mistä tietää jos mies on kiinnostunut
olen yksinhuoltajaäiti. tapasin tytärtäni hakiessani päiväkodissa hyvin komean ja karismaattisen miehen. juttelimme hetken ja tulimme hyvin toimeen. tapasin äntä muutamaan kertaan aina samoihin aikoihin, mutta mistä tiedän, että mies on kiinnostunut. hän tuntuu flirttailevan satunnaisesti, mutta en ole varma.
Kommentit (8)
Minä en ymmärrä tuollaista nössömeininkiä, anteeksi vaan. Miksi et pyydä häntä kaffelle? Aiotko kiikkustuolissa sitten muistella, että voi kuinka se oli karismaattinen, oliskohan se alkanu mua.
Se ehdottaa treffejä sitku se on kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:47"]
olen yksinhuoltajaäiti. tapasin tytärtäni hakiessani päiväkodissa hyvin komean ja karismaattisen miehen. juttelimme hetken ja tulimme hyvin toimeen. tapasin äntä muutamaan kertaan aina samoihin aikoihin, mutta mistä tiedän, että mies on kiinnostunut. hän tuntuu flirttailevan satunnaisesti, mutta en ole varma.
[/quote]
Miehellä pullottaa lahkeessa kunnolla. Siis vasta sitten kun näkee sinut, ei lasten parissa.
siis tultiin hyvin toimeen siten, että hän on juuri sitä, mitä kaipaan miehessä juuri nyt, on oikein vaikea ero takana ja lapset ottaneet miehen puolen asiassa. tunnen hyvin suurta yksinäisyyttä ja läheisyyden tarvetta, lapseni ovat ottaneet miehen puolen asiassa...
Otapa sinä nyt lasten puolen asiassa, niin kyllä se aurinko paistaa peltikattoon. Huomenna saat maitoa kaupasta ja sen margariinin.
Äh, miksi toi kuulostaa vaan sun haihattelulta. Normaalit jutustelut kuuluvat ihan arkeen noissa tilanteissa. Kyllä sen flirtin tai ihastuksen huomaa, jos sitä on. Millaista on satunnainen flirtti, jos toinen osapuoli ei sitä tunnista?
Tuo "karismaattisuus" arveluttaa? Onks se joku itsensä ylentänyt uskovainen?
Tulitte hyvin toimeen???Mitä tarkoitat. Keskustelitte hyvin....kö?