Blogaaja Natalia Salmela nostaa palkkaa 14 tonttuu kuussa!!
On siinä yhteiskunnalla prioriteetit kohdillaan.
Kommentit (82)
Hienoa hänelle, varmaan on töitäkin tehnyt sen eteen ja vaikkei olisikaan niin hyvä silti. Ei ole multa pois:)
En ole mikään Natan kannattaja, olen monessakin asiassa hänen kanssaan täysin eri mieltä ja olemme ihan erilaiset ihmiset.
Mutta arvostan Natan ahkeraa ja päämäärätietoista työpanosta. Hän hoitaa työvelvoitteet asianmukaisesti ja erittäin hyvin. Tekee paljon muutakin kuin "perussomea". Ei mene sieltä mistä aita on matalin. Tekee myös lapselleen tiliä, mikä erittäin positiivinen asia.
Hän on bisneswoman!!
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen tää meidän tasa-arvo yhteiskunta on. Yksi tekee niska limassa töitä yhteisön eteen sairaanhoitaja tai poliisina ja saa kämäsen rahan käteen kuukaudessa. Toinen esittelee lastaan ja kertoo feministisiä mielipiteitään ja tienaa yhtä paljon kuin maan pääministeri. Ja saa vielä lapselleenkin kerättyä mukavasti ilmaisen asunnon kun tulee aikuiseksi... tasa-arvoa tosiaan.
Älä kätise kateellinen pönttö. Hän ei varmasti vie väkisin noita rahoja keneltäkään. Tee itse perässä jos harmittaa. Voi hyvänen aika että sylettää tällainen naukuna. terv. ex-sh
Tuttavallani on opiskellut kaksi maisterintutkintoa, oikeustieteellisestä ja kauppatieteellisestä, pyörittää myös omaa firmaa ja tienaa vain n.6000€/kk
Ei kannata ostaa mitään, mitä tämä bloggaaja mainostaa
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään Natan kannattaja, olen monessakin asiassa hänen kanssaan täysin eri mieltä ja olemme ihan erilaiset ihmiset.
Mutta arvostan Natan ahkeraa ja päämäärätietoista työpanosta. Hän hoitaa työvelvoitteet asianmukaisesti ja erittäin hyvin. Tekee paljon muutakin kuin "perussomea". Ei mene sieltä mistä aita on matalin. Tekee myös lapselleen tiliä, mikä erittäin positiivinen asia.
Hän on bisneswoman!!
Venäläinen akka ei kuitenkaan omaa nimeään osaa pitää. Suomalainen sä et Natasha ole. Salmela ei ole nimesi.
Mikä tässä ärsyttää pulipoikajengiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on bisneswoman!!
Venäläinen akka ei kuitenkaan omaa nimeään osaa pitää. Suomalainen sä et Natasha ole. Salmela ei ole nimesi.
Sinäpä et sitä määrittele, peräkamariluuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten kukaan seuraa häntä? Ihan turhanpäivästä kuraa jutut täynnä. Lasta edestä ja takaa. ja miten tuolla vielä on muka tiennannut niin paljon. Tunnen yhden suomen menestyneimmistä bloggaajista ja hänen tienestit jäävät reippaasti alle 200 000 vuodessa, vaikka IHAN kaikki tietää kuka hän on ja tekee isoja kalliita yhteistöitä. Minun on siis vaikea uskoa, että tuo koko raha koostuisi mistään somehommista, tekee selvästi jotain muutakin ja ehkä tuossa on myös koronatuet valtiolta mukana? Eikö siitäkin jaettu bloggareille ym sitä 100 000 euroa. (en tiedä saiko hän, mutta osa sai)
Enpä usko, että IHAN kaikki tietää. Itse osaan nimetä ehkä 3 bloggaajaa. Äitini ei varmasti osaa nimetä yhtään, koska käyttää nettiä vain pankkipalveluihin.
Itse olen säännöllisesti ja päivittäin netissä ja en tiedä yhtään bloggaria tai influensseria. En viitsi lukea mitään roskaa. Tämän palstan lisäksi siis.
Sehän johtuu ihan siitä, että on riittävän monta imbesilliä, jotka seuraavat kyseisen muunsupupuolisen kanavia. Älkää seuratko!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä ärsyttää pulipoikajengiä?
Menestys, julkisuus, raha ja DI-opinnot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik Laine tienaakin liki 900 000 dollaria kaudessa. Repikääpä siitä.
Miksi aina vihataan hyvin toimeentulevia bloggaajia, jotka maksavat veronsa Suomeen, eikä koskaan sikarikkaita lätkänpelaajia tai ralli/formulakuskeja, jotka eivät todellakaan tue verotuloillaan yhteiskuntaa, joka kasvatti heidät?
Blogisti on NAINEN ja tienaa AIVOILLAAN. Se pieni ero näitä syrjäytyneitä peruspoikia risoo.
Vierailija kirjoitti:
Sehän johtuu ihan siitä, että on riittävän monta imbesilliä, jotka seuraavat kyseisen muunsupupuolisen kanavia. Älkää seuratko!
LOL. Kannattaa ensiksi googlata kenestä puhutaan ennenkuin tulee aukomaan päätään.
Millariikka Rytkönen väitti, että sen 14000 euroa bruttopalkasta jää nettona 6000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Kannattaa ensiksi googlata kenestä puhutaan ennenkuin tulee aukomaan päätään.
What?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin alkaa seurata. Satokausikalenteri on hieno formaatti.
Lätkä-ääliöistä en ole kiinnostunut. Tappeleminen kumipalikan perässä on vähäjärkisten puuhaa.
Kova💪 ei voi kun nostaa hattua! Toki tekee paljon muutakin kum blogaa, ja pieni osa taitaa ainoastaan bisneksistä tulla blogista. Mutta blogin kautta on lähtenyt uraa rakentaan. Valtiolla on huonommat mahdollisuudet tehdä tulosta entä markkinoilla. Kateelliset perseenrappaajat voi nostaa kankun ylös ja lähtee kans tekeen rahaa samalla tavalla. Tämäkin nainen on köyhistä oloista ponnistanut tuohon asemaan. Ei minkään sattuman kautta, vaan työn.
Vierailija kirjoitti:
Millariikka Rytkönen väitti, että sen 14000 euroa bruttopalkasta jää nettona 6000.
Sitten hän valehteli. Kenenkään tuloveron ennakonpidätysprosentti ei ole 42,8.
Salmela on yrittäjä, joka (oletan) saa pääomatuloa. Sitä verotetaan paljon kevyemmin, kiitos Kokoomuksen, Kepun ja Persusten rikkaille tekemien veronkevennysten kaudella 2015 - 2019.
Miksi aina vihataan hyvin toimeentulevia bloggaajia, jotka maksavat veronsa Suomeen, eikä koskaan sikarikkaita lätkänpelaajia tai ralli/formulakuskeja, jotka eivät todellakaan tue verotuloillaan yhteiskuntaa, joka kasvatti heidät?