Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä...?

Vierailija
22.07.2006 |

Olen tutustunut äiti-lapsi -kerhossa erääseen äitiin. Hänellä on samanikäiset lapset kuin minulla, 3 vuotias ja vauva.

Tänään he tulivat meillä käymään, kun monesti olin kutsunut.

No mukavaa oli ja juttua riitti, ei siinä mitään.. mutta lapselle (sille kolmivuotiaalle) tuli pissahätä. No äiti sitten kiiruusti laittamaan lapsille ulkovaatteet päälle ja selitti että he lähtevät äkkiä kotiin pissalle. No, minä sanoin huvittuneesti, että onhan se vessa meilläkin =D

Äitipä sanoi tähän: " me emme käy vieraissa emmekä yleisissä vessoissa, että " Tobias" saa pidättää kotiin asti"

Siis TÄH??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lapsella olla jokin sairaus tms? Mitenköhän koulunkäynti onnistuu jne, jos kasvatettu tuolla viisteen? Ite käyn ihan missä vaan, ei ongelmia sen suhteen.

Vierailija
2/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpökammoinen äiti? muksut opetettu vaan omaan vessaan? Kuinkahan ne mihinkään pidemmälle lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään järkevää syytä, miksi pitäisi kotiin mennä pissalle. No...onhan sitä kaikenlaista.

Vierailija
4/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei ole mitään puhetta ollut mistään sairaudesta.

Lapsi vaikuttikin ihan halukkaalta käymään meidän veskissä, kun sanoin että on meilläkin vessa ja avasin jo kädelläni vessan kahvaa, oli poika jo kävelemässä vessaan päin..

ja silmäilin kyllä kämpänkin läpi, että onko meillä niin likaista ettei ilkeä vieraat vessaan mennä.. Mutta imuroin ja luutusin lattiat eilen illalla, keittiö oli puhdas ja siisti.. olohuoneessa oli parit mainoslehdet vain pöydällä, ja luonnollisesti leluja pitkin lattiaa. Eli tuskin likaisuudestakaan johtui =/

ap

Vierailija
5/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä, että aamulla satoi ja lapsen kumisaappaista tuli melko paljon hiekkaa lattialle, joita en ehtinyt ennen vieraiden tuloa siivota.

Vierailija
6/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä äiti ei sittenkään oikein viihtynyt seurassasi, esitti vain kohteliaasti viihtyvänsä. Sai sitten hyvän syyn poistua paikalta kun pikku-Tobiasta pissattaa?

Vierailija
7/7 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meillä kyllä juttua riitti.. ja oli ihan kivaa.

Voihan se tietty olla, että hän ei olekaan samaa mieltä =/

Katsotaan kuin tässä homma etenee.. Kerhokin alkaa taas noin kuukauden päästä, joten siellä viimeistään näemme taas.

Tuli muuten mieleeni, että ovat he sieltäkin lähteneet välillä yhtäkkiä kesken kerhon (liekö pojalle tullut pisuhätä?).