Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia psykoosista?

Vierailija
07.10.2020 |

Löytyykö keltään omakohtaisia kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy maskien kanssa pelaajilta. Ne tietää.

Vierailija
2/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työttömät on kans psykoosis, vetää vaa handuu joka daageni ku jotku torvet ku tuoretta flooraaki ois tarjol vaik joltai läsölt yhmammalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia, kiitos.

Vierailija
4/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there. Aika metkaa se oli. Olin aivan vainoharhainen, mua vainosi moottoripyöräjengi, poliisi ja Lapuan liike. Muistan kaiken kuitenkin ihan selkeästi. Syytin mm. parasta ystävääni mun vakoilemisesta. Olen valinnut ystäväni hyvin, hän on edelleen kaikesta huolimatta paras ystäväni.

Vierailija
5/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,6 miljardin euron psykoosi koskettaa koko Suomea.

Vierailija
6/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudentaju pettää, ajatukset mutkikkaita ja muille ymmärtämättömiä.

Vierailija
7/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, en suosittele tätä tuotetta

Vierailija
8/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy maskien kanssa pelaajilta. Ne tietää.

Miten jotkut aina jaksaa. Kun muut on eri mieltä jostain niin sitten sitä ollaan psykoosissa. Ymmärsin kyllä kettuiluksi mutta tässä vakava aihe, aikuismaista käytöstä voisi edes joskus odottaa ja muutenkin älytön kommentti.

Vierailija
9/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olin vakuuttunut, että minun pitää lähteä Intiaan parantamaan itseäni. Olin lahjoittaa kaikki huonekaluni pois. Kummallisella tavalla olo oli keveä, vaikka olin surullinen. Psykoosi voi olla uskonnollinen kokemus.

Vierailija
10/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lampaat

Zinc

Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin - Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin -Töihin - kotiin - töihin - kotiin - kauppaan - kotiin - töihin - Hautaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi