Naiset!! Millainen miehen pitäisi olla teille
Olen vapaa alle nelikymppinen mies jolla on kaksi lasta, mutta en oikein osaa etsiä naisseuraa. En ole mikään malli enkä mallin mitoissa, olen aikalailla normaali ikäiseni mies ja en ole ilmeisesti kauhean rumakaan. Etsin itselleni seuraksi normaalia suomalaista naista.
eli millaisen miehen haluaisitte itsellenne naiset?
Kommentit (38)
No sellaisen jonka kanssa löytyy yhteistä puhuttavaa ja voi harrastaa jotain yhdessä tai muuten tehdä kivoja asioita. Mies joka on tyytyväinen elämäänsä.
t:sinkkunainen 36v.
Syvää sisäistä viisautta omaavan. Se sytyttää minut. Mutta olen jo löytänyt kyseisenlaisen kumppanin.
Miksi ajattelet että joku haluaisi sut jos et viitsi pitää itseäsi edes mitoissa?
Ollaan sinkkunaisen kanssa samanikäisiä sitten.. Kyllä käyn salilla mutta sinne en ole naisia kyllä lähtenyt katselemaan. Olen kyllä elämääni tyytyväinen ja onnellinen, mutta jokin kuitenkin puuttuu.
-aloittaja-
Mulle sillä ei ole mitään väliä, mistä nro 5 motkottaa. Että on joku timmi. Ihmisiä on monenlaisia erilaisine kiinnostuksen kohteineen...
"Kaksi lasta, mutta en saa naista"
- Ei ne lapset sulle naista etsi tollo
Siis missä mitoissa? Mallin mitoissako? Minulla on kuitenkin muutakin elämää kun olla kokoajan urheilemassa ja salilla..
Punttisali tuntuu olevan maailman huonoin paikka tehdä tuttavuutta naisille. Kahden vuoden aikana ehkä 3 naista on puhuteltaessa katsonut kohti ja näistä kolmesta 2 keskusteli enemmän kuin yhden lauseen ja näistä kahdesta vain se toinen moikkaa vieläkin salilla vastaan tullessa.
Ja olen ihan miehen näköinen ja -kokoinen, puntin nostaminen näkyy kropastani ja osaan käyttäytyä naisten läsnäollessa. Niin ja olen pukeutunut samalla tavalla kuin miehet muutenkin siinä ympäristössä.
En lapsia olekaan laittamassa hakemaan minulle seuraa, olen ennemmin omien tenavien kans kun monen muun ihmisen.. Ja en kirjoittanut noin niinkuin sinä tollo kirjoitit..
Itse käyn 3-4 kertaa viikossa salilla kanssa enkä puhu sielläe des tuttujen kanssa muutamaa lausetta enempää.. Minusta kanssa tuntuu siltä että on huono paikka hakea suhdetta tuo sali..
No en aio muuttaa itseäni mihinkään suuntaan olen oma itseni, mutta kiinnostaa tietää mitä naiset haluaa mieheltä. Ja mistä sellaisen mukavan naisen löytäisi itselle. En oikein viihdy baareissa, käyn toki mutta aika harvoin, enkä osaa olla missään treffipalstoilla. Ystäväpiirissäkään ei ole tällä hetkellä ainakaan vapaita naisia.
No en usko että sulla hirveästi mahdollisuuksia on. Tai siis sullahan oli vaimo ja perhe mutta olet sen halunnut sössiä. Nähtävästi tulet päätymään yksin jonkun toisen perheellisen taikka mielenterveysongelmaisen kanssa. Valitse siitä.
Millainen miehen pitäisi olla minulle?
Lapseton. Olen kerran ollut äitipuolen asemassa, enkä aio toiste siihen ryhtyä.
Sellainen rehellinen mies, joka osaa kertoa ja myöntää heikkoutensa, sekä kertoa todellisen syyn eroonsa.
Mulle on miehen ulkonäkö tosi tärkeää. Pitää olla miehekäs, eli pitkä, raamikas ja tumma. Mulla pitää olla naisellinen olo, eli pienet ja hintelät miehet ei sytytä. Myös käytös pitää olla miehekästä, mies avaa ovet, ottaa kainaloon, huolehtii. Pitää naista niin kuin kukkaa kämmenellä. Ja on hyvä sängyssä! Huumorintajuinen pitää olla, siis oikeasti! Meidän pitää voida nauraa yhdessä Fingerporille aamuisin. Nämä tuli mulle mieleen. 33-v. tavallinen nainen olen.
tule punttisalille- tapaamisiin