Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tummaihoinen mies ja ihmisten reagointi

Vierailija
26.12.2013 |

Olen tutustunut siis mieheen joka on ulkomailta adoptoitu, hän on siis ihan vauvasta asti asunut Suomessa. Mies on todella ihana ja huomioonottavainen, ihan erilainen kuin kukaan ikinä tapaamani täysin suomalainen mies. Olen vain tosi arkaluonteinen ja sellainen ihminen, etten halua kerätä huomiota joten olen aina ajatellut ottavani suomalaisen miehen. Kadulla huomaa ihmisten tuijottavan ja mikä pahinta, sukulaiseni todennäköisesti eivät hyväksyisi miestä, sillä inhoavat ulkomaalaisia ja ovat todella rasistisia. Melkein pelottaa että he katkaisisivat välit jos ottaisin kyseisen miehen. En oikein tiedä kumpi tässä voittaa, halu pitää sukulaisten kanssa välit ja välttää katseet vai elää kaksin onnellista elämää miehen kanssa :/

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuommoisissa asioissa nyt voi sukulaisten antaa määrätä mitä tekee! 

Ja tuskin ainakaan kaikki edes hylkää... Itsellänikin on ulkomaalainen (eteläeurooppalainen) mies, ja esim. omilla vanhemmillani oli aivan uskomattomat ennakkoluulot ulkomaalaisia kohtaan. Mies kuulemma kusettaa, pettää ja hakkaa, äiti pelkäsi yöt ja päivät alkuun että vieläkö olen edes hengissä kun SEMMOISEN gigolon kanssa olen... Mutta vuosien varrella suostuivat tapaamaan ja nykyään tykkäävät miehestäni kovastikin. Hassua kyllä, se ei ole silti vähentänyt yhtään ennakkoluuloja yleisesti - edelleen äitini mielestä mieheni on harvinainen poikkeus, ja kyllä ne MUUT miehen kotimaassa varmasti on kamalia pettäjiä ja naisenhakkaajia ja naisen tuloilla loisijoita ja mitä lie ;-) 

Jos oikeasti jossain tuijotetaan ulkomaalaista, niin suosittelen muuttoa isommalle paikkakunnalle. Itse asun Helsingissä, eikä täällä kyllä tuijotetan ketään pelkän ihonvärin takia. Joskus tuntuu, että vaikka olisi vihreä marsilainen niin se tuskin kyllästyneisiin kaupunkilaisiin saisi reaktiota aikaan :D

No jos miehesi on Kosovosta, niin silloin se kyllä pettääkin sua 100% varmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla