
Eiko ihmiset oikein innostuneet siitä sun pikkujoulualoituksesta? Piti kokeilla sitten jotain muuta. Kuten jo sinne edelliseen kommentoin, niin panosta vähän noihin sun aloituksiin jos oikeasti haluat jonkun uskovan. Tällaiset rääpäisyt vie vaan ihan turhaa tilaa tossa top-keskustelujen listalla.
[/quote]
En tehnyt sitä pikkujoulualoitusta, idean tosin sain tähän omaani siitä. Ja tämä on ihan aito, oikea avaus, voin antaa hyvin yksityiskohtaisia tietoja ajankohdista ja paikkakunnista jos jotakuta asia kiinnostaa :) Minua ainakin kiinnostaisi jos oma mieheni kyseisillä pelimatkoilla kävisi.
ap
Mieheni on hottis. Lentispelaajat ei yleensä sitä ole.
Mistäpäin nämä pelaajat joista sinulla on tietoja?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 11:38"]
Mistäpäin nämä pelaajat joista sinulla on tietoja?
[/quote]
Pohjanmaalta ovat nämä joista puhun mutta tuntuu se meno olevan samanlaista muillakin.
ap
Minun mies kyllä pelaa lentistä. Eihän vaan paikkakunta Kauhava?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:37"]
[/quote]
Ei ole Kauhava. Oli kyllä varmaan miehesikin Tampereella marras-joulukuun vaihteessa?
ap
Mauno Koivisto pelaa, mutta ei ole minun mieheni valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:37"]
[/quote]
Ei ole Kauhava. Oli kyllä varmaan miehesikin Tampereella marras-joulukuun vaihteessa?
ap
[/quote]
On ollut kahteenkin otteeseen Tampereella pelaamassa. Lokakuun lopussa ja toisen kerran olivat kahden päivän reissulla viikon 48 lopussa. Yöpyivät siellä lauantain ja sunnuntain välisen yön. Kerros lisää?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:49"]
Jokos ap kertoo paikkakunnan?
[/quote]
Ei kerro ellei joku ala oikeasti epäilemään ukkelinsa touhuja. Tuo mies on nyt puolisonsa kanssa reissussa...
ap
Onko tuo mies Lapualta????