Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää jos mies on kiinnostunut

Vierailija
27.12.2013 |

olen yksinhuoltajaäiti. tapasin tytärtäni hakiessani päiväkodissa hyvin komean ja karismaattisen miehen. juttelimme hetken ja tulimme hyvin toimeen. tapasin äntä muutamaan kertaan aina samoihin aikoihin, mutta mistä tiedän, että mies on kiinnostunut. hän tuntuu flirttailevan satunnaisesti, mutta en ole varma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitte hyvin toimeen???Mitä tarkoitat. Keskustelitte hyvin....kö?

Vierailija
2/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuollaista nössömeininkiä, anteeksi vaan. Miksi et pyydä häntä kaffelle? Aiotko kiikkustuolissa sitten muistella, että voi kuinka se oli karismaattinen, oliskohan se alkanu mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehdottaa treffejä sitku se on kiinnostunut.

Vierailija
4/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:47"]

olen yksinhuoltajaäiti. tapasin tytärtäni hakiessani päiväkodissa hyvin komean ja karismaattisen miehen. juttelimme hetken ja tulimme hyvin toimeen. tapasin äntä muutamaan kertaan aina samoihin aikoihin, mutta mistä tiedän, että mies on kiinnostunut. hän tuntuu flirttailevan satunnaisesti, mutta en ole varma.

[/quote]

Miehellä pullottaa lahkeessa kunnolla. Siis vasta sitten kun näkee sinut, ei lasten parissa.

Vierailija
5/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tultiin hyvin toimeen siten, että hän on juuri sitä, mitä kaipaan miehessä juuri nyt, on oikein vaikea ero takana ja lapset ottaneet miehen puolen asiassa. tunnen hyvin suurta yksinäisyyttä ja läheisyyden tarvetta, lapseni ovat ottaneet miehen puolen asiassa...

Vierailija
6/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa sinä nyt lasten puolen asiassa, niin kyllä se aurinko paistaa peltikattoon. Huomenna saat maitoa kaupasta ja sen margariinin.

Vierailija
7/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miksi toi kuulostaa vaan sun haihattelulta. Normaalit jutustelut kuuluvat ihan arkeen noissa tilanteissa. Kyllä sen flirtin tai ihastuksen huomaa, jos sitä on. Millaista on satunnainen flirtti, jos toinen osapuoli ei sitä tunnista?

Vierailija
8/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "karismaattisuus" arveluttaa? Onks se joku itsensä ylentänyt uskovainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän