Petän naistani miehen kanssa.
Olen elänyt jo vuosia onnettomassa avioliitossa naisen kanssa. Nyt petän häntä erään baarissa tapaamani nuoren miehen kanssa. En haluaisi pettää häntä mutta en myöskään aio tulla kaapista.
Olen aivan hajalla asian takia. Naiseni on kyllä tärkeä minulle, mutta en rakasta häntä muuta kuin ystävänä. Tiedän, että olen itsekäs, mutten haluaisi menettää häntä vaan pitää hänet elämässäni.
Kertokaa minulle mitä voin tehdä. En halua että kukaan loukkaantuu pahasti.
Kommentit (28)
Vaimosi ansaitsee tietää. Mieti asiaa hänen kannaltaan. Mieti jos itse rakastaisit häntä ja hän pettäisi sinua ja pitäisi sinua vain ystävänään. Haloo.. Ei tuossa ole mitään järkeä. Hän ansaitsee paljon parempaa ja sinäkin varmaan olisit onnellisempi jos tulisit kaapista.
Onnea valitsemallasi tiellä. Tilanteessasi minä tekisin aivan samallla tavalla.
Jos minä olisin naisesi, niin haluaisin kyllä tietää kiinnostuksesi miehiin. Elämäni ei lopu vaikka sinä rakastut toiseen.
Luuletko olevasi korvaamaton? Et ole.
Olen aivan varma, että naisellasi on jo uusi mies.
Tervetuloa valehtelijoiden klubiin.
Tervetuloa selkärangattomien klubiin.
Miksi et eroa, vaikka teidän liitto on ollut vuosia onneton?
Sinun naisesi tietää, että olet homo.Pitää vaan kulissia yllä. Ja rakastajaa.
Vaimosi ansaitsee sen, että kerrot totuuden. Ehkä se sitten johtaa siihen, että välinne menevät kokonaan poikki tai sitten, jossakin vaiheessa ehkä voitte vielä ollakin ystäviä, mutta kukaan ei voi kunnioittaa epärehellistä ihmistä.
Jos et kerro, se ainakin on törkeintä mitä voit toiselle tehdä. Vieläpä sellaiselle ihmiselle, joka ei ole tehnyt sulle mitään pahaa.
En usko että kukaan mies tänne kirjoittelee mutta jos näin on niin yöks!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 18:30"]
Homous on syntiä! Jumala antaa sinulle voimaa vastustaa kiusauksia, joten pidättäydy tuollaisista mielihaluista.
[/quote]
Höpönlöpön. Homous ei ole väärin, vaan se pettäminen ja valehtelu.
Mitä luulet, saatko pidettyä sen naisen ystävänä valehtelemalla vai olemalla rehellinen?
No hohhoijaa mikset voi tulla kaapista? Se olis sulle itekkin helpompaa, ethän sä voi elää täysillä jos salailet. Onko teillä edes koskaan seksiä sun vaimon kanssa? :D Ootko homo vai bi? Miks olet edes mennyt naisen kanssa naimisiin jos olet kiinnostunut miehistä? Ja todellakin kerrot vaimollesi. On todella nöyryyttävää olla naimisissa kaappihomon kanssa. Ja teet todella väärin vaimoasi kohtaan!!
Jos rakastat vaimoasi niin tiedät kyllä että ainoa ratkaisu tohon on että kerrot hänelle. Hän ansaitsee sellaisen miehen, joka todella rakastaa ja haluaa häntä. Ajattelitko lopun elämääs olla naimisissa vaimosi kanssa ja hässiä miehiä hänen selän takana? Nyt valoja päälle..
Pysy kaapissa, jos niin haluat, mutta eroa kuitenkin vaimostasi ja anna hänelle mahdollisuus onneen.
En luokittele tuota pettämiseksi sanan varsinaisessa merkityksessä. Itse en loukkaantuisi tollasesta juurikaan, lähinnä siitä, että miksei mies kertonut heti. Jos kyseessä olisi toinen nainen, niin voisin vetää turpaan ja lujaa.
"Petän naistani miehen kanssa. En halua että kukaan loukkaantuu pahasti."
Haloooo!!
Mistä näitä avuttomia ja selkärangattomia miehiä Suomeen sikiää?
Homous on syntiä! Jumala antaa sinulle voimaa vastustaa kiusauksia, joten pidättäydy tuollaisista mielihaluista.