Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus kertomuksia

Vierailija
28.12.2013 |

Kerro miten olet onnistunut laihdutuksessa?paljonko painosi on pudonnut? Oletko pysynyt normipainoisena laiharin jälkeen? Kiitos vaivannäöstä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin hyvin, vuodessa pudotin 20 kg ruokavaliomuutoksella ja olen pysynyt samassa painossa kohta viisi vuotta. 

Vierailija
2/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti laihduttanut. Lopetin kaikki sokerit ja hiilarit. En ole karppaaja! Laihduin yli kymmenen kiloa, olo on oikein hyvä ja joka kerta kun katson itseäni peilistä, olen oikein tyytyväinen. Enää ei tee mieli karkkia eikä pullaa, ennen mussutin niitä päivittäin. Painoindeksini on 22, minulle sopiva, koska olen aika pitkä. Vaatekoko 44->40.

Herkuttelen nykyisin hedelmillä ja tummalla suklaalla, ehkä kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin vajaassa kahdessa vuodessa 45 kg. Vaatekoko oli ennen 52-54, nyt 38-40. Käytin kalorilaskuria ja Kiloklubin ruokapäiväkirjaa ja kävelin tai pyöräilin joka päivä. Liikunta on jäänyt pysyväksi tavaksi, samoin säännölliset ruoka-ajat ja painon tarkkailu.

Tavoitepainossa pysyminen on tuntunut jopa vaikeammalta kuin laihduttaminen: kilot tulevat takaisin salamannopeasti, mutta niistä eroon pääseminen on hidasta ja työlästä. Juuri nyt joulun jälkeen olen taas pari kiloa ylipainoinen, mutta toivottavasti kuukauden päästä taas normaalipainossa.

Vierailija
4/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti, alkupano 108kg kun tulin laitokselta kotiin toukokuussa. Heinäkuussa aloitin kuuden viikon superdietillä Jutan ohjeilla ja pudotin 10kg, vaunulenkkeilin ja  2 salia viikossa. Sen jälkeen olen jatkanut samoilla ohjeilla mutta vähän muunneltuna ja herkkupäivä on lauantaisin kohtuudella. Nyt juoksen 3 kertaa viikossa 4-8kilsan lenkin ja käyn salilla 3 kertaa viikossa. Tänään vaaka näyttää 85 kiloa:) 

Olen tyytyväinen mutta vielä tiputetaan...

Vierailija
5/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen paino 63kg, pituus 158cm,-85 synt...pahimmillaan painoin 76kg..painoa putos 15kg puolessa vuodessa kalorilaskuri.fi:n avulla sekä lenkkeilemällä 8km 3x viikossa.

Paino hilautu ylös porukassa;kokattiin sisarusten kesken ja syötiin ain ähkyyn asti.

..tuosta pudotuksesta aikaa n.7v ja tällä välin paino on seilannut 57-66kg välillä. Annoskoot on nykyään pieniä+syön useammin sekä juon enemmän vettä..liikun työmatkat pyörällä ja käyn kuntosalilla..ja käyn pari kertaa viikossa vaakalla :)

Nyt kun aloitin yötyön on paino pudonnut kesästä, kun yöviikolla maistuu paremmin hedelmät ja proteiinipitoisempi safka.

Vierailija
6/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:49"]

En varsinaisesti laihduttanut. Lopetin kaikki sokerit ja hiilarit. 

[/quote]

Lopetit kaikki hiilarit, eli siis syöt pelkkää lihaa ja rasvaa? Et lainkaan vihanneksia, maitotuotteita yms. Ärsyttää, kun ihmisillä ei tunnu olevan mitään hajua siitä, missä kaikessa hiilihydraatteja on :D

Vierailija
7/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin puolessa vuodessa 30kg, koosta 50-52 kokoon 40-42. Muutin ruokavalioni täysin, entiset roskaruuat, herkut ja jättiläismäiset annokset vaihtuivat terveellisiin ruokiin ja järkeviin annoskokoihin. Herkut jätin kokonaan. Sitten tulin raskaaksi ja lipsuin. Sain kuitenkin kaikki raskauskilot tiputettua, mutta herkuttelu jäi. Nyt lapsi on reilun vuoden ja painan kymmenen kiloa enemmän kuin ennen raskautta. Nyt on kuitenkin aika ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa terveellinen syöminen uudestaan. Ihan jo vaikka esimerkinkin takia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme