Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäiset rypyt tulleet jo kasvoihin eikä tietoakaan mistään miehestä :(

Vierailija
07.10.2020 |

Järkytyin koska ei tässä enää ulkonäkö ainakaan paranemaan päin ole ja kun musta ei ole koskaan ollut kiinnostunut yhtään kukaan. Ei kiltit, ei jännät, ei alfat, ei beetat, ei omegat, ei nörtit, ei yhtään kukaan. Jos jotain on meinannut tapahtua niin aina on sanottu "Olet ihan nätti ja kiva mutta ollaan vaan kavereita".

M A S E N T A V A A

Tahtoisin vaan jonkun ihan tavallisen ja kivan jonka kanssa jakaa arki. Huoh

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla ettei normaslipainoisillakaan aina suhdehommissa tärppää. Itsellä ylipainoa 15kg ja täällä aina ohje on että "laihduta!" Hyvä kuulla ettei normipaino takaa kumppania.

Vierailija
22/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kosittu 4 kertaa ja yhteen vastasin myöntävästi. Olen lähes 40 ja ylipainoakin on. 2 kosijaa olivat huomattavasti nuorempia ja pari muuta saman ikäisiä. Olivat siis lyhyitä suhteitani ennen avioliittoani. Olen lyhyt ja tanakka. En ymmärrä miksi olen saanut aina fiksua seuraa. Eivät olleet mitään tyhjätaskuja tai rumia mieheiä. Oli yrittäjää ja omaisuutta perinyttä yms. Tän nykuisen kanssa olen onnellinen ja vieläkin tullaan iskemään usein :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on toki vaikutusta, mutta kyllä niitä miehiä kellistetään ennenkaikkea asenteella. Ap ei vain osaa ja uskalla.

Vierailija
24/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu miehiä ainoastaan silloin, kun olen itse tehnyt aloitteen. Nyt oon pari vuotta ootellu, että lähestyykö yksikään mies, jos en itse ole aloitteellinen. Hiljaista on ollut, parikymppisille kelpaan seksiin, mutta mitään muuta ei ole saatavilla. Alan kai vaan olla liian elähtänyt vaikka tietääkseni olen ihan hyvin säilynyt, hoikka ja pitkähiuksinen.

N39

Vierailija
25/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei ap, kohta sulle voidaankin sanoa että "Olet ihan nätti, ryppyinen ja kiva mutta ollaan vaan kavereita" :D

Vierailija
26/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no mä en ole huomannut et rupsahtaminen tai edes kaksi muksua miesten kiinnostusta estäis. Se on Ap sun omassa päässä! Mä oon jo 28v. eli en todellakaan mikään nuori enää, kahden muksun äippä eikä edes ammattia!!! Tai no opiskelen tietotekniikkaa, mut monta vuotta sitäkin vielä edessä :D No kaikesta tästä huolimatta miehiä tuntuu puskevan ovista ja ikkunoista. Ehkäpä se korreloi ennemminkin siihen etten edes etsi parisuhdetta. Miehet kun haistaa epätoivon, eli siinä sulle vinkki! :D Pidä hauskaa äläkä etsi epätoivoisesti parisuhdetta. Eikä "hauskanpito" sit tässä yhteydessä tarkoita holtittomasti paneskelua ympäriinsä ennen kuin joku ehtii tulla urputtamaan :DD Ja muista Ap et luonne on kuitenkin se mihin rakastutaan :)[/

Et oo tosissas. 😂 Mua luultiin 27-vuotiaana 16-vuotiaaks kun menin ammattikouluun. Pointti on siis, että kyllähän alle parikymppisenä vielä näytetään aika nuorilta.

Vierailija
27/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset kun tuli niin aloin saada paremmin naisia.

Vierailija
28/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no mä en ole huomannut et rupsahtaminen tai edes kaksi muksua miesten kiinnostusta estäis. Se on Ap sun omassa päässä! Mä oon jo 28v. eli en todellakaan mikään nuori enää, kahden muksun äippä eikä edes ammattia!!! Tai no opiskelen tietotekniikkaa, mut monta vuotta sitäkin vielä edessä :D No kaikesta tästä huolimatta miehiä tuntuu puskevan ovista ja ikkunoista. Ehkäpä se korreloi ennemminkin siihen etten edes etsi parisuhdetta. Miehet kun haistaa epätoivon, eli siinä sulle vinkki! :D Pidä hauskaa äläkä etsi epätoivoisesti parisuhdetta. Eikä "hauskanpito" sit tässä yhteydessä tarkoita holtittomasti paneskelua ympäriinsä ennen kuin joku ehtii tulla urputtamaan :DD Ja muista Ap et luonne on kuitenkin se mihin rakastutaan :)

Tällaisia liipalaapa-ohjeita voi antaa vain sellainen joka ei yksinäisyyttä ole kokenut. Ei siinä oikeasti auta kiva luonne tai se etsiikö tsi ei parisuhdetta. Monet epätoivoiset ja luonteeltaan -ittumaiset ovat aina parisuhteessa. Ja monet kivat ja kauniit/komeat aina yksin.

Itse olen lapseton, fiksu, nätti, hyväkroppainen, kiva, huumorintajuinen - ja koko elämäni täysin yksin. Luovutin jo monta vuotta sitten. N38

Samaa mieltä. Täällä 46 v nainen joka ei ole ikinä saanut suhdetta. Neitsyt en onneksi sentään ole, kun joskus nuorena opiskelijabileistä sentään jonkun tarpeeksi humalaisen sai yhdeksi yöksi. Vain 3 kertaa olen kyllä elämässäni seksiäkään saanut.

Mä oon vielä neitsytkin... Vaikka oon sängylle asti päässyt muutaman kerran ja sitten tullut torjutuksi, koska mehän ollaan vain kavereita. Pitäkööt munansa sitten 😬😅. Jos ei nätti ja hyväkroppainen nainen kelpaa niin en voi sille mitään.

Yrität liian tasokkaita panomiehiä..

Vai oisko hygieniasta huolehtiminen unohtunut, kun sängyssä tullu pakit.

Vierailija
29/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus  Kemiläisessä hotellissa lyöttäytyi ihana yöseuraksi.  Silloin huomasin luonnon ryppyvoiteen toimivan

ainakin orkun aikana, silmien ympärystä siloittui.

-En tiedä miten pitkään kestää  tämmöinen parin päivän hoito.

Vierailija
30/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu miehiä ainoastaan silloin, kun olen itse tehnyt aloitteen. Nyt oon pari vuotta ootellu, että lähestyykö yksikään mies, jos en itse ole aloitteellinen. Hiljaista on ollut, parikymppisille kelpaan seksiin, mutta mitään muuta ei ole saatavilla. Alan kai vaan olla liian elähtänyt vaikka tietääkseni olen ihan hyvin säilynyt, hoikka ja pitkähiuksinen.

N39

Jospa ne ikäisesi miehet ovat kuulleet, että olet nuorille miehille panoalustana.

Vierailija
31/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat hiukset kun tuli niin aloin saada paremmin naisia.

Silverfox charm :)

Vierailija
32/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet eivät halua lihavaa, rypyllistä naista. He haluavat 20vuotiasta, sileäihoista, kaunista naista,vaikka itse ovat lihavia, kaljuja ja vanhoja rumia ukkoja.

Miten se on niin vaikeaa tajuta että valtaosa ihmisistä on ihan normaaleja ja haluaa ihan normaaleja asioita? Tämä kaikkimiehet-mantra on yhtä rasittava kun kilttimiesten tasomarina. Kasvakaa nyt aikuiseksi.

Aloittajalle, tiedätkö minkälaisia tulevaisuuden odotuksia sinulla on omalle elämällesi ja missä piireissä sinä voisit tavata ihmisiä joilla on samoja haaveita ja ajatuksia elämästä?

Vierailija
33/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko kannattanut panostaa vähän enemmän siihen miehen hankintaan sillon kun ei ollut vielä ryppyjä. Nyt voi olla, että jäät loppuelämän ihan yksin. No elämä on. Onhan sitä monet muutkin jääneet ilman. Ehkä voisit jakaa sitä arkea vaikka koiran kanssa?

Vierailija
34/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää aktiivisesti muualta kuin Suomesta. Suomessa on miesten taso pohjoismaiden surkein ja muutenkin sarvikuonojen maa- ei käytöstapoja eikä muutakaan. Mutta jostain kumman syystä suomalaismiehet kuvittelee suuria itsestään. Varmaan joku kasvatuksellinen epäkohta.

Vierailija
35/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rypyt haittaa kunhan ei ole liian lihava ja on huoliteltu olemus. Myös kasvoihin sopivat hiukset on must. Yli 35 vuotiaat sinkut voi aina jakaa kahteen kastiin: kauniit pitkähiuksiset salinaiset jotka ei halua lapsia ja lihavat, lyhyttukkaiset tädit jotka haluavat heti naimisiin ja lapsia.... muut ovat varattuja.

Mutta kun lopputulos on silti sama. Olen se kuvailemasi salinainen 36v. Miestä kunnon parisuhteeseen ei löydy vaikka kuinka ulkoiset puitteet vielä olisivatkin kunnossa. Miehet haluaa niitä lapsia. (ja ei, en valitettavasti viehäty 10v vanhemmista miehistä mikä voisi toki tämän ongelman ratkaista). Sänkyyn toki änkeävät.

Vierailija
36/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Nii-in, moni tuon ikäinen mies olisi varmaan ikionnellinen jos kelpaisi parikymppisille seksiin. Silloin sillä parisuhteella tuskin olisi suurta väliä.

Vierailija
37/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no mä en ole huomannut et rupsahtaminen tai edes kaksi muksua miesten kiinnostusta estäis. Se on Ap sun omassa päässä! Mä oon jo 28v. eli en todellakaan mikään nuori enää, kahden muksun äippä eikä edes ammattia!!! Tai no opiskelen tietotekniikkaa, mut monta vuotta sitäkin vielä edessä :D No kaikesta tästä huolimatta miehiä tuntuu puskevan ovista ja ikkunoista. Ehkäpä se korreloi ennemminkin siihen etten edes etsi parisuhdetta. Miehet kun haistaa epätoivon, eli siinä sulle vinkki! :D Pidä hauskaa äläkä etsi epätoivoisesti parisuhdetta. Eikä "hauskanpito" sit tässä yhteydessä tarkoita holtittomasti paneskelua ympäriinsä ennen kuin joku ehtii tulla urputtamaan :DD Ja muista Ap et luonne on kuitenkin se mihin rakastutaan :)

Tällaisia liipalaapa-ohjeita voi antaa vain sellainen joka ei yksinäisyyttä ole kokenut. Ei siinä oikeasti auta kiva luonne tai se etsiikö tsi ei parisuhdetta. Monet epätoivoiset ja luonteeltaan -ittumaiset ovat aina parisuhteessa. Ja monet kivat ja kauniit/komeat aina yksin.

Itse olen lapseton, fiksu, nätti, hyväkroppainen, kiva, huumorintajuinen - ja koko elämäni täysin yksin. Luovutin jo monta vuotta sitten. N38

Samaa mieltä. Täällä 46 v nainen joka ei ole ikinä saanut suhdetta. Neitsyt en onneksi sentään ole, kun joskus nuorena opiskelijabileistä sentään jonkun tarpeeksi humalaisen sai yhdeksi yöksi. Vain 3 kertaa olen kyllä elämässäni seksiäkään saanut.

Mä oon vielä neitsytkin... Vaikka oon sängylle asti päässyt muutaman kerran ja sitten tullut torjutuksi, koska mehän ollaan vain kavereita. Pitäkööt munansa sitten 😬😅. Jos ei nätti ja hyväkroppainen nainen kelpaa niin en voi sille mitään.

En sano tätä ilkeyttäni, mutta hieman epäilen että olet nätti ja hyväkroppainen.

Meinaan miehet ei kyllä jätä tuollaisessa tilanteessa p anematta, jos nainen tosiaan olisi nätti ja hyväkroppainen.

Vierailija
38/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on toki vaikutusta, mutta kyllä niitä miehiä kellistetään ennenkaikkea asenteella. Ap ei vain osaa ja uskalla.

Oon ssamalla linjalla, asenne tärkeetä, ja myös se mitä tekee, ja jättää tekemättä, saattaa kaataa koko hyvän aloituksen.

Vierailija
39/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rypyt haittaa kunhan ei ole liian lihava ja on huoliteltu olemus. Myös kasvoihin sopivat hiukset on must. Yli 35 vuotiaat sinkut voi aina jakaa kahteen kastiin: kauniit pitkähiuksiset salinaiset jotka ei halua lapsia ja lihavat, lyhyttukkaiset tädit jotka haluavat heti naimisiin ja lapsia.... muut ovat varattuja.

Mutta kun lopputulos on silti sama. Olen se kuvailemasi salinainen 36v. Miestä kunnon parisuhteeseen ei löydy vaikka kuinka ulkoiset puitteet vielä olisivatkin kunnossa. Miehet haluaa niitä lapsia. (ja ei, en valitettavasti viehäty 10v vanhemmista miehistä mikä voisi toki tämän ongelman ratkaista). Sänkyyn toki änkeävät.

Mikä teitä vaivaa, moon 41 mies, kiikarissa on aina ollu vanhempin nainen. nytkin 45+ etsinnässä. eri deittisivuilla.

Vierailija
40/43 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap katsele miestä ulkomailta, he eivät ole niin pinnalisia ja saavat naisen hehkumaan! Kerran kun kokeilet ulkkista niin et koskaan katsokkaan suomalaiiin miehiin päin, saman on huomanneet mainostajat ja tv sarjat jossa on yhä useammin tumma mies vaalean naisen kanssa parina<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä