Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet ihastuneita varattuun?

Vierailija
28.12.2013 |

Kerroitteko tunteistanne?

Itsellä tässä kiperä tilanne, kun en saa mielestä yhtä naista. Se on kuitenkin onnellisesti varattu eikä oo varmaan tajunnut mun käytöksestä ja puheista että tunnen näin. Se on mua vähän vanhempikin, niin ei se ehkä osaa ees aatella että tunnen sitä kohtaan näin. Oon siis yrittäny vihjata, vaikkei siinä mitään järkeä ole. Aattelin, että jos se tietäis, niin pääsisin ite yli tästä tunteesta vihdoin. Tai sit jos se tuntiskin samoin... Välillä se ehkä vaikuttaa nimittäin siltä, etten oo ainakaan ihan yhentekevä. Hitto ku se on ihan täydellinen nainen mulle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä.

Vierailija
2/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nykyään sen kanssa naimisissa. Erosi takiani ja nyt takana 7 vuotta yhdessä. En kadu, että hajotin sen perheen. Miehellä lapsia eksän kanssa 1, mulla eksäni kanssa 1 ja yhteisiä kolme. En voisi olla onnellisempi, vaikka seitsemän vuoden kriisiä vähän pukkaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tunne oli molemminpuolinen. Mies kertoi tunteistaan minulle ensin. Olimme molemmat varattuja tahoillamme. Tunteiden tunnustaminen ei helpota tilannetta yhtään, etenkään, jos tunne molemminpuolinen. Päinvastoin. :/ Tsempit!

Vierailija
4/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:46"]

Kyllä ja kyllä.

[/quote]

Miten "uutinen" otettiin vastaan? Mitä teidän väleille tapahtui sen jälkeen?

Vierailija
5/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jostakin syystä varatut tuntuvat epäseksikkäiltä. Alan vain ajatella varatun ja hänen kumppaninsa historiaa, seksielämää jne.

Vierailija
6/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:49"]

Kyllä. Tunne oli molemminpuolinen. Mies kertoi tunteistaan minulle ensin. Olimme molemmat varattuja tahoillamme. Tunteiden tunnustaminen ei helpota tilannetta yhtään, etenkään, jos tunne molemminpuolinen. Päinvastoin. :/ Tsempit!

[/quote]

Mitä teille sen jälkeen tapahtui??? Miten hoiditte tilanteen?

Vierailija
7/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti oikeastaan aika miellyttävästi yllättyneeltä. Nauroi lämpimästi vain, että huono kun tällaisella ei voi edes kehuskella työkavereille. Juttelimme asiasta jonkin aikaa ihan rauhassa, mutta tilanne jäi siihen. Hyvä että jäi. Olemme senkin jälkeen olleet hyviä ystäviä puolin ja toisin, mutta luultavasti hän on mennyt kertomaan asiasta vaimolleen. Hän on hyytävä. 

Kaduin tunnustustani silloin aika pian, sanoin että häpeän itseäni... Hän lohdutti, ettei ole mitään hävettävää! On hienoa, että ihmiset tykkäävät toisistaan, rakkaus on hyvä asia.

Vierailija
8/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kyllä, menimme vähän pidemmällekin, kyllä... Vuosien saatossa siitä olen päässyt hyvin eroon, kauan siihen kyllä meni, toivottavasti sulla menee nopeammin ohi.

Vierailija
9/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Musta vaan tuntuu ettei se tyyyppi edes halua tajuta mun tunteita, vaikka ne huomaisikin (ja varmaan on huomannut). Oon siis ikuisesti friendzonessa... Parempi sekin ku ei mitään kai.

Vierailija
10/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vastaa: Tunsimme toisemme ennestään hyvinkin, vuosien varrella tunne muuttui ystävyydestä ihastumiseksi. Olin ajatellut, että mies tahollaan onnellisesti naimisissa, kuten minäkin eli että flirttinä jatkukoon. Kunnes mies tunnusti tunteensa ja hullaannuimme totaalisesti. Onneksi oli välimatkaa, joten tapaaminen ei ollut kovinkaan helppoa, puhelut, tekstailut ja sähköposti kyllä... Syyllisyys oli hirvittävä, silti myös tapasimme. Sitten syyllisyys kävi ylivoimaiseksi ja lopetin "jutun". Tapahtuneesta muutama vuosi, silti tunteet ennallaan siitäkin huolimatta, että rakastan omaa puolisoani enkä voisi enkä haluaisi nykyisestä elämästäni lähteä rikkomatta ihan liikaa ja liian monen elämää...

Vierailija
11/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niistä tunteista on ihan ok kertoa. Jos olette hyvissä väleissä, niin ei se nainen tylysti tyrmää tunteistaan avautujaa. Voi tietty sanoa, että tässä elämäntilanteessa ei ole mitään mahdollisuutta, mutta muuten... Harva varattu uskaltaa kertoa ihastumisestaan, varatulla on enemmän hävittävää.

Vierailija
12/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja kerroin tunteistani. Onneksi miehellä oli huono suhde silloiseen naiseensa, ja tällä miehellä sen verran vahvemmat tunteet minua kohti että päätti jättää silloisen tyttöystävänsä. En kadu että heidän välit rikoin, heitä ei oltu luotu toisilleen millään tapaa eikä mies ollut tämän naisen kanssa onnellinen.

Vierailija
13/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:45"]

Kerroitteko tunteistanne?

Itsellä tässä kiperä tilanne, kun en saa mielestä yhtä naista. Se on kuitenkin onnellisesti varattu eikä oo varmaan tajunnut mun käytöksestä ja puheista että tunnen näin. Se on mua vähän vanhempikin, niin ei se ehkä osaa ees aatella että tunnen sitä kohtaan näin. Oon siis yrittäny vihjata, vaikkei siinä mitään järkeä ole. Aattelin, että jos se tietäis, niin pääsisin ite yli tästä tunteesta vihdoin. Tai sit jos se tuntiskin samoin... Välillä se ehkä vaikuttaa nimittäin siltä, etten oo ainakaan ihan yhentekevä. Hitto ku se on ihan täydellinen nainen mulle.

[/quote]

Unohda! sinä et tiedä oikeasti naisesta vielä mitään!

Varattuihin ei kannata sotkeutua, siinä palaa vaan omat näpit.

T: been there

Vierailija
14/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ollut ihastunut ja nyttemmin naimisissa. En myöskään kadu sitä, että tuli rikottua siinä pari suhdetta jotta tämä sai alkunsa. Tämä suhde on meille täydellinen, rakastan miestäni ja hän minua. 

Sinuna kertoisin tunteeni, siinä et häviä mitään eikä jää jossittelua.

Vierailija
15/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 puhuu ehtaa asiaa mielestäni.

Vierailija
16/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen parhaillaan ihastunut varattuun mieheen ja tunteemme ovat molemminpuolisia. Salaa tapailemme. Kumpikaan meistä ei aio erota. Meillä on eri elämäntilanteet, mutta tunnemme vetoa toisiamme kohtaan.

Vierailija
17/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut, jopa rakastunut ja tilanne oli se että itse olin tuolloin vapaa. Vaan tämä varattu ei ollut eroamassa puolisostaan mut alkoi olemaan minusta mustasukkainen. Se suhde päättyi siihen.

Vierailija
18/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Mutta en halua olla mikään suhteiden rikkoja. Sen verran on älliä päässä. Tunteet kyllä laimenevat kun asialle ei tee mitään.

Vierailija
19/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerroitte tunteistanne kohteelle? Miten kävi?

Vierailija
20/28 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ihastuin pari vuotta sitten mieheen, joka oli naimisissa ja heillä 2v lapsi. erohan siinä sitten heille tuli, nainen muutti lapsen kanssa muutaman sadan kilometrin päähän :D mies ei usein lastaan tavannut. oli jopa valmis katkaisemaan kokonaan välit lapseensa kun niin halusin. sitten viime vuonna kyllästyin tähän ja annoin miehelle kenkää.

tiesin kyllä aina ettei meillä mitään tulevaisuutta tule olemaan, kiinnosti vain nähdä kuinka paljon mies on valmis vuokseni tekemään. tyhmäähän tollanen meno on!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi