keräiletkö
Mitä keräilet?
ap keräilee arabian vanhoja astioita ja sinisiä lasiesineitä.
Kommentit (30)
Neuvostoliittolaista posliinia ja maatuskanukkeja. Keräilyni on kyllä toistaiseksi ollut varsin pienimuotoista, kun ei oikein ole tilaa.
Joulupalloja, jouluvaloja,
kirkasta lasitavaraa,
kaikenlaisia strasseja, helmiä, askartelutarvikkeita
neulelankoja:)
Oikeasti en keräile tavoitteellisesti mitään, mutta on asioita joita en vain voi olla ostamatta, vaikka niitä on laatikkokaupalla.
Alkuun koboltinsinisiä lasiesineitä, mm. kermakoita ja sokerikkoja, nyt olen laajentanut muihinkin väreihin ja keskittynyt enemmän muotoihin. Olen saanut isovanhempien perintönä joitakin vanhoja kirkkaita puristelasiesineitä (Karhula ja Riihimäki) ja niitäkin olen satunnaissti hankkinut lisää. Seurava hankinta on vitriini, jotta saan kauniit esineet nähtäville.
Muumimukeja ja Astrid Lindgrenin kirjoja ensipainoksena (på svenska).
6. Ai että miten hyvältä kuulostaa, meillä ois vanha keittiön kaappi aitassa pilalle menemässä, kun ei käyttöä. Sen kun sulle sais. Ois hieno, kun vähän fiksaisi.
kerään
- kukkopillejä
- venäläisiä posliiniesineitä LOMOSOV pääasiassa
- arabian uusia astioita
- muumi-mukeja
- posliininukkeja
- barbieita ja brazeja
vanhaa arabiaa otan talteen mitä vastaan tulee, ja muutakaan kaunista vanhaa tavaraa en raski hävittää. mieluiten kerään sellaista mitä voi myös käyttää.
vanhaa arabiaa otan talteen mitä vastaan tulee, ja muutakaan kaunista vanhaa tavaraa en raski hävittää. mieluiten kerään sellaista mitä voi myös käyttää.
Lähinnä Arabian Muumeja. Arabian kahvikuppeja keräsin, mutta niille ei nyt valitettavasti ole enempää tilaa;( Ja satunnaisesti Kupittaan Saven vihreitä kapistuksia. Perintönä on sitten kertynyt nurkkiin vaikka mitä lasia ja kristallia, mutta en vain osaa niistä luopua...
mistä johtuu tämä sinisen lasikrääsän keräämisen tarve...juotujen pullojen pitäminen esillä niinkuin ne olisivat kallisarvoisia aarteita...?
Harvinaisia rahoja. Minulla ei olekaan kuin harvinaisia rahoja. Nyt on kahden euron kolikko, se on harvinaista. Valitettavasti vaan menee vaihdossa suurin osa.
Smurffeja keräilen. Niin figuureja kuin muutakin smurffaavaa. Minulla ei ole lapsia ;)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:57"]
mistä johtuu tämä sinisen lasikrääsän keräämisen tarve...juotujen pullojen pitäminen esillä niinkuin ne olisivat kallisarvoisia aarteita...?
[/quote]
Minä keräilen koboltinsinisiä lasiasioita (lautasia, kermakko, sokerikko, maljakko, juomalasit), koska pidän sinisistä astioista muutenkin.
Juu keräilen, taidetta eri muodoissaan.