Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanki parempi duuni tai ulos! Sano mies.

Vierailija
28.12.2013 |

Ennen joulua toki. Olen sihteerinä pienessä firmassa ja tienaan n. 1800 euroa nettona. tykkään työstäni ja omasta mielestä tienaan ihan kivasti.

Mä en kuulemma tienaa tarpeeksi, kun meidän pitää jatkuvasti miettiä rahan menoa ja suunnitella mitä ostetaan missäkin kuussa. Herra tienaa itse käteen tonnin enemmän.

Hän kuulemma rakastaa, muttei enää jaksa tätä, ettei hän pääse kahville edes kavereiden kanssa kun siihen ei ole varaa.

Mä hoidan meillä laskut ja muutenkin raha liikenteen.. Herralla oli valittaessaan viitisen sataa euroa tilillä ihan vaan omaa rahaa.

Nyt maanantaina (ruuat ja lahjat oli ostettu sunnuntaina viimeistään, ti haki maidot, olutta ja kolaa)  oli 900 e ja tänään 200 euroa. Sillä sitten pärjätään seuraavaan liksaan 20 päivään.

Mulla on myös pari sataa tilillä pariin laskuun. En uskalla ottaa puheeksi, ettei se suutu.

17 vuotta yhteistä taivalta ja nyt hänellä sitten kuppi meni nurin, ei jaksa enää tätä jatkuvaa sinnittelyä rahan kanssa. Niin, mä en tiedä mihin ne rahat menee.. ei se ryyppääkään ja töitä tulee kotiin säntillisesti jne. Mutta nyt se selkeesti on mun vika.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se 700 katos?

Vierailija
2/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei itse hanki parempipalkkaista työtä?

Toisaalta ... jos sinulla on kokoaikatyö ja se sisältää muutakin kuin kahvinkeittoa ja kopiointia, olisi paikallaan pyytää palkankorotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4600€ /kk netto ja tekee tiukkaa? Haistakaa kuulkas

Vierailija
4/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin ukon kehoituksesta vaarin ja lähtisin. Teillä kassa vuotaa ja luulen, ettei se johdu sinusta. Pärjäät paremmin omillasi - usko huviksesi. Miehelläsi on jokin oma ongelma, joten purkaa kiukkuaan sinuun. Tuo kommentti oli aivan asiaton - onhan sinulla työ. Moni on työttömänä.

Vierailija
5/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tuloilla ei pääse edes kahville? Sitten on asiat huonosti. Itse tienaan vähemmän kuin 1800 kuussa ja silti mulla on varaa mennä syömään, kahville ja lehvaankin. Eikä tee edes tiukkaa.

Vierailija
6/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta jos luki aloituksen niin ongelma on miehellä, ei ap:lla.

Kyllähän tuolla hyvin pärjää, ja ehkäpä miehen on syytä katsella omaa rahan kulutustaan jos sinulla jää säästöön tuostakin palkasta vielä tuleviin laskuihin.

Hyvää ja viihtyisää työpaikkaa ei kyllä näinä aikoina kannata alkaa vaihtamaan ihan seku vain.

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 09:59"]

4600€ /kk netto ja tekee tiukkaa? Haistakaa kuulkas

[/quote]

Vierailija
7/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottasin sen ULOS vaihtoehdon....

Vierailija
8/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 10:04"]

Noilla tuloilla ei pääse edes kahville? Sitten on asiat huonosti. Itse tienaan vähemmän kuin 1800 kuussa ja silti mulla on varaa mennä syömään, kahville ja lehvaankin. Eikä tee edes tiukkaa.

[/quote]

Kyllä siellä joku herra latelee nyt paksua pajunköyttä. Selkeä tekosyy tuo kahvittelun puute. Todennäköisesti siinä taas yks peliongelmainen piinaa lähipiiriään, kun rahat menee jokeri-pokeri-poks.

Vierailija
9/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on! Minä laittaisin korkkarit jalkaan ja potkaisisin korolla palleihin! Rahako sen rakkauden määrittelee!? Ei hyvää päivää....

Vierailija
10/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on keskivertopalkka ja miehesi tienaa huomattavasti keskivertoa enemmän. Joten selvästikin ongelma ei ole tuloissa vaan muualla. No, tämänhän sinä jo tiesitkin.

Sinä voit sanoa, että olet tulotasoonne ja omaan tulotasoosi tyytyväinen. Jos mies ei ole omiin tuloihinsa tyytyväinen, niin miehen pitää tehdä asialle jotain ihan itse.

Ja johonkinhan se mies rahaa hukkaa. Jos sua kiinnostaa, niin tavallisimmat vaihtoehdot lienevät pelaaminen, toinen nainen tai lainatakaus kaverille.

Tulot teillä on ihan kunnossa. Se mihin parannusta tarvittaisi, on talouden- ja elämänhallinta.

Vierailija
11/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tienaan sen 3200€/kk ja vaimo 2100€/kk. Nyt vaimo on äitiyslomalla ja itse olen sairaslomalla ja sairaspäiväraha on loppunut kuukausi takaperin. Tästäkin huolimatta pärjätään vallan mainiosti, eli ei rahahuolia. Ja joo noista liksoista sai säästettyä suurimman osan. Kun kuluttaa mahdollisimman vähän ja säästää, niin rahaa riittää silloinkin kun on tarvis.

Vierailija
12/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tienaan sen 3200€/kk ja vaimo 2100€/kk. Nyt vaimo on äitiyslomalla ja itse olen sairaslomalla ja sairaspäiväraha on loppunut kuukausi takaperin. Tästäkin huolimatta pärjätään vallan mainiosti, eli ei rahahuolia. Ja joo noista liksoista sai säästettyä suurimman osan. Kun kuluttaa mahdollisimman vähän ja säästää, niin rahaa riittää silloinkin kun on tarvis.

Vierailija
13/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina oli 900€ ja tänään 200€?

Minne katosi tiistaina 700€? Mies kuitenkin osti kolaa ja olutta.

Tuskin kuitenkaan 700€:llä

Vierailija
14/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoshan tienaa helvetin hyvin, ja jos ongelmana on ettei saa kahvia ostettua, niin.... ULOS!

Vierailija
15/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 10:21"]

Tiistaina oli 900€ ja tänään 200€?

Minne katosi tiistaina 700€? Mies kuitenkin osti kolaa ja olutta.

Tuskin kuitenkaan 700€:llä

[/quote]

Riippuu mitä kokaa osti....

Vierailija
16/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten omat rahat teille se vaihtoehto? Yhteiset kulut kuten asuminen puoliksi, muut kuten ruoka kulutuksen mukaan. Jos teet ruuat, ala tammikuuksi tiukalle säästöliekille tyyliin viikko yhtä soppaa ja näkkäriä.

Vierailija
17/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tekosyy. Jokin muu ongelmana. Esim uusi nainen.

Vierailija
18/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne 700 meni?

Vierailija
19/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde tai peliriippuvuus.

Suosittelisin sitä lähtemistä. Noilla tuloilla elää kyllä leveästikin, jopa vaikka olisi monta lastakin.

Vierailija
20/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 10:31"]

Miehesi tekosyy. Jokin muu ongelmana. Esim uusi nainen.

[/quote]

Kyllä mä veikkaan peliongelmaa. Miten ap:n parempi työpaikka vaikuttaisi asiaan, jos kysymyksessä on toinen nainen. Silloinhan mies lähtisi todennäköisesti itse.

Jos mies saa hävitettyä muutamana pyhäpäivänä 700 euroa tuhka tuuleen, syynä voisi olla nettipelaaminen. Lähipiirissä on yksi peliongelmainen ja voin kertoa, että se muuttaa ihmisen luonteen 360 astetta, kun pelimania on päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi