Kokemuksia psykoosista?
Kommentit (10)
Kaikki työttömät on kans psykoosis, vetää vaa handuu joka daageni ku jotku torvet ku tuoretta flooraaki ois tarjol vaik joltai läsölt yhmammalta
Been there. Aika metkaa se oli. Olin aivan vainoharhainen, mua vainosi moottoripyöräjengi, poliisi ja Lapuan liike. Muistan kaiken kuitenkin ihan selkeästi. Syytin mm. parasta ystävääni mun vakoilemisesta. Olen valinnut ystäväni hyvin, hän on edelleen kaikesta huolimatta paras ystäväni.
6,6 miljardin euron psykoosi koskettaa koko Suomea.
Todellisuudentaju pettää, ajatukset mutkikkaita ja muille ymmärtämättömiä.
On kokemusta, en suosittele tätä tuotetta
Vierailija kirjoitti:
Kysy maskien kanssa pelaajilta. Ne tietää.
Miten jotkut aina jaksaa. Kun muut on eri mieltä jostain niin sitten sitä ollaan psykoosissa. Ymmärsin kyllä kettuiluksi mutta tässä vakava aihe, aikuismaista käytöstä voisi edes joskus odottaa ja muutenkin älytön kommentti.
Jep. Olin vakuuttunut, että minun pitää lähteä Intiaan parantamaan itseäni. Olin lahjoittaa kaikki huonekaluni pois. Kummallisella tavalla olo oli keveä, vaikka olin surullinen. Psykoosi voi olla uskonnollinen kokemus.
Kaikki lampaat
Zinc
Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin - Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin - Hautaan
Kysy maskien kanssa pelaajilta. Ne tietää.