Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kokemuksia sebastian goehler.de -nettikaupasta?

ope
07.10.2020 |

Törmäsin tällaiseen ja mietin, että uskaltaako tuolta tilata mitään? Onko kukaan tilannut ja saanut sitä, mitä tilasi ongelmitta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäilyttävä sivusto. 

Saksalaisilla verkkokaupoilla on poikkeuksetta impressum-sivu, mistä löytyy kaikki viralliset tiedot. Tuollahan ei ole mitään tietoja. En tilaisi. En usko että saisit sieltä mitään ja lisäksi antaisit korttisi tiedot jollekin, et edes tiedä kenelle.

Vierailija
2/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi käännös on huono, mutta ainakaan minä en onnisutnut sitä muutamaan takaisin saksaksi.

Kerran googlailin oman firmani jälleenmyyjiä ja yhden nimen perässä pääsin ihan samannäköiselle sivulle, jossa myytiin mm. meidän tuotteita sikahalvalla.  Laitoin viestin yhteydenotto-sivun kautta, mutta koskaan kukaan ei vastannut. Annoin kuitenkin ymmärtää olevani potentiaalinen asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, olin kai tosi tyhmä, kun tein tilaustani siihen saakka, että laitoin lomakkeelle yhteystietoni ja miltei lähetin seuraavassa osiossa luottokorttitiedotkin. Aloin siinä vaiheessa epäillä, kun koneeni ilmoitti jotakin "lähetetäänkö tiedot, vaikka sivu on suojaamaton". En antanut lupaa lähettää, vaan peruin.

Jäin pohtimaan, että ei kai ne silti saaneet luottokorttini numeroa... Hitsi, kun olen typerä... :((

Kieltämättä outo sivusto, yritin googlata, mutta mitään tietoa esim. saksaksi ei löytynyt. Tuotteetkin vähän sitä ja tätä.

ap

Vierailija
4/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisit tukea jotain Isistä.

Vierailija
5/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko että saman tuoteryhmän hinnat on lähes samat? Esim. ihonhoitotuotteet, lähes kaikki 30,99-33,99, huonekalut samoin. Jalkineet 40,99-43,99. Alkuperäiset hinnat 119-139. Esim kaksi Aalto-juomalasia nyt vain 31,99, norm 139,99.

Vierailija
6/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko että saman tuoteryhmän hinnat on lähes samat? Esim. ihonhoitotuotteet, lähes kaikki 30,99-33,99, huonekalut samoin. Jalkineet 40,99-43,99. Alkuperäiset hinnat 119-139. Esim kaksi Aalto-juomalasia nyt vain 31,99, norm 139,99.

Joo, tuosta aloinkin epäillä. Miten voi olla ns. arvokkaammatkin tuotteet samaa hintakategoriaa halpojen kanssa.

Mutta sitä vieläkin mietin, että jos en antanut lupaa lähettää luottokorttitietojani, niin ei kai ne niitä saaneet... toivottavasti. 

Ja minä kun olen muka ollut aina tarkka nettiturvallisuudestani.

t. Pöljä ap

Vierailija
8/8 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se varmaan perustuukin, että hinnat on niin uskomattoman edullisia, että varmasti joku haksahtaa. Kun kuitenkin ihan merkkituotteita.