Mistä johtuu miesten pakottava tarve katsella naisia salilla?
Käyn itse Elixialla ja se on aivan pullollaan kauniita naisia ja jos ei erikseen keskity pitämään katsetta kurissa, katse harhailee naisiin. En ole huomannut naisilla olevan samaa ongelma tai sitten vaa piilottavat sen hyvin.
Kommentit (15)
Nainen ei hyödy ja nainen luokittelee kuka on komein, kiinnostavin, mukava. Muut surkeat rotat karsiutuu. Jos komea mies alkaisi seurustelemaan, on siitä jotain iloa.
Miehiäkö miesten muka pitäisi katsella? Olet surkea homo.
Vierailija kirjoitti:
Minä tuijotan salilla omaa munaani.
Äläs puhu hassuja. Käyn itsekin salilla, ja kyllä siellä naisetkin katsovat sekä miehiä että toisia naisia. ...Toki enimmäkseen joko siksi, että tuijottavat "tyhjyyteen" treenin ohessa, odottavat, että laite vapautuu, tai ihailevat toisen lihaksia haaveillen siitä, että vielä ne itselläkin olisi sellaiset joku päivä. Ja jotenkin epäilen, että näitä tekee aika moni naista katsova mieskin. Ei kaiken tarvi aina olla teini-ikäisen pikkupojan aivoituksia, missä hormonit jyrää kaiken muun aivotoiminnan.
Kyllä minä naisena katson muita salillakävijöitä, mutta en jää ketään suu auki tollottamaan, keskityn lähtökohtaisesti omaan treeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tuijotan salilla omaa munaani.
Niin tossa sanottiin surkea homo!
Treenaa kovempaa niin ei jää aikaa tuijotella
Katetselen peppuja ja kuvittelen miltä heidän peppureikä näyttäisi.
Kyllähän kauniita ihmisiä on kiva katsoa, mutta ehkä salilla on hyvä muistaa mitä varten on siellä ja keskittyä siihen treeniin.
AP, onko elämä sinulle muutenkin vaikeaa?
Olen käynyt salilla kymmeniä vuosia, enkä ole miettinyt tuollaista. Elixialle en menisi koskaan.
Miksi kukaan ylipäätään koskaan käy jossain salilla?
Treenaaminen on helppoa ja kivaa ihan ulkona metsissä ja merenrannoilla. Tai järvimaisemissa myös.
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen on helppoa ja kivaa ihan ulkona metsissä ja merenrannoilla. Tai järvimaisemissa myös.
Ei kaikissa noissa paikoissa ole puntteja.
Sali on harvoja paikkoja yökerhojen lisäksi, missä saa käydä kiinni (lihaan). Salilla esimerkiksi ohjaten aloittelijaa ja yökerhossa muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se treeni hiukan tehokkaampaa salilla treeniä varten suunnitelluissa laitteissa.
Olet siis mies? Luulisi sun itse tietävä? Johtuu munasta.