keräiletkö
Mitä keräilet?
ap keräilee arabian vanhoja astioita ja sinisiä lasiesineitä.
Kommentit (30)
Maatuskat ostan pois kuleksimasta ja pienet kirkkaat lasiset astiat korujen ja nappien säilytykseen..
Astioita. Tykkään kun on kaapit täynnä kaunista iittalaa ja arabiaa
vaatteita ja meikkejä tuntuu löytyvän valtavat valikoimat...
Ensimmäiset siniset lasisineet olen saanut äidiltäni eikä kyseessä todellakaan ole krääsä. Ja sininen nyt sattuu olemaan lempivärini. Viina- ja viinipulloja ei kokoelmissani ole ainuttakaan eikä tule. Kaikki keräilemäni astiat ovat käyttökelpoisia. On sitten toinen asia, raaskinko niitä käyttää, osaa kyllä lähes jatkuvasti. Vain muutama kaunis lasi on niin hauras, että ne eivät pääse käyttöön.
Mistä johtuu, että toiset keräilee jotain ja toiset ei? Ajattelin asiaa psykologian mielenkiinnon pohjalta. Minä en kerää mitään, en yhtään mitään. Päinvastoin; pyrin kaikesta tavarasta eroon. En toki heitä hyvää tavaraa roskikseen, vaan siten että en halua omistaa mitään.
Arabian Viktoria-sarjaa (30-40 -luvulta), vanhoja aurinkopeilejä, lasisia joulukoristeita, kiinalaisia emaliesineitä (cloisonne), vanhoja alpakkaisia ja hopeisia aterimia ja tarjoiluottimia, keittokirjoja.
Minä keräilen liian pieniä vaatteita kaappiin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 13:06"]
Mistä johtuu, että toiset keräilee jotain ja toiset ei? Ajattelin asiaa psykologian mielenkiinnon pohjalta. Minä en kerää mitään, en yhtään mitään. Päinvastoin; pyrin kaikesta tavarasta eroon. En toki heitä hyvää tavaraa roskikseen, vaan siten että en halua omistaa mitään.
[/quote]
Sama täällä! Muutaman kerran vuodessa käyn läpi kaapit ja varastot ja mietin mitä voin heittää pois tai viedä kierrätykseen. Pääsääntö on, että jos en ole tarvinut esinettä vuoteen, en tarvitse sitä koskaan. Krääsän määrä ahdistaa, samoin käyttämättömien,varastoitujen tavaroiden.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:58"]
käsilaukkuja
[/quote]
Minä myös, minkä tyylisiä?
Itse kerään vintage laukkuja