Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinkahan kauan rosolli säilyy?
28.12.2013 |
Vielä olis jäljellä laatikoita, rosollia ja kinkkua. Laatikoita ja kinkkua uskallan vielä syödä, mutta mitenköhän on tuon rosollin laita?
Kommentit (4)
Rosolli säilyy paremmin, jos se tehdään etikkapunajuurista. Keitetyistä punajuurista valmistettuna se säilyy noin vuorokauden
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/rosolli
Klassinen rosolli ihanine makuineen kuuluu ehdottomasti joulupöytään. Se säilyy jääkaapissa hyvin viikon.
http://www.makuja.fi/reseptit/klassinen-rosolli/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä söin ainakin vielä tänään ja hyvää oli. Sisälsi juuri niitä etikkapunajuuria, keitettyä porkkanaa, suolakurkkua ja sipulia. Hyvinhän se säilyy.
Alue: Aihe vapaa
Niin siis se rosolli on tehty maanantai-iltana
Ap