Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmiset hylkäävät,

Vierailija
26.12.2013 |

miten selvisit? Saitko tilalle uusia ihmissuhteita vai päätitkö pärjätä yksin? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin pärjätä yksin. Vaikea luottaa kehenkään.

Vierailija
2/8 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on pärjättävä, minkäs tuolle mahtaa. Sitten kun ei pärjätä niin lopetetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne hylkäävät? Itsekö tavallaan sen teit kuitenkin?

Vaikea asia, eikä voi sanoa, että mikä olis oikein ja oikea tapa toimia.

Vierailija
4/8 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikani surrut ja sitten päästänyt irti. Hylätyn pitää tehdä oma luopumistyönsä. Joitain ihmisiä kaipaan yhä, toisia en. En oikein luota enää kehenkään.

Vierailija
5/8 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikani surrut ja sitten päästänyt irti. Hylätyn pitää tehdä oma luopumistyönsä. Joitain ihmisiä kaipaan yhä, toisia en. En oikein luota enää kehenkään.

Vierailija
6/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina olltu hyljeksitty, koulusta asti kiusattu. En ole koskaan ystäviä tai kavereita saanut, enkä puolisoakaan. Joten pakko sitä on ollut oppia viihtymään ihan itsekseen. Hyvin sitä on jo 40 vuotta pärjätty.

Vierailija
7/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättänyt pärjätä yksin. Luulin että olin ennen sellainen, että en luota ihmisiin, mutta nyt vasta ymmärrän millaista on elää kun ei enää kykene luottamaan.

Minulla on yksi uusi tuttavuus jostata varmasti joskus aikaisemmin olisin etsinyt ystävää, nyt en kykene luottamaan kuin sen hetken kerrallan kun näemme.

Ihmiset jotka eivät ole kokeneet sitä, että äärimmäisellä hetkellä hylätään ynnä muuta eivät voi käsittää mitä se on kun usko ihmisiin menee totaalisesti.

Vierailija
8/8 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, oletko ap sitä mieltä, että sinut pitää hyväksyä sellaisenaan kuin olet, ehdoitta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi