Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja ostan sunnuntaisin aina viikon ruoat, viikolla sitten ällöttää kaikki ruoka mitä tullut ostettua..

Vierailija
07.10.2020 |

Ostan sunnuntaisin aina viikon ruoat riippuen siitä mitä juuri silloin tekee mieli ja sitten kun viikko alkaa niin ne kaikki ostetut ruoat ällöttää. Pitää varmaan alkaa käymään kaupassa joka päivä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tuttu tunne. Tosin juuri mitään ei tee mielikään. Hedelmät ja vihannekset onneksi uppoavat ja niitä aina kotona.

Vierailija
2/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, tuttu tunne. Tosin juuri mitään ei tee mielikään. Hedelmät ja vihannekset onneksi uppoavat ja niitä aina kotona.

Joo itsekin tullut syötyä paljon hedelmiä. Ne on niin raikkaita ja kevyitä että menee alas vaikka olisi vähän paha olokin :) vesimeloni on ollut ihan ykkös viikonloppuherkkuna. Itse olen laihtunut alkuraskauden aikana, mutta yritän syödä useamman kerran päivässä vaikka paljoa kerrallaan ei menisikään alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kestänyt koko raskauden. Huomenna onneksi alkaa rv 40, joten ei enää montaa viikkoa odottelua.

Vierailija
4/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina ostin 90 eurolla ruokaa, tiistaina kävin ostamassa jalapenoja ja muuta en ole nyt pystynyt syömään.. Raivostuttavaa.

Ennen raskautta olin todella tunnollinen 80/20 syömäri ja päätin että raskaana syön myös terveellisesti ja herkkuja jos tekee mieli. Kolmeen viikkoon ei ole tosin tullut syötyä juuri mitään kun mikään ei pysy sisällä.

Vierailija
5/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on pakko tehdä ostokset parin päivän välein, koska ällötykset muuttuu koko ajan. Ei mikään hyvä juttu näin korona-aikana rampata kaupassa, mutta mahdotonta ennakoida. Toisinaan vaan perinteinen suomalainen kotiruoka maistuu, toisinaan pakko saada jotain tiettyä eksoottisempaa... Ja jos teen kattilalleen himottua kalasoppaa, voikin olla, et mies saa syödä sen yksin, kun jo valmistuksen aikana haju alkaa etoa. Kauheaa kuulla, että jollain kestänyt koko raskausajan!

Vierailija
6/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näin vaikka en olekaan raskaana. Itselläni tulee huomattavasti vähemmän hävikkiä kun luovuin kerran viikossa ostoksista ja käyn kaksi tai kolme kertaa viikossa eikä enää tarvi syödä ruokaa jota ei tee mieli. Kyllähän sitä säästönä toitotetaan joka paikassa että kun käy kerran viikossa kaupassa mutta pitäisi muistaa että kaikki tavat eivät silti sovi kaikille. Minulle tuo ei sovi ja vähemmän tulee laitettua ruokaa roskiin kun on tehnyt sellaista joka ei ällötä.

Vierailija
7/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kestänyt koko raskauden. Huomenna onneksi alkaa rv 40, joten ei enää montaa viikkoa odottelua.

Hui! Kuulostaa todella raskaalta. Itse nyt rv 13 ja elättelen toivoa että tämä tästä pikkuhiljaa helpottaisi niinkuin useimmilla tässä kohtaa kai tekee, mutta ei näköjään siitäkään varma voi olla. Tsemppiä sinulle vielä loppuraskauteen ja onnea vauvasta! :)

- Ap

Vierailija
8/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän on pakko tehdä ostokset parin päivän välein, koska ällötykset muuttuu koko ajan. Ei mikään hyvä juttu näin korona-aikana rampata kaupassa, mutta mahdotonta ennakoida. Toisinaan vaan perinteinen suomalainen kotiruoka maistuu, toisinaan pakko saada jotain tiettyä eksoottisempaa... Ja jos teen kattilalleen himottua kalasoppaa, voikin olla, et mies saa syödä sen yksin, kun jo valmistuksen aikana haju alkaa etoa. Kauheaa kuulla, että jollain kestänyt koko raskausajan!

Meidänkin varmaan pakko alkaa tekemään näin. Ihan liikaa ruokaa menee hukkaan ja kalliiksikin tulee. Raskasta vaan tosiaan rampata siellä kaupassa monta kertaa viikossa... mutta eipä se valittamalla parane vaikka joskus niin toivoisikin :D

- Ap

Vierailija
9/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään pystynyt pahemmin syömään n. vk 6-13. Näin jälkeenpäin ajatellen todella pitkä aika, mutta siinähän se meni jotenkin päivä kerrallaan. Onneksi sittemmin on helpottanut ja nyt pystyn syömään mitä haluan. Toki on sitten muita ongelmia näin raskauden loppupuolella, kuten uniongelmat ja selkäkivut.

Vierailija
10/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään pystynyt pahemmin syömään n. vk 6-13. Näin jälkeenpäin ajatellen todella pitkä aika, mutta siinähän se meni jotenkin päivä kerrallaan. Onneksi sittemmin on helpottanut ja nyt pystyn syömään mitä haluan. Toki on sitten muita ongelmia näin raskauden loppupuolella, kuten uniongelmat ja selkäkivut.

Minulla on myös uniongelmat alkaneet jo nyt tosin varmasti pahenevat loppua kohden. Herään yleensä aamuyöstä vessaan enkä tahdo saada enää unta ennenkuin kello jo soi.

- Ap

Vierailija
11/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös uniongelmat alkaneet jo nyt tosin varmasti pahenevat loppua kohden. Herään yleensä aamuyöstä vessaan enkä tahdo saada enää unta ennenkuin kello jo soi.

- Ap

Mulla kans alkoi uniongelmat jo rv 7, enkä ole yhtäkään yötä nukkunut hyvin sen jälkeen. Käyn vessassa joka yö 1-2 kertaa ja vaikea nukahtaa uudelleen. Lisäksi näen karseita painajaisia koko ajan. Loppuraskauden selkäkipuja "odotellessa".

- Aiempi kalasoppakirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän