Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras aloite mieheltä?

Vierailija
07.10.2020 |

Vastapainoksi näin päin :)

Kommentit (49)

41/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen fyysinen aloite, sanaakaan sanomatta. Nykyaikana vissiin tuomittava? Tästä on melkein 10 vuotta.

Oltiin kotibileissä, ja menin puhumaan puhelun makkariin. Mies tuli perässä (oli ollut silmäpeliä, mutta tuntematon silti, etunimen tiesin), otti puhelimen kädestä ja katkaisi puhelun. Työnsi mut seinää vasten ja työnsi kielensä mun suuhun ja rupesi heti vetämään mun paitaa ylös. Kostuin ihan välittömästi. Ekana paita ylös, sit hame ylös ja pöksyt sivuun (ei edes pois), nosti mut seinälle ja työntyi sisään. Pani ihan kuin jokin eläin, todella rajusti ja koko kropalla. Jonkin aikaa siinä (ei mitään hajua kauanko, meni ajantaju). Sitten se otti ulos ja heitti mut vatsalleen sängylle ja tuli takaapäin sisään, ja kädellä hieroi mun jalkoväliä niin, että sain tosi rajun orkun. Ja mies oli äänekäs tullessaan, karjahteli ja kiroili. Jälkikäteen me jäätiin koskettelemaan ja suutelemaan sinne sängylle niinku olis ollut kovinkin romanttista.

No hitto, mähän menin ja rakastuin. Ja sillä olikin jo tyttöystävä. Vihaan sitä jätkää niin paljon, mutta en kyllä yhtä hyvää seksiä ole saanut keneltäkään. Että silleen pakko muistella hyvällä. Jälkiehkäisypillerin hain heti aamusta, koska eihän se mitään suojaa käyttänyt. Idiootti.

Ai että mä ihan odotan, että joku kehuu, miten täydellinen j'ännämies. Sitä, todellakin.

Voi jumala, tollasen kun sais joskus kokea!

meet tonne steissille pyörimään tai lähi-itäkeskukseen ja lyöttäydyt tummien seuraan niin takuulla toteutuu !

meinaat että niitä kiinnostaisi tuottaa orkku ja jäädä hellittelee jälkikäteen?

vai luetteko valikoivasti ton viestin ehkä...

Ja sun näkemyskö on, että nimenomaan se jälkihellittely on tuossa se tapahtuman olennaisin kliimaksi naiselle ?! Että ilman sitä naisen nautinto ja orkku olisi jäänyt tulematta ?! Mitä sä oikein selität, ymmärrätkö itsekään ? Nainen saa kyllä lähi-idän ihmemiehiltä ihan tuollaista rajua suoraan asiaanmenoa mistä ap nimenoimaisesti kertoi kostuneensa ja nauttineensa. Ei sitä saavutettua nautintoa voi takautuvasti mikään jälkihellittelyjen poisjättäminen viedä tai kääntää päälaelleen.

Vierailija
42/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen fyysinen aloite, sanaakaan sanomatta. Nykyaikana vissiin tuomittava? Tästä on melkein 10 vuotta.

Oltiin kotibileissä, ja menin puhumaan puhelun makkariin. Mies tuli perässä (oli ollut silmäpeliä, mutta tuntematon silti, etunimen tiesin), otti puhelimen kädestä ja katkaisi puhelun. Työnsi mut seinää vasten ja työnsi kielensä mun suuhun ja rupesi heti vetämään mun paitaa ylös. Kostuin ihan välittömästi. Ekana paita ylös, sit hame ylös ja pöksyt sivuun (ei edes pois), nosti mut seinälle ja työntyi sisään. Pani ihan kuin jokin eläin, todella rajusti ja koko kropalla. Jonkin aikaa siinä (ei mitään hajua kauanko, meni ajantaju). Sitten se otti ulos ja heitti mut vatsalleen sängylle ja tuli takaapäin sisään, ja kädellä hieroi mun jalkoväliä niin, että sain tosi rajun orkun. Ja mies oli äänekäs tullessaan, karjahteli ja kiroili. Jälkikäteen me jäätiin koskettelemaan ja suutelemaan sinne sängylle niinku olis ollut kovinkin romanttista.

No hitto, mähän menin ja rakastuin. Ja sillä olikin jo tyttöystävä. Vihaan sitä jätkää niin paljon, mutta en kyllä yhtä hyvää seksiä ole saanut keneltäkään. Että silleen pakko muistella hyvällä. Jälkiehkäisypillerin hain heti aamusta, koska eihän se mitään suojaa käyttänyt. Idiootti.

Ai että mä ihan odotan, että joku kehuu, miten täydellinen j'ännämies. Sitä, todellakin.

Onpas tämä viestini puhuttanut. Otan hieman kantaa asiaan, josko saataisiin väittelylle stoppi.

Ei todellakaan olisi sama joku Muhis jossain steissillä. Ei todellakaan, ja sanon sen koko sydämestäni. Tuossa oli alla tuntikausien silmäpeli, jonka aikana olin ehtinyt miettiä todella himokkaita asioita todella pitkälle. Se mies oli täydellinen, ulkonäöltään jumalainen, ja riisui mua katseellaan pitkin iltaa. Se jännite oli jotain aivan järisyttävää. Ja se tunne, että huomasi siellä vain mut. Voi kuulostaa tosi naiivilta, mutta se tunne oli kiihottava.

Oli jo käynyt mielessä, että kunpa tulisi perässä sinne makkariin. Ja tulihan se. Oli vaan rajumpi ja suoraviivaisempi kuin mitä olisin koskaan uskaltanut edes kuvitella.

En tiedä, olisiko lopettanut, jos olisin kieltänyt. Haluan ajatella että olisi, mutta en tietenkään voi tietää varmaksi. Ei sillä mitään "mainetta" ole, mitä vähän jälkikäteen kyselin. Mutta siinä tilanteessa ei todellakaan tullut mieleen pyytää lopettamaan. Mä halusin, että se jatkaa.

Ja siitä huolimatta, että oli päällä kuin pyörremyrsky, huolehti mun nautinnosta. Ja mä en todellakaan tullut helposti tai nopeasti, vaan kauan se sai hieroa. Mua jännitti se, että joku tulee sinne ja näkee, mutta rauhassa saatiin olla, ja lopulta tuli mulle orkku.

Ja kyllä vain sekin merkitsi, että ei laukeamisensa jälkeen tyyliin vain vetänyt housujen vetskaria kiinni ja häipynyt. Jäi siihen pitämään mua hyvänä ja voin kertoa, että puhui mulle tosi kauniisti. Ja me oltiin siellä pitkään.

En mä johonkin random puskareippailijaan olisi rakastunut, järki käteen nyt hei ihmiset.

Ja en todellakaan suosittele tuollaista miehille! Nyt sattui käymään kohdalle nainen, joka nautti sellaisista otteista, mutta se ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys kuten tästäkin ketjusta voi lukea.

Toivottavasti avasi edes vähän lisää. Käyn täällä toisinaan joten jos on kysyttävää niin laittakaa tänne, vastaan parhaan osaamiseni mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämä viestini puhuttanut. Otan hieman kantaa asiaan, josko saataisiin väittelylle stoppi.

Ei todellakaan olisi sama joku Muhis jossain steissillä. Ei todellakaan, ja sanon sen koko sydämestäni. Tuossa oli alla tuntikausien silmäpeli, jonka aikana olin ehtinyt miettiä todella himokkaita asioita todella pitkälle. Se mies oli täydellinen, ulkonäöltään jumalainen, ja riisui mua katseellaan pitkin iltaa. Se jännite oli jotain aivan järisyttävää. Ja se tunne, että huomasi siellä vain mut. Voi kuulostaa tosi naiivilta, mutta se tunne oli kiihottava.

Oli jo käynyt mielessä, että kunpa tulisi perässä sinne makkariin. Ja tulihan se. Oli vaan rajumpi ja suoraviivaisempi kuin mitä olisin koskaan uskaltanut edes kuvitella.

En tiedä, olisiko lopettanut, jos olisin kieltänyt. Haluan ajatella että olisi, mutta en tietenkään voi tietää varmaksi. Ei sillä mitään "mainetta" ole, mitä vähän jälkikäteen kyselin. Mutta siinä tilanteessa ei todellakaan tullut mieleen pyytää lopettamaan. Mä halusin, että se jatkaa.

Ja siitä huolimatta, että oli päällä kuin pyörremyrsky, huolehti mun nautinnosta. Ja mä en todellakaan tullut helposti tai nopeasti, vaan kauan se sai hieroa. Mua jännitti se, että joku tulee sinne ja näkee, mutta rauhassa saatiin olla, ja lopulta tuli mulle orkku.

Ja kyllä vain sekin merkitsi, että ei laukeamisensa jälkeen tyyliin vain vetänyt housujen vetskaria kiinni ja häipynyt. Jäi siihen pitämään mua hyvänä ja voin kertoa, että puhui mulle tosi kauniisti. Ja me oltiin siellä pitkään.

En mä johonkin random puskareippailijaan olisi rakastunut, järki käteen nyt hei ihmiset.

Ja en todellakaan suosittele tuollaista miehille! Nyt sattui käymään kohdalle nainen, joka nautti sellaisista otteista, mutta se ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys kuten tästäkin ketjusta voi lukea.

Toivottavasti avasi edes vähän lisää. Käyn täällä toisinaan joten jos on kysyttävää niin laittakaa tänne, vastaan parhaan osaamiseni mukaan.

Kävipä raiskaajalla tällä kertaa hyvä tuuri !

Vierailija
44/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkimä teille kanssasisarille: nämä agressiivisesti seinää vasten ilman puhetta nussijat on käytännössä enemmän tai vähemmän raiskareita.

Ovat tutkitusti nimittäin sosiopaattisia.

Onnea vaan tällaisen helmen kynsiin päässeille...

Vierailija
45/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkimä teille kanssasisarille: nämä agressiivisesti seinää vasten ilman puhetta nussijat on käytännössä enemmän tai vähemmän raiskareita.

Tällaisia kommentteja lukiessa aina toivoisi, että jos viitataan tutkimuksiin, niin ne tutkimukset jaettaisi siinä samalla.

Vierailija
46/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia kommentteja lukiessa aina toivoisi, että jos viitataan tutkimuksiin, niin ne tutkimukset jaettaisi siinä samalla.

Ihan googlaat aggressiivinen seksi ja sosiopatismi englanniksi, niin tutkimus löytyy kyllä. Mukana on nimettömiä kommentteja uhreilta, eli toivottavasti maistuu.

Vaikea uskoa, että suomalaisessa kulttuurissa sosiopaattien määrä olisi mitenkään alhaisempi joukossa, jossa tuntematon nainen on vain pakoteun seksin kohde.

Vierailija
47/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aina ihmetellyt tietynlaisten naisten fetissiä näitä kohtaan. Mikä ihmeen lapsuuden trauma saa innostumaan seurasta, jota muut miehetkin katsovat hiljaa vinoon?

Ja sitten se sosiopaattinen uros kerran yllättää ja ottaa väkisin, ja sitten itseviha nousee pintaan.

Vierailija
48/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aina ihmetellyt tietynlaisten naisten fetissiä näitä kohtaan. Mikä ihmeen lapsuuden trauma saa innostumaan seurasta, jota muut miehetkin katsovat hiljaa vinoon?

Ja sitten se sosiopaattinen uros kerran yllättää ja ottaa väkisin, ja sitten itseviha nousee pintaan.

...ja kohtuullisen menevänä miehenä olen kyllä nainut eläimellisesti naisia, mutta en koskaan ilman selkeää molemminpuolista halua. En ole myöskään suudellut naista ilman selkeästi osoitettua lupaa.

En ole siis mikään kilttxmies.

Vierailija
49/49 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista huomaa, että Suomessa on todella maskuliiniset naiset.

Oliko tuo yritys loukata...? :D

Ei, ajatus vain mikä näitä vastauksia lukiessa tulee mieleen.

Ja siis onhan se muutenkin yleisesti tiedossa, ettei Suomessa ole kovin naiselliset naiset ja kulttuurimme on vahvasti maskuliinisuutta ihannoiva.

Tottakai se näkyy myös seksissä!

Ja näissä vastauksissa, joissa pehmeys ja erotiikka loistaa poissaolollaan ja aggressiivisuus ja kovuus jyllää.

Sanokaa joku muu kulttuuri, jossa naiset haluavat olla ”hyviä jätkiä” ja yhtä kovia kuin miehet?

Varmasti sellaisia on, ei vain itselleni tule mieleen..

Jännä katsantokanta. Minusta täällä on tosi submissiivisia naisia, ja se on ennemmin feminiininen ominaisuus kuin maskuliininen. Jos nainen olisi aggressiivinen ja kova, se olisi maskuliinista, mutta sitähän täällä ei ole lainkaan.

Antautumistakin on monen tasoista...

täällä se tyyli on nimenomaan kova ja aggressiivinen, ei pehmeä ja eroottinen.

Sävyeroja, joita maskuliinienergiassa olevat naiset eivät edes näe.

Mutta eihän se mikään ihme ole että näin on, sillä tottakai suomalaisten naisten ns. epänaisellisuus näkyy myös heidän seksimieltymyksissä.

No kerropa miten tuo eka tarina olisi mennyt jos nainen olisi antautunut pehmeän eroottisesti eikä tuolleen rajun maskuliinisesti? Kuulostat just sen tason tietäjältä, että olet seksiä harrastanut lähinnä unelmissasi.

Olennaista tässä on se, että kyseessä on suomalainen nainen. Tämä on näitä säälittäviä reppanoita, joita ei onnista suomalaisten kanssa, joten ovat pienessä päässään kyhäilleet jos jonkinlaisia utopistisia unelmia kaiken muun maalaisista.

Tilanne, jossa nainen ei tehnyt yhtään mitään, on erilainen riippuen siitä, onko nainen suomalainen vai ei. Jonkun toisen tekemänä se ei-minkään-tekeminen olisi naisellista. Suomalaisen naisen (koska suomalainen nainen on itsessään viallinen) tekemänä se on kaikkea sellaista mahdollisimman negatiivista, jota tämä sankari onnistuu näppäimistöltään oksentamaan. On selkeästi saanut päähänsä, että suomalaisia naisia loukkaa maskuliinisuus, ja iskee siihen. Se on ihan selvästi luettavissa noista viesteistä.

Ei ole mitään muuta kuin katkeruutta ja vihaa suomalaisia naisia kohtaan. Fiksumpaa olisi jättää ihan omaan arvoonsa moisten säälittävien r'unkkareiden kommentit.

Tämä ihan jatkoa ajatellen.

M43