Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun menin homokaverin kanssa saunaan

Vierailija
29.12.2013 |

Harmittaa, en ajatellut että siinä olisi ongelmaa. Oltiin juhlittu kaverillani ja mentiin saunaan, eikä siinä sen kummempaa. Juteltiin siellä. Tiedän varmasti ettei kaverini ole vähäisissäkään määrin kiinnostunut naisista. Aamulla sanoin miehelleni että käytiin saunassa ja hekottelin vielä kaverini posliinimunaa (tyhmä). Mies loukkaantui syvästi ja uhkasi järjestää saunaillan naispuolisten kavereidensa kanssa, johon minua ei ole kutsuttu. Minusta tämä ei ole ihan sama asia, kun mieheni naispuoliset kaverit ovat kaikki heteroita. Olen vähän kahden vaiheilla pitäisikö minun antaa mieheni "kostaa" luvan kanssa jos sitten oltaisiin "sujut" (mieheni logiikalla). Ei tuntuisi kuitenkaan oikealta, koska oma

saunareissuni oli täysin viaton. Tiedän vielä kaiken lisäksi että jos mieheni alkaa kutsuja lähettää, niin parikin tyrkkyä olisi kiinnostunut. Kannattaako tälläisestä edes neuvotella? Ajattelin rajata tyrkyt pois sopimuksesta, mutta en haluaisi paljastaa miehelleni että he ovat muutenkin tarkkailun alla. V*tuttaa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikänne oli?

Vierailija
2/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 ja mies 28. Tiedän että kuulostaa hieman lapselliselta. En ajatellut tilanteessa sen kummempia, ollaan kuitenkin kaverin kanssa tunnettu pitkään ja ennenkin käyty saunassa yhdessä. En tiedä mitä pitäisi miehen reaktiosta ajatella. Tekisi mieli loukkaantua itse.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on vähän tyhmä.

Mun mies meni aikoinaan homojen kanssa saunaan. Olisko mun pitänyt loukkaantua siitä? Mä olin hänestä vain ylpeä.

Vierailija
4/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 09:06"]

Sun mies on vähän tyhmä.

Mun mies meni aikoinaan homojen kanssa saunaan. Olisko mun pitänyt loukkaantua siitä? Mä olin hänestä vain ylpeä.

[/quote]

Miksi olit ylpeä? Olisitko ollut ylpeä jos olisi mennyt lesbojen kanssa saunaan?

Vierailija
5/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 09:06"]

[/quote]

Ymmärrän tuon. Miehesi osoitti ennakkoluulottomuutensa ja ehkä jopa telakoitui ystäviensä kanssa.

Vierailija
6/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Ei miehesi ole oikeasti loukkaantunut. Yrittää vaan ottaa kaiken hyödyn tilanteesta. Itse tekisin samoin.

- Tero

Vierailija
7/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep näin... Unohdin kanssa suuttua avopuolisolle kun oli kaksi yötä homon kanssa yötä samassa sängyssä hotellissa :) oisin varmaan kanssa ansainnu kahen yön hotellit hetero naisten kanssa :)!

Vierailija
8/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saunonut homomiehen kanssa. Mieheni ei suuttunut tai ottanut millään tavalla nokkiinsa. Hän onkin henkisesti terve ja kypsä. Fyysisesti saman ikäinen kuin ap:n mies.

Et ap tietenkään ala neuvotella mistään miehen kostosaunomisesta. Anna hänen mököttää paha mieli pois ja järkiintyä. Yritä keskustella ja kysellä, mikä häntä tarkalleen ottaen asiassa harmittaa.

Vierailija
9/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaveriporukan saunaillassa jakauduttu niin, että homoparista feminiinisempi saunoi "muiden" tyttöjen kanssa ja maskuliininen miesten kanssa. Kumman meistä pitää nyt suuttua, minun vai mieheni?

Vierailija
10/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystäväni kommentoi tätä että miksi meni nainen ylipäätään miespuolisen ystävän kanssa saunaan, jos kerran harmittaa ajatus siitä että oma mieskin menisi naisten kanssa. ei ole väliä onko kosto ja kuinka monta naista on tulossa ja ovatko heteroita, joku on aina kiinnostunut jostain (homo ja heteronainen -> nainen on kiinnostunut miehistä kuitenkin). 

olisi miettinyt ennen kuin menee saunaan miehen kanssa. miehellä on oikeus tehdä samoin, joskin se on lapsellista eikä edes oikein tehty. kuten siis ei nainenkaan alunperin tehnyt.

Vierailija
11/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn periaatteessa saunassa vai homojen kanssa. Tänäkin viikonloppuna kävin homosaunassa.

Mies 37v

Vierailija
12/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole ahdistavaa mielensäpahoittajamiestä. Sekasaunominen on ok meillä kummallakin, kenen kanssa vaan. Saunominen ei ole seksinharrastamista.

Vierailija
13/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkyttävän ylimustasukkainen mies. Olen kuitenkin nukkunut yön homokaverini vieressä (ei edes ystävä, vaan kaveri). Lisäksi mulla on taipumusta ryhtyä läheiseen kanssakäyntiin yhden ystäväni kanssa. Näistä tempauksista mieheni ei ole ollut piirun vertaa mustis.

Eli kuten joku jo totesikin, miehesi yrittää repiä kaiken hyödyn "virheestäsi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme