Miksi HAKUNILAN Viva Marian edessä on muistokynttilä ja kukkia?
Kommentit (14)
No aika olmi saa olla, jos ei tuollainen herätä kiinnostusta. Jos asia on hys hys, pitääkö noin tehdä julkisesti? En ole ap, vaan ihmettelen kakkosen tekopyhää asennetta.
Kakkosella mittään tekopyhää asennetta vaan oikeesti en ymmärrä minäkään miks pitäis aina kaikesta saada tietää?! Jos se olis hänelle tuttu tai tutun tuttu niin eiköhän tieto olis jo korviin kiiriny! Täytyy vaan olla niin UTELIAS!!!
No lähes kaikille voi tulla mieleen, että mitähän on sattunut, mutta lähtee nyt jollakin palstalla kyselemään...
"Minulla on OIKEUS tietää tämäkin.. "
Eikö ketään muuta oikeasti kylmää kaikessa tämmöinen onnettomuus/tragediakeskeinen uutisointi? Pitää kaivamalla kaivaa kaikki tuollaiset uutiset, ei edes kotimaa riitä, vaan joku surma pitää kaivaa jostain Amerikasta saakka. Ei meidän tarvi tietää kaikkea. Laskekaa huviksenne joskus kuinka monta surullista uutista jossain iltalehdessä on verrattuna johonkin mukavaan? Jos ihmiset ei niitä lukisi ja haluaisi välttämättä tietää, niin ei niitä olisi.
Vantaalle on varmaan kuollut joku? Onko sun elämä jotenkin parempi kun saat tietää, että se puukotettiin vai jäi auton alle. Jos olisin tuon henkilön lähiomainen, niin en haluaisi, että jotkut joille se ei kuulu tippaakaan, kyselee siitä täällä palstalla. Haluaisitko sinä? Jos se olisi lapsesi, siskosi, isäsi? Et sä siksi kysy, että se jotenkin liikuttaisi sua vaan siksi koska oot liian utelias. Jos jotain muuta väität, oot tekopyhä.
Minä ainakin myönnän ihan rehellisesti, että kiinnostaa kylllä, onko siellä tapahtunut jokin henkirikos. Ja olen itsekin menettänyt tapaturmaisesti puolison, lapsen isän, ja oli lohdullista saada puhua asiasta. Mutta toki, ihmiset käyttäytyvät kriisin hetkellä hyvin erilaisin tavoin.
siel hakattiin joku teini, hakunilas, mut on tästä jo pari päivää :(
facebook parenthood riihimäki
Olisko Vivan kantajuoppo Kari lopultakin kuollut?
Hakunilan ostarilla sattuu ja tapahtuu vähän väliä... Itse sain pari vuotta sitten siellä turpaan ja mattoveitsestä kun yritin estää 4-5 eestiläistä raiskaamasta n.37-40 vuotiasta opettaja naista.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:17"]
Hakunilan ostarilla sattuu ja tapahtuu vähän väliä... Itse sain pari vuotta sitten siellä turpaan ja mattoveitsestä kun yritin estää 4-5 eestiläistä raiskaamasta n.37-40 vuotiasta opettaja naista.
[/quote]Hatunnosto sulle.
ps. onnistuitko estämään?
Samaa ihmettelin itsekin eilen toinen päivä tammikuuta 14. Santarmit hyökänneet? Monikulttuurinen katupatrulli?
25v. kundi heitetty ulos ja potkaissut suutuksissaan jalan oven lasista läpi. Jalka auki ja kuollut sairaalassa (näin kuultu).
Voi jumalauta..ihmiset juoruille niin paljon .se kundi ei ole heitetty ulos baarista vaa tuli muijankaa riita ja lahti mene paikasta.ja jos jollai on kysyttava? Menkaa vaikka ravintola sisaa kyselle .
Miksi ihminen on niin utelias? Miksi tragediat kiinnostavat? Jos se olisi joku, joka sinun pitäisi tietää, tietäisit kyllä.