Meidän kotona on 28 astetta lämmintä. Entä teillä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:09"]
Meillä on tällä hetkellä 25,6 astetta ja se on tosi hyvä. Mulla on pitkät housut, villasukat, t-paita ja villapusero sekä villashaali eli jos on alle ton lämpötilan, niin palelen tosi pahasti. (omakotitalo)
[/quote] Kesalla olisit palstalla valittamassa etta tuo sama lampotila on tuskaisen kuuma. Meilla olisi ilmastointi jo hurahtanut paalle.
makkarissa 18-19 astetta ja muualla n. 21.. En tykkää nukkua kuumassa, nukun sikeämmin viileässä ilmassa, mutta untuvapeiton alla :)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:10"]
Meillä on tällä hetkellä 25,6 astetta ja se on tosi hyvä. Mulla on pitkät housut, villasukat, t-paita ja villapusero sekä villashaali eli jos on alle ton lämpötilan, niin palelen tosi pahasti. (omakotitalo)
[/quote] Kesalla olisit palstalla valittamassa etta tuo sama lampotila on tuskaisen kuuma. Meilla olisi ilmastointi jo hurahtanut paalle.
[/quote]
Ehei! Vasta yli 30 astetta on kuumaa, mielestäni. (Eikä sekään vielä tuskaisen kuumaa vaan ainoastaan kuumaa.)
Ja vielä lisään ensimmäiseen viestiini, että perheen muut ovat t-paidassa ja shortseissa kun minulla on tuo oma varustukseni.
nro 11
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:10"]
[/quote]
Ehei! Vasta yli 30 astetta on kuumaa, mielestäni. (Eikä sekään vielä tuskaisen kuumaa vaan ainoastaan kuumaa.)
Ja vielä lisään ensimmäiseen viestiini, että perheen muut ovat t-paidassa ja shortseissa kun minulla on tuo oma varustukseni.
nro 11
[/quote] Olet friikki ja kidutat perhettasi. Veda nuo samat kuteet paalle kesahelteella ja tule sitten tanne uhoamaan.
Oi, 28 astetta. Saisinko muuttaa teille? Meillä on kurjat 22 astetta ja palelen koko ajan.
Voi voi miten kuuma. Ihana kun lämpötila on 19 astetta. Saa hyvin nukuttua ja on virkeä olo :)
Näyttäisi olevan 24,8... Vähän kuumalta on viime päivinä tuntunut.