Huomenna taas tiskaus, vähän siivousta ja ruuanlaittoa
Kuten aina. Sellainen työelämästä syrjäytyneen normaali päivä.
Kommentit (14)
Minulla on nuo samat. Tietty työpäivä lisäksi. Pitäisikö sinun keksiä jotain sisältöä. Lenkkeily, kirjasto, ihmisten tapaaminen, kansalaisopisto...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nuo samat. Tietty työpäivä lisäksi. Pitäisikö sinun keksiä jotain sisältöä. Lenkkeily, kirjasto, ihmisten tapaaminen, kansalaisopisto...
Ei ole rahaa kulkea taksilla ja muuten en pääse kulkemaan. ap
Olen tiskannut tänään neljä kertaa ja vielä viides odottaa.
Vieraita kävi, leivoin kasvispiirakan ja raakakakun. Ennen vieraiden saapumista laitoin ruokaa.
Olen ollut tänään vapaalla ja huomenna
klo 6:ksi töihin.
Hyvää syksynaikaa, iloa ja voimia ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikset?
Sairauksieni takia. Tottakai kulkisin jos se olisi mahdollista. Tylsäähän se on aina kotona olla. ap
Näinhän se menee meillä eläkemummoillakin. Mulla ei tosin huomenna ole ruuanlaittoa, kun keitin tänään ison satsin kaalisoppaa. Panin pari annosta pakkaseen ja vielä on pari annosta huomiseksi ja ylihuomiseksi. Tuli muuten hyvää soppaa! Tein sen suippokaalista. Se lienee vähän miedompaa, ainakaan huusholli ei lemunnut päivällä kaalille.
Nää on ne arjen pienet ilot, jokapäiväiset hommat, oli töissä tai ei. Kannattaa opetella nauttimaan arjen iloista. Elämä ilman arkirutiineja voi olla aikas kamalaa.
Sä olet kertonut tämän saman asian jo sen sata kertaa. Ei elämä muutu odottamalla ja täällä länkyttämällä sen paremmaksi.
Hommaa nyt jo viimein se rakastaja.
Mulla sama. Etänä paskahommia ja siinä sivussa tiskit koneeseen, imurointi ja kotitekoinen lounas. Lisäksi kahvin keittoa aamulla ja iltapäivällä.
Täällä sama, lisäksi käyn lenkillä. Mutta en varmaan muuta koska ei ole autoa/korttia niin en minäkään pääse kulkemaan, toki kävellen mutta ei ole nyt rahaa mihinkään käytettäväksi. Eli luultavasti istun sisällä kunnes aika mennä nukkumaan.
Täällä samat hommat.
Lisäksi leivoin, kävin järvellä uimassa ja hain tutulta vaihtareina uusia siemeniä puutarhaan. Pakkasin oman pihan siemeniä pusseihin ja postitin puolestani eteenpäin haluaville. Kivaa näpertelyä. Tein pienen lenkin ja noukin samalla pari desiä puolukoita ruispuuroon. Pakko liikkua koko ajan kun on kovat kivut eikä ne oikein anna nukkua tai levätä
Illalla katsottiin miehen kanssa 5 jaksoa Sandhamnin murhia (pidämme pohjoismaisista ja eurooppalaisista dekkareista)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo kuulu lähes jokaisen arkipäivään. Ainakin naisen.
Mitenkä niin ainakin naisen?
Eiköhän nuo kuulu lähes jokaisen arkipäivään. Ainakin naisen.