Katsokaa Henkien kätkemä nyt Subilla
Palaa piirretty elokuva!!!!
Kelpaa aikuisillekin
Kommentit (11)
Meidän 6v. Pojan lemppari :). Ollut jo pidemmän aikaa. Boxille menee meillä.
Höh, en ole tottunut katsomaan dubattuna!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:48"]
Höh, en ole tottunut katsomaan dubattuna!
[/quote]
En minäkään halua katsoa dubattua versiota, eikä meidän nuoriso.
mä katsoin vähän aikaa sitten dvd:ltä, mutta petyin :-/ en oikein ymmärtänyt mikä siinä on niin hienoa, haluaisitteko kertoa miksi tykkäätte siitä? tuntui tyhmältä kun sitä on niin kovin kehuttu, yleisesti ja kavereiden taholta, ja sitten omasta mielestä se ei ollut mitenkään erikoinen, enkö vain tajunnut jotain tai osaa arvosta...?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:08"]
mä katsoin vähän aikaa sitten dvd:ltä, mutta petyin :-/ en oikein ymmärtänyt mikä siinä on niin hienoa, haluaisitteko kertoa miksi tykkäätte siitä? tuntui tyhmältä kun sitä on niin kovin kehuttu, yleisesti ja kavereiden taholta, ja sitten omasta mielestä se ei ollut mitenkään erikoinen, enkö vain tajunnut jotain tai osaa arvosta...?
[/quote]
Mä tykkään siitä siksi, että se on niin omalaatuinen tunnelmaltaan (en toki tiedä onko monet animeleffat samantyyppisiä, koska tuo on ainut jonka olen katsonut). Se on aika ahdistava mun mielestä, sellaisella unenomaisella tavalla.
INHOAN tuota elokuvaa, se vaan jotenkin on niin ällö!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 19:56"]
INHOAN tuota elokuvaa, se vaan jotenkin on niin ällö!
[/quote]
Tiedän mitä tarkoitat, munkin mielestä siinä on jotain ällöttävää/ahdistavaa. Jostain syysta se on kuitenkin tuota niin spesiaalilla tavalla, että tykkään leffasta. Ylipäänsä pidän elokuvista, joissa on jotakin erilaista.
Aivan ihana elokuva! Yksi mun suosikeista.