Entinen peruskouluaikainen koulukaveri sai ison firman toimitusjohtajuuden
Olen onnellinen hänen puolestaan mutta kyllä se näin työelämästä syrjäytyneenä kirpaisee, kun itse saa loppuemän muutama sata euroa kuukaudessa.
Kommentit (24)
Miksi kirjoitat siitä tänne? Minun luokaltani peruskoulusta on monta toimitusjohtajaa. Ja muutenkin menestyneitä ihmisiä. Onko se joltain pois?
Minä olen kateellinen vain tuollaisten hommien tuomasta rahasta, mikään työ ei kuulosta yhtään kiinnostavalta itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseä ei kyl käy kateeksi. Hirveä vastuu, mielinkielin hallitukselle, kasvua pitää tulla, on esiintymisiä ja illanviettoja jne. Introvertin painajainen. Mieti nyt oikeesti mitä tuo työ pitää sisällään.
Mun mies on kohtuullisenkokoisen firman toimitusjohtaja ja omistaja, ei hän firman hallitusta mielistele, ei etsi turhaa kasvua (siis kasvua kasvun vuoksi) eikä todellakaan istu illanvietoissa. Tehokas johtaminen on jotain ihan muuta!
Ei siis joudu ketsitsemään liikekumppaneita, ei joudu lehtihaastatteluihin kertomaan yrityksestä eikä visioi uutta kasvua? Ok.
Mun mies on kohtuullisenkokoisen firman toimitusjohtaja ja omistaja, ei hän firman hallitusta mielistele, ei etsi turhaa kasvua (siis kasvua kasvun vuoksi) eikä todellakaan istu illanvietoissa. Tehokas johtaminen on jotain ihan muuta!