Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen peruskouluaikainen koulukaveri sai ison firman toimitusjohtajuuden

Vierailija
07.10.2020 |

Olen onnellinen hänen puolestaan mutta kyllä se näin työelämästä syrjäytyneenä kirpaisee, kun itse saa loppuemän muutama sata euroa kuukaudessa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseä ei kyl käy kateeksi. Hirveä vastuu, mielinkielin hallitukselle, kasvua pitää tulla, on esiintymisiä ja illanviettoja jne. Introvertin painajainen. Mieti nyt oikeesti mitä tuo työ pitää sisällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseä ei kyl käy kateeksi. Hirveä vastuu, mielinkielin hallitukselle, kasvua pitää tulla, on esiintymisiä ja illanviettoja jne. Introvertin painajainen. Mieti nyt oikeesti mitä tuo työ pitää sisällään.

Mä taas tykkäisin illanvietoista ja tuollaisesta elämästä. Onko tällainen mun elämäni sitten hyvää? ap

Vierailija
4/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee töitä ettei sitten vanhempana tarvitse enää tehdä töitä tai stressata.

Sähän olet siinä tilanteessa jo nyt. Mitä uikutat?

Vierailija
5/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko koulu aikoina jänniä vai kilttejä?

Vierailija
6/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen nimi Juha?

Vierailija
7/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko koulu aikoina jänniä vai kilttejä?

Molemmat oltiin kilttejä.

Vierailija
8/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen nimi Juha?

Ei. Hän on nainen.

Vierailija
9/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vielä muuttaa kurssisi suuntaa ap? Laita oma lafka pystyyn

Vierailija
10/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina Juha-nimisiä jostain syystä

Vierailija
11/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi. Kyllä tämä oli tässä.

Vierailija
12/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän voisi perustaa vaikka pienen kittarin!

Vierailija
13/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on aina Juha-nimisiä jostain syystä

Ai vaikka olis naisia?

Vierailija
14/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkäisin illanvietoista ja tuollaisesta elämästä. Onko tällainen mun elämäni sitten hyvää? ap

On, jos asennoituu siihen siten. Minulle se olis unelmaa, elää omissa oloissa ja tehdä mitä huvittaa. Tuo toimitusjohtajan pesti on ihan painajaista minulle. Esillä oloa, kaikkien miellyttämistä, koskaan et voi omaa mielipidettäsi rehellisesti sanoa, olet vastuussa siitä miten alaisesi tekevät työnsä, tulosvastuu, operatiivinen vastuu, ei työaikoja, kuukausipalkka johon saat tehdä töitä vaikka 60h joka viikko, ei pitkiä lomia, ei vapaita viikonloppuja, hälytysvalmius koko ajan, vastuu vastuu vastuu, raha, raha, raha, tehostaminen, nopeammin, enemmän, lisää, vähemmällä väellä ja pienemmillä kuluilla. Ja kun et onnistu, saat kenkää eikä kukaan kiitä koskaan mistään. Ilmiselvästi et ole koskaan tuollaista työtä tehnyt, kuvittelet varmasti että se on helppoa ja kevyttä puuhastelua. Päinvastoin, kymmenen kertaa raskaampaa kuin rivityöläisellä joka päivän päätteeksi sulkee oven ja loppuilta on ihan täysin omaa aikaa. Eipä ole toimitusjohtajalla joka miettii yötä päivää työasioita, kotona ja unissaankin.

Vierailija
15/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, jos asennoituu siihen siten. Minulle se olis unelmaa, elää omissa oloissa ja tehdä mitä huvittaa. Tuo toimitusjohtajan pesti on ihan painajaista minulle. Esillä oloa, kaikkien miellyttämistä, koskaan et voi omaa mielipidettäsi rehellisesti sanoa, olet vastuussa siitä miten alaisesi tekevät työnsä, tulosvastuu, operatiivinen vastuu, ei työaikoja, kuukausipalkka johon saat tehdä töitä vaikka 60h joka viikko, ei pitkiä lomia, ei vapaita viikonloppuja, hälytysvalmius koko ajan, vastuu vastuu vastuu, raha, raha, raha, tehostaminen, nopeammin, enemmän, lisää, vähemmällä väellä ja pienemmillä kuluilla. Ja kun et onnistu, saat kenkää eikä kukaan kiitä koskaan mistään. Ilmiselvästi et ole koskaan tuollaista työtä tehnyt, kuvittelet varmasti että se on helppoa ja kevyttä puuhastelua. Päinvastoin, kymmenen kertaa raskaampaa kuin rivityöläisellä joka päivän päätteeksi sulkee oven ja loppuilta on ihan täysin omaa aikaa. Eipä ole toimitusjohtajalla joka miettii yötä päivää työasioita, kotona ja unissaankin.

Mä en tykkää elää vähällä rahalla ja sairaana. ap

Vierailija
16/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi. Kyllä tämä oli tässä.

Nauti siitä mitä on ja ”make the best of it”. Sentään saa herätä uuteen päivään. Ei se ole yhtä juhlaa olla ison pörssoyhtiön toimitusjohtajakaan. Olen nähnyt läheltä lukuisia tapauksia.

Vierailija
17/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää elää vähällä rahalla ja sairaana. ap

ja sairaanako jaksaisit toimitusjohtajan työtä tehdä? tuskin. Ei mene nallekarkit tasan joten pitää tyytyä siihen mitä pystyy tekemään eikä kadehtia toisia.

Vierailija
18/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ojankaivuuta kuin tj.

Vierailija
19/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun et onnistu, saat kenkää eikä kukaan kiitä koskaan mistään.

Päinvastoin. Isojen firmojen toimitusjohtajia kiitetään superbonuksin, kun keksivät saneerata puolet työntej´kijöistä pois. Jos mokaavat, saattavat saada potkut, mutta samalla kultainen kädenpuristus tuo varakkaan loppuelämän. 

Vierailija
20/24 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla perheyrityksen tj kuin pörssiyhtiön tj. Todella iso ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi