Uuden muumimukini kuva on liian "sivussa", vai kuvittelenkohan vain?
Hitto vie! Sain joululahjaksi toivomani Muumimamma-mukin, mutta mutta. Mamman kuva ei ole ihan keskellä mukia ja se ärsyttää mua suunnattomasti, odotinhan näet täydellistä kippoa. Voiko olla, että mulla vaan silmät harittaa tai jotain? Näyttäisi siltä, että kuva on liian lähellä mukin reunaa. Ja vielä: tarrassa luki "Made in Thailand". Ketuttaa!
Kommentit (17)
Thaimaassahan ne suurin osa tehdään..Ei kai se yllätys ole?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:03"]
[/quote]
Kyllä se tavallaan yllätyksenä tuli, mutta googlettelun perusteella näin tosiaan on... Eikä siinä mitään, mutta ärsyttää kun muki ei ole täydellinen eikä virhe kuitenkaan ole läheskään niin räikeä että mukini mikään harvinaisuus sen vuoksi olisi.
Saa nykyään tarkkaan katsoa, missä maassa muki on tehty, ja nythän se muumimamma-ja pappa mukit poistuvat myynnistä...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:03"]
[/quote]
Kyllä se tavallaan yllätyksenä tuli, mutta googlettelun perusteella näin tosiaan on... Eikä siinä mitään, mutta ärsyttää kun muki ei ole täydellinen eikä virhe kuitenkaan ole läheskään niin räikeä että mukini mikään harvinaisuus sen vuoksi olisi.
[/quote]
Ehkä silloin ei kannata pyytää mukeja lahjaksi jos haluaa juuri tietynlaisen. Katsos kun lahjan ostaja, joka ei ehkä ole perehtynyt ko.mukeihin, ei todellakaan voi tietää tuollaisista "virheistä".
Sekö sua nyt ärsyttääkin ettei muki olekaan ehkä harvinainen, arvokas tai täydellinen? Ettet saa myöhemmin lahjaasi myytyä kalliiseen hintaan? Hyi yäk.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:29"]
Sekö sua nyt ärsyttääkin ettei muki olekaan ehkä harvinainen, arvokas tai täydellinen? Ettet saa myöhemmin lahjaasi myytyä kalliiseen hintaan? Hyi yäk.
[/quote]
No ei :D Halusin vain ihan normaalin mukin kokoelmaani täydentämään, en mä tiennyt että kuva saattaakin valmistusvaiheessa osua liian sivuun, jolloin muki nyt vain ei mielestäni näytä niin kivalta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:29"]
[/quote]
No ei :D Halusin vain ihan normaalin mukin kokoelmaani täydentämään, en mä tiennyt että kuva saattaakin valmistusvaiheessa osua liian sivuun, jolloin muki nyt vain ei mielestäni näytä niin kivalta.
[/quote]
No pistä siitä kuva?
6: En mäkään tosiaan tiennyt, että mukiin voi tuollainen "virhe" osua. Toinen lahjaksi saamani muki oli sellainen kuin pitääkin, joten ehkä uskallan jatkossakin lahjatoiveita kysyttäessä toivoa jotain kokoelmastani puuttuvaa muumimukia.
9: Mulla ei ole mitään, millä ottaa kuva. Tai on mulla kännykkä, mutta puuttuu piuha, jolla saisin kuvan koneelle ja kännykällä taas en pääse nettiin.
Mun hattivattimuki on paljon tummemman oranssi kuin mitä normaalisti. Itse en edes huomannut, mutta kaveri huomautti asiasta. Virhe ei kuitenkaan haittaa, koska minusta oma mukini on paljon hienomman värinen, kuin hailukammat priimamukit.
Mäkin sain juuri hattivatti-muumimukin ja Se on kyllä huomattavasti tummemman oranssi kuin kaverini vastaava! Mutta ei haittaa :)
Mä en taas älyä että mitä ihmeen väliä? Kukaan ei sitä millin verran sivussa olevaa kuvaa sun kokoelmasta ihmettele..
Se on 2- laatua. Iittalan myymälässä Ainakin noita myydään halvemmalla hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:56"]
Mä en taas älyä että mitä ihmeen väliä? Kukaan ei sitä millin verran sivussa olevaa kuvaa sun kokoelmasta ihmettele..
[/quote]
Ei sillä mulle olisikaan väliä jos joku toinen ihmettesi, mutta itseäni häiritsee... Olen ärsyttävän pikkutarkka luonne (olen se tyyppi, joka kosmetiikkaakin ostaessaan tarkastelee suurennuslasilla, onko etikettitarra tismalleen putelin keskellä ja suorassa, tavarani ovat hyllyssä millilleen oikeilla paikoilla jne.). Tämä häiritsee kyllä itseänikin, mutta en vain tiedä, miten oppisin relaamaan.
Hups, meni avautumiseksi. Melkein jo pelottaa, mitä tähän vastataan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:04"]
Se on 2- laatua. Iittalan myymälässä Ainakin noita myydään halvemmalla hinnalla.
[/quote]Ja tämä tieto kannattaa välittää lahjan ostajalle. Ei ikinä 2-laatua!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:56"]
[/quote]
Ei sillä mulle olisikaan väliä jos joku toinen ihmettesi, mutta itseäni häiritsee... Olen ärsyttävän pikkutarkka luonne (olen se tyyppi, joka kosmetiikkaakin ostaessaan tarkastelee suurennuslasilla, onko etikettitarra tismalleen putelin keskellä ja suorassa, tavarani ovat hyllyssä millilleen oikeilla paikoilla jne.). Tämä häiritsee kyllä itseänikin, mutta en vain tiedä, miten oppisin relaamaan.
Hups, meni avautumiseksi. Melkein jo pelottaa, mitä tähän vastataan.
[/quote]
Juu, ymmärrän sua osittain.:) Mun äiti on juuri tuollainen, itse taistelen sitä vastaan, pikkutarkan ihmisen lapsena oli välillä hieman hankalaa..;)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:04"]
[/quote]
Hmm. Ihan täydellä hinnalla tämä on ymmärtääkseni Keskisen kyläkaupasta hankittu...
Nostan...