Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeee, löysin ALEsta sitä mitä hainkin :)

Vierailija
28.12.2013 |

Eli yläosia, puseroita, niitä olin hakemassa ja esimässä kun alkaa opiskelutkin nyt tammikuussa eli istun koulunpenkillä 2-7h/pvässä ja vaatetuksenkin oltava minun makuun ja mieluusti siistiäkin.

Löysin ihanan mustan paksuhkon neulepuseron jossa jujuna takana "halkeama" ja mikä parasta se maksoi vain 14.95e kun normhinta oli 49.95e!

Sitten löysin mustan sileäpintaisen v-kaula-aukkoisen pitkähkön neulepuseron 10e, harmaan collegepaitatyyppisen paidan jossa jännää rei´ityskuviota edessä ja mustan vollegepaidan jossa beige tikkukirjaintekstitys edessä. Kaikki nuo yhdisteltävissä esim farkkuihin ja mustiin tai beigeihin tai turkooseihin tiukkoihin housuihini:)

Ja kaikki nuo oli yht huimat 42e kun normihinnoilla niihin olisi mennyt 140e!!!

Jeeee:)

Laukkua en löytänyt, tartteis opiskelutarvikkeille löytää siisti musta tilavahko ja vetoketjulla suljettava ja pari pienempää sisätaskua omaava olkalaukku..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas päiväkirja..

Vierailija
2/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mun kaikki päiväkirjat on kellarissa..

Oli vaan pakko hehkuttaa koska lähdin kauppoihin sillä hengellä etten kuitenkaan mitään löydä kuten en yleensäkään silloin kun etsin, mutta nytpä löysin ja tuo alennuksenkin määrä ilahdutaa:)

ap

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:14"]

Rakas päiväkirja..

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin ihania kenkiä! Tilasin 14 paria. En malta odottaa niiden saapumista! :)

Vierailija
4/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit? Pitäisi etsiä hyvälaatuinen vaatekerta, mutta taidan olla jo myöhässä ja liian laiska kiertämään kauppuja.

Vierailija
5/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit sen mustan neulepuseron?

Vierailija
6/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Kappahl, Aleksi 13 ja joku muu olisko ollut Stocka..

Meinasin myös ostaa ihanan harmaan angoraneuletakin kun oli -50% mutta jätin kauppaan koska muistin sen uutisen siitä "eläviltä eläimiltä revitään angoravillaa" ja toiseksi sen kokeilun jälk omat vaatteeni oli niiiiiin täynnä angoravillanöyhtää ettei mustaa pohjaväriä meinannut alta näkyä..

ap

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:20"]

Mistä löysit? Pitäisi etsiä hyvälaatuinen vaatekerta, mutta taidan olla jo myöhässä ja liian laiska kiertämään kauppuja.

[/quote]

Vierailija
7/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman? sillea v kaula-aukkoinen ilman jujua 10e ja norm 20e vai tuo joka kustansi 14.95e kun norm 49.95e?

ap

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:22"]

Mistä löysit sen mustan neulepuseron?

[/quote]

Vierailija
8/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko kuvan?

Vierailija
9/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tiedä kumpaa neuletta tarkoitat..ja en laita kuvaa, osaan kyllä kuvailla sen ulkonäön mahd tarkasti jos tarvetta.

ap

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:26"]

laitatko kuvan?

[/quote]

Vierailija
10/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä joka kysyin tuosta neulepuserosta en ole sama, kuin tuo joka kysyi kuvaa :D Tarkoitin sitä, jossa on takana "halkeama". Oon etsinyt sellaista.

Vierailija
11/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jotenkin urpo kun en ole osannut kaivata saati etsiä puseroa takahalkeamalla ;) Anyway, kivaltahan tuo näyttää ja sen taisin löytää Stockalta tai sitten Lindexiltä, mutta se oli se "parempi löytö" koska norm hinta oli tosiaan tuon 49.95e ja maksoin siitä vain 14.95e. On aika paksua neulosta, sellaista hieman reikämäistä ja hihat hieman ylipitkät joissa käännös. Tosi kiva:)

ap

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:45"]

Siis minä joka kysyin tuosta neulepuserosta en ole sama, kuin tuo joka kysyi kuvaa :D Tarkoitin sitä, jossa on takana "halkeama". Oon etsinyt sellaista.

[/quote]

Vierailija
12/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pääsit opiskelemaan? Amikseen varmaan, kun äidinkieli on noin hukassa?? Noloo.

Vierailija
13/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:13"]

Olenkohan jotenkin urpo kun en ole osannut kaivata saati etsiä puseroa takahalkeamalla ;) Anyway, kivaltahan tuo näyttää ja sen taisin löytää Stockalta tai sitten Lindexiltä, mutta se oli se "parempi löytö" koska norm hinta oli tosiaan tuon 49.95e ja maksoin siitä vain 14.95e. On aika paksua neulosta, sellaista hieman reikämäistä ja hihat hieman ylipitkät joissa käännös. Tosi kiva:)

ap

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 16:45"]

[/quote]

[/quote]

No mä olin kaverilla nähnyt sellaisen ja mietin, että mistäköhän on ostanut. Kiitti vinkistä, käyn tsekkaan tuon Lindexin :)

Vierailija
14/14 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kunnon wt-hehkutukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan