Oletteko vielä saaneet Stockan Hullujen Päivien paketteja?
Ärsyttävää tuo että tilausten statusta ei pysty tarkistaa kun Hullareiden ostoksia ei voinut tehdä kirjautuneena!
Toimituspäivän kohdalla tuotteissa luki mielestäni 1-14 päivää.
Onko kukaan teistä vielä saanut pakettejaan? Tasan viikko sitten tilasin itse.
Kommentit (15)
Olen saanut kaksi pakettia ihan muutamassa päivässä. Toinen oli vielä tilaustuote ja tuli paljon nopeammin kuin ilmoituksessa.
Sain jo lauantaina. Tilasin keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
miten voi saada lauantaina kun postijakelua ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten voi saada lauantaina kun postijakelua ei ole?
Kyllä paketteja tulee lauantaisinkin, vaikka kirjepostia ei jaetakaan.
Keskiviikkoaamun tilauksen sain perjantaina ja viime viikon torstain tilaus oli tänään noudettavissa. Se tosin ohjautui toiseen noutopaikkaan, sillä valittu paikka oli täynnä.
Joo, olen saanut. Tiistaina ja keskiviikkona tuli paketit. Tilattu vika ja eka päivä. Myöhemmin tilattu tuli ensin.
Itse en tilannut, mutta mies tilasi, ja paketti saapui keskiviikkona noutopaikkaan eli tasan viikon kesti tulla.
Housut tuli suht nopeasti, mutta paidasta ei ole kuulunut yhtään mitään, tilasin heti ensimmäisenä päivänä sen. Laittaa tulemaan näemmä eri lähetyksissä, logistisesti julmetun kannattavaa.
Joo, meni alle viikko. Viime kerralla kesti pitkään.
Ei ole vielä tullut. Tilasin torstaina. Ei ole kiirettäkään kun joululahjoja tilasin.
Ei ole ainakaan tullut sähköpostiin mitään lähetystietoa. Kai siitä pitäisi jotain tulla? Tilasin viime viikon perjantaina ja kaikki tilauksen tuotteet olivat varasto- eikä 2-4 viikon toimitustuotteita.
Kuulemma minun työkaveritkaan eivät ole saaneet pakettejaan tai ilmoituksia että olisi lähteneet matkaan, joten nyt alkaa hieman hermostuttamaan.......!