Miesystävä: "seksi sun kanssa ei tunnu miltään"
Olemme seurustelleet reilu puoli vuotta. Olimme autossa palaamassa joulunvietosta kun mies yhtäkkiä sanoi: "Sulla on aivan löysät lantionpohjanlihakset ja seksi sun kanssa ei tunnu miltään. " Tämä tuli sellaisella tylyllä äänellä ja mikään vitsi ei ollut kyseessä.
Järkytyin. Olen alle 40 v. kahden lapsen äiti. Oudointa on, että olen tosissani yrittänyt tehdä lantionpohjan jumppaa ja kaikkien ohjeiden mukaan ja mielestän lihakseni ovat suht hyvässä kunnossa. Pystyn tekemään 25 supistusta (n. 8 sekuntia kerrallaan). Olin siinä uskossa että kaikki on hyvin.
En saanut sanottua oikein muuta kuin että loukkaannuin ja sanoin että haluan olla jonkin aikaa erillään. En usko että pystyn tätä suhdetta jatkamaan. Fiilikset meni koko mieheen :(.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:22"]Huomaa että olette nuoria ja tyhmiä. Noin sanotaan kun halutaan loukata. Osuu ja uppoaa.
[/quote]
Haha jep tätä on niin hauska seurata ja nauraa kun naiset kihisee vitutuksesta ja yrittävät vastata muka-fiksusti ja vittumaisesti takaisin.. Ei näin. Ja muuten ihan urheileva, komeahko varattu mies olen vuosimallia -85, kokemusta löytyy niin parista synnyttäneestä kuin synnyttämättömistä ;) voitte ehkä arvata kummasta nautin enemmän.
[/quote]
Haluaisin kysyä, mitä sitten teet, kun se nykyinen naisystäväsi on synnyttänyt esikoisenne. Vaihtoon...??? Ja vieläkö naurattaa sitten?
Ihanaa etten oo ainua jolle on sanottu noin! Tommonen kommentti repii naiseutta niin hajalle ja menee syvälle, tulee olo että on naisena kelpaamaton ja oma vagina jotenki viallinen. Meillä miehen kans tuo asia osottautuki niinpäin että miehellä itsellä tuntohäiriöitä ja ne pelottavat miestä itseään suunnattomasti. Ei silti tarvitsisi toista sillä hajottaa syyttämällä.. äkkiä siinä naisena alkaa ajatella että mies ettii sit jjonku jonka alapää tuntuu...
On mullekin sanottu jo ensimmäisen seksikerran aikana, että olen löysä.
Enpä tiedä sitten mikä tiukkuus miehille riittää, hyvä kun tuona aikana sain ennen yhdyntää yhden sormen sisälle :( Verta vuosin seksikerran jälkeen monta päivää ja siltikään ei tiukkuus riittänyt.
Mielisairaat taitavat nyt keskustella täällä keskenään, surullista katsottavaa.
Ap varmasti ymmärtää lopettaa suhteen heti, yhtään aikaa ei kannata tuhlata vajaaälyisiin, sivistymättömin ja huonoa seuraa oleviin miehiin. Tsemppiä!
Mä olen liki 5-kymppinen nainen. Synnyttänyt kolme lasta. Varmasti en ole yhtä tiukka kuin nuorempana. Ja mun rakastajani sanoo, että sen, että mulla on lapsia kyllä huomaa.
Mutta seksi on niin upeaa, että sillä ei ole mitään väliä. Eri asennot vaikuttavat tiukkuuteen. Miestä kiihottaa se, että hän näkee kun työntyy sisään. Häntä kiihottaa se, kuinka minä nautin seksistä.
Seksimme on hyvin monipuolista, hyvää suuseksiä molemmille, peppuseksiä, ja esim kun minä olen päällä olen siinä monella eri tavalla, etsiä kulmia ja juttuja jotka tuntuvat hyviltä. Mies hakee mun g-pisteeni saa mut ejakuloimaan. Ja minä voin työntää sormet miehen peppuun.
Seksi on estotonta, vapautunutta ja kokeilevaa. Kaikkea voi kokeilla ainakin kerran
Minä en ole ikinä saanut näin hyvää seksiä ja
108 jatkaa, että jos mulle mies sanoisi noin kuin ap:lle se olisi todellakin ei jatkoon. Mutta luulempa, että hän ei riittäisi minulle muutenkaan mitenkään.
Otat tietenkin eron ja varoitat muita narsistimiehestä
40v kahden lapsen yhäri on kyllä auttamatta loppuunkäytetty.
Vierailija kirjoitti:
40v kahden lapsen yhäri on kyllä auttamatta loppuunkäytetty.
Buahhhaaahhhhaaa. Vähänpä tiedät elämästä... :)
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä sitten mikä tiukkuus miehille riittää, hyvä kun tuona aikana sain ennen yhdyntää yhden sormen sisälle :( Verta vuosin seksikerran jälkeen monta päivää ja siltikään ei tiukkuus riittänyt.
Niin ja tuon suhteen jälkeen en ole enää seksiä harrastanut. Tuntuu tiukka puristus jo yhdellä sormella kokeiltaessa, mutta varmaan sitten rakenteellinen vika kun kerta miehen mielestä on silti löysä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tuon suhteen jälkeen en ole enää seksiä harrastanut. Tuntuu tiukka puristus jo yhdellä sormella kokeiltaessa, mutta varmaan sitten rakenteellinen vika kun kerta miehen mielestä on silti löysä.
Älä nyt hyvä nainen yhden typeryksen takia koko seksielämääsi jäihin pistä. Mikä lienee tuntohäiriöinen tai päävikainen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa etten oo ainua jolle on sanottu noin! Tommonen kommentti repii naiseutta niin hajalle ja menee syvälle, tulee olo että on naisena kelpaamaton ja oma vagina jotenki viallinen. Meillä miehen kans tuo asia osottautuki niinpäin että miehellä itsellä tuntohäiriöitä ja ne pelottavat miestä itseään suunnattomasti. Ei silti tarvitsisi toista sillä hajottaa syyttämällä.. äkkiä siinä naisena alkaa ajatella että mies ettii sit jjonku jonka alapää tuntuu...
No, eiköhän jokainen tuon suuntainen kommentti (niin naiselle kuin miehellekin) ole liikaa.
Ja jotenkin tuntuu, että jokainen joka valittaa puolisonsa peniksen/vaginan koosta ei kyllä oikeastaan halua jatkaa suhdetta. Jos on tyytymätön seksielämäänsä suhteessa, niin oikeastaan mikä tahansa muu tapa tuoda se esille, on rakentavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä nainen yhden typeryksen takia koko seksielämääsi jäihin pistä. Mikä lienee tuntohäiriöinen tai päävikainen ollut.
Nolaisin itseni tyrkyttämällä itseäni toiselle miehelle, joka toteaisi saman seikan? Ei kiitos.
Oli hänellä pääkoppa kunnossa ja vertailupohjaa exiinsä. Tiedä sitten miksi juuri minun kohdalle osui niin huono tuuri, että toosa on soveltumaton oikeasti hyvältä tuntuvaan seksiin :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolaisin itseni tyrkyttämällä itseäni toiselle miehelle, joka toteaisi saman seikan? Ei kiitos.
Oli hänellä pääkoppa kunnossa ja vertailupohjaa exiinsä. Tiedä sitten miksi juuri minun kohdalle osui niin huono tuuri, että toosa on soveltumaton oikeasti hyvältä tuntuvaan seksiin :/
Entä jos hänellä oli huono päivä ja vain halusi olla jollekin oikein ilkeä? Monet ihmiset on sellaisia!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:22"]Huomaa että olette nuoria ja tyhmiä. Noin sanotaan kun halutaan loukata. Osuu ja uppoaa.
Haha jep tätä on niin hauska seurata ja nauraa kun naiset kihisee vitutuksesta ja yrittävät vastata muka-fiksusti ja vittumaisesti takaisin.. Ei näin. Ja muuten ihan urheileva, komeahko varattu mies olen vuosimallia -85, kokemusta löytyy niin parista synnyttäneestä kuin synnyttämättömistä ;) voitte ehkä arvata kummasta nautin enemmän.
Kiitos että näytit esimerkin kiukusta kihisevän ihmisen muka-fiksusta ja vittumaisesta vastauksesta. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 09:59"]
Totuushan on Se että sinä pystyt römpsäsi kireyteen vaikutaa, miehet eivät munansa kokoon. Jos eivät suomalaiset munat riitä voit panna jotain jamaleita tai ostaa kuminyrkin pillusi täytteeksi
[/quote]
Näitä lukiessa tulee mieleen, että jotkut miehet todellakin redusoivat itsensä vain munanjatkeeksi. Koko maailma on keskittynyt vain siihen yhteen palikkaan. Naisen seksuaalinen tyydytys ei roiku vain sen patukan päässä.
[/quote]
Jostain syystä vaan naiset vaativat ehdottomasti määrätyn pituisen tai ei ole mitään mahdollisuutta suhteeseen. Ainakaan uskolliseen sellaiseen.