Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAISET! Millaista on aviomiesmateriaali?

Vierailija
28.12.2013 |

Millainen tulisi aviomiehen olla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä voimamies, joka vois suojella mua. Ihan oikeesti. Mutta mulla ei ole enää mahdollisuutta siihen, kun oon jo naimisissa.

Vierailija
2/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, komea, leveät hartiat, siistitty ulkonäkö ja maskuliininen, ei mikään hevari, sivari tai bodari silti. 

Älykäs/fiksu, mukava, kohtelias, hauska ja huumorintajuinen.

Itsenäinen ja omillaan toimeentuleva, ei karta kotitöitäkään, sivistynyt ja mukavaa seuraa. 

Kinnostunut näkemään ja kokemaan asioita ja tätä maailmaa kanssani.

Henkisesti kypsä ja tasapainoinen.

Kunnioittaa naisia ja ei pelkää osoittaa vaimolleen rakkautta ja sanoa sitä.

Lojaali ja luotettava kumppani.

Ja hyvä rakastaja!!

näissä on sitten kompromisseja tehtävä osin jos on tiukkaa, osassa asioita ei kompromissit tule kyseeseen ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sängyssä, huumorintajuinen, luotettava ja turvallinen, hyvä isä (voi olla vaikea tietää tätä, jos miehellä ei vielä ole lapsia) ja ehkä tärkein ominaisuus: sellainen jonka kanssa pystyy keskustelemaan kaikista asioista.

Minun mieheni täyttää kaikki kriteerini. Lisäksi hänellä oli jo entuudestaan kaksi lasta, joten se kuinka hyvä isä hän on todella teki vaikutuksen minuun. Nyt on jo yhteisiäkin lapsia.

Vierailija
4/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa liialliselta mutta:

-luotettava

-huomaavainen

-komea (HUOM. ei tarvitse ollaa mikään mr. finland vaan sellainen joka miellyttää sen vaimon silmää)

-käy töissä ja tienaa

-ei harrasta liikaa (tasapuolisuus kaikessa, varsinkin jos/kun lapsia tulee)

-osallistuu kotitöihin

-kätevä käsistään (osaa ns. miesten hommat)

-hyvä sängyssä

-osaa keskustella

jnejnejne.

Huomautan vielä että nämä ovat siis yleisellä tasolla jokainen määrittää tietysti sen miten korkea tasoisesti näitä asioita vaatii.

Vierailija
5/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna, hyvä panee ja suutelemaan. Hyvätuloinen

t. N 47 v. 

Vierailija
6/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin ja luotettava mies, jonka kanssa keskustelu toimii. Rauhallinen. Huumorintajuinen, positiivinen. Hyvännäköinen ja tekee jotakin elämällään (työ).

Vierailija
7/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:51"]

Avoin ja luotettava mies, jonka kanssa keskustelu toimii. Rauhallinen. Huumorintajuinen, positiivinen. Hyvännäköinen ja tekee jotakin elämällään (työ).

[/quote]

+ hyvä sängyssä.

Vierailija
8/13 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole. Sinkkuna ollaan ja vannoutuneesti.

Rakastajaksi käy hygieniastaan huolehtiva, hiljainen, tekniikasta tajuava ja kestävä, hoikka, ei liian lihaksikas, sellainen jäntevä heebo. Pari kestosellaista onkin tullut jo löydettyä.

Vierailija
9/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä

Yksi rikas johtaja joka maksaa lystin muttei ole koskaan kotona.

Toinen kiltti ja hellä vässykkä joka hoitaa kodin ja pitää hyvänä sekä paijaa.

Kolmas mielellään tatuoitu moniongelmainen renttu ja kriminaalityyppi joka pieksää ja ottaa välillä väkisin, että pysyy jännitys.

Vierailija
10/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, tykkää jutella henkeviäkin, persoonallinen (mielellään jollain tapaa myös ulkoisesti), kiltti mutta ei tossukka. Mielellään saisi olla joku harrastus/kiinnostuksen kohde, johon paneutuu välillä kunnolla. Ei liian mustasukkainen ja viihtyy myös itsekseen (haluan itsekin paljon omaa tilaa).

Vierailija
11/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:n kanssa samat kriteerit, korostaisin vielä alkoholin käyttö hallinnassa-pointtia. Ja tupakointi pitkä miinus.

Vierailija
12/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta naimisiin menisin niin seuraavat asiat täytyisi mihessä olla: Rehellisyys, valeheeiden tie ei tuo parisuhteessa mitään hyvää ja jos ei voi luottaa niin mikään ei suju. Ystävä, miehen pitäisi olla myös ystäväni ja ymmärtää minua ja minun häntä. Paljon samoja kiinnostuksen kohteita ja samanlainen arvomaailma. Ulkonäkö joka miellyttää minua ja seksuaalisen kemian tulee natsata kummallakin.

Vierailija
13/13 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, rakastava, hauska, luotettava, elämää nähnyt (ei tarkoita vanhaa, vaan simppelisti kokenut kauheuksiakin) ja kemioiden on kohdattava sängyssä. Hyvä ulkonäkö on plussaa:)