Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi suhtautua, mieheni kertoi tänään ihastuneensa toiseen naiseen?

Vierailija
26.12.2013 |

Tämä nainen on samassa työpaikassa töissä ja ihastuminen on molemminpuolista tunnetason asiaa. Mitään pettämistä tms. ei ole ollut. Mieheni kertoi tämän kuulemma siksi, että haluaa olla rehellinen. Hän ei halua mitään suhdetta tämän naisen kanssa eikä eroa minun kanssani. Todella ristiriitaiset fiilikset, mitä teen?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies avautui t ästä sulle? Tuo selitys rehellisyydestä ei kuulosta uskottavalta, onkohan kärähtänyt töissä?

Vierailija
2/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:54"]

Miksi mies avautui t ästä sulle? Tuo selitys rehellisyydestä ei kuulosta uskottavalta, onkohan kärähtänyt töissä?

[/quote] Ihan samaa ajattelin. Eli jotakin on tapahtunut ja mies haluaa nyt vähän madaltaa tulevaa mahdollista iskua. Eli potku perseelle miehelle vaan, en katselisi tuollaista vieraisiin ihastujaa kauan. Mies on tehnyt valintansa ihastuessaan toiseen ja siitä lähdetään nyt liikkeelle. Anna miehelle lupa elää kuin poikamies kun kerran on tähänkin mennessä niin elänyt, etsiköön siis itselleen poikamiesboxin ja hilatkoon sinne tyttöystäviään hoideltavaksi. Muista, että miehen ei olisi tarvinnut tällaista tehdä, mutta näin hän nyt sitten päätti tehdä sinusta huolimatta. En lähtisi suhdetta korjaamaan tai paikkaamaan, paska mikä paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin edellinen, jotain pohjustettavaa on. Ei hyvän itsetunnon omaava nainen jää enempää odottelemaan.

Vierailija
4/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron syy kun toinen on rehellinen? Pitäisin miehen, kaiken maailman satusetiä on tarpeeksi. Jos valehtelee niin eiköhän aika näytä. Kyllä parisuhteessa olevilla näitä ihastuksia tulee ja menee, ihmisestä riippuu mihin johtaa vai johtaako mihinkään. 

Vierailija
5/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee, mutta mitä sillä on väliä, jos ei aio asialle mitään tehdä. Toiselle tunnustaminen on henkistä väkivaltaa paitsi niissä tilanteissa, kun on jo käynyt jotenkin... Eroa!

Vierailija
6/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo'o, jos olisi vain viaton normaali parisuhteessa ilmenevä ihastuminen niin ei sitä ääneen sanottaisi.

Vierailija
7/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että ei haluaisi aloittaa uutta vuotta salaisuuden kanssa. Ja että olisi oikein, että tiedän asiasta jos en halua lähteä semmoisen miehen kanssa enää suhdetta jatkamaan. En usko, että siinä on mitään muuta takana. Mutta kait hän pitää jo tuota ihastumista niin pahana asiana, että halusi tunnustaa sen. Kait se on hyvä, että kertoi, vaikka nyt joutuukin miettimään, mitä tekisi. Ap

Vierailija
8/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi, MIKSI pitää sitä kumppania satuttaa ja kertoa että hei, tuo nainen jonka kanssa teen töitä ja vietän päivittäin 8h aikaa yhdessä, on haluttavampi kuin sinä ja pidän hänestä enemmän. Miksi ei vain antaisi olla ja odottaa että tunne hälvenee. Tai tekisi tietoisen päätöksen lopettaa moisen ruokkiminen. Tunteetkin ovat osittain tahdonalaisia, mikäli annat tunteillesi luvan niin tottakai ne voimistuvat.

Typerä mies.

Vierailija
9/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaisi tunnustaa pettämisen, mutta ei uskalla kertoa koko totuutta. Keventää omatuntoaan sepittämällä tarinan ihastumisesta. Kukaan tervejärkinen ihminen ei loukkaa puolisoaan huvikseen kertomalla viattomasta ihastuksesta.

Vierailija
10/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:10"]

Ihastuksia tulee ja menee, mutta mitä sillä on väliä, jos ei aio asialle mitään tehdä. Toiselle tunnustaminen on henkistä väkivaltaa paitsi niissä tilanteissa, kun on jo käynyt jotenkin... Eroa!

[/quote] Sorry 6, väärä peukutus! Piti olla samaa mieltä, osui toiseen.

Vierailija
11/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi vapaat kädet temmeltää ihastuksensa kanssa. Kertoo sinulle ja toivoo, että sinä jättäisit hänet ja kantaisit vastuun erosta. Tällöin hän on viaton vaimon hylkäämä raukka.

Vierailija
12/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut sitä loukkaukseksi. Lähinnä hämmennyin. Ja siis ei hän pidä sitä toista naista haluttavampana, päinvastoin on korostanut, että tunne on ihan kevyt verrattuna siihen, mitä tuntee minua kohtaan. Ja on sanonut tämän sille työkaverillekin. Näytti fb-viestin asiasta ja vastauksen. Ei niistä tullut mitään sellaista kuvaa, että olisi jotakin muuta mitä pitäisi salailla. Sellaista aikuismaista käytöstä vaikka ei vielä kovin vanhoja ollakaan. Mutta kyllä tässä nyt joutuu miettimään miten suhtautua ja jatkaa. Ap

Vierailija
13/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ihastus kahville ilman miestäsi. Kun sinun olemassaolo tulee konkreettiseksi, on ihastuksellakin vähän enemmän ajateltavaa.

Vierailija
14/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm m. Jos mitään ei kerran ole tapahtunut, niin mistä tietää sen olevan molemminpuoleista?

Vierailija
15/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat myöntäneet asian itselleen ja toisilleen. Ja nyt sitten mies myös minulle. Tämä työkaveri on sinkku eikä viestin perusteella yritä houkutella miestäni mihinkään. Toteaa vain tosiasiat ja vaikuttaa tyytyvän niihin. Eihän sitä tietenkään voi tietää, mitä pinnan alla tuumii, mutta ainakin haluaisin uskoa että sellaisiakin naisia on, jotka eivät ole heti kissatappeluun lähtemässä. Ap

Vierailija
16/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihastuminen on ihan normaalia, eikä sille käytännössä voi mitään. 

Itsekkin kerroin miehelleni ihastumisestani, höppänä tunne.

Helpotti omissa tunteissa.

Vierailija
17/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:42"]

[/quote]

Ihastuminen on ihan normaalia, eikä sille käytännössä voi mitään. 

Itsekkin kerroin miehelleni ihastumisestani, höppänä tunne.

Helpotti omissa tunteissa.

[/quote]

Ihastuminen on normaalia, mutta kunnollisessa parisuhteessa siitä ei kerrota, ellei kyseessä ole jo astetta vakavampi tapaus. Ja silloin minä kuulijana olisin enemmän kuin huolissani, koska ihastuminen on yleensä aina sillä hetkellä tunteikkaampaa kuin oman puolison rakastaminen. Vrt. alkuhuuma ja rakkaus!

Vierailija
18/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Itse olin samassa tilanteessa vuosi sitten. Annoin miehelleni luvan kanssa panna tätä ihastusta ja tulla kertomaan mikä tilanne on panon jälkeen. Oli kuulemma ollut huonoa seksiä ja palasi nyt minun luo. Suhdee toimii nyt hyvin. 

Kannattaa antaa miehelle lupa nyt panna ihastusta, jos hyvin käy, palaa vielä kotiin.

Vierailija
19/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä teetkin, älä ainakaan lapsia tuohon suhteeseen ala tekemään. Kypsykää ja katselkaa maailmaa ainakin pari vuotta. Ja ihan tiedokseksi, tuollaisessa viestittelyssä ei ole mitään aikuismaista.

Vierailija
20/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni perustuu omiin kokemuksiin edellises suhteesta, joten ottakaa tämä yksittäisenä kokemuksena, ei yleisenä kokomuksena. 

Eksälläni oli tapana kertoa näistä häneen ihastuneista naisista minulle juuri "rehellisyyden" nimissä. Kunnes sitten kohdalle sattui se kolmas, josta yhtäkkiä lakkasi puhumasta. Muutama kuukausi tämän jälkeen meille tuli ero miehen aloitteesta. Mies on kiistänyt tähän päivään asti (10 vuotta) suhteen tämän kolmannen ihastuksen kanssa. He kuitenkin alkoivat tapailla kolme viikkoa (!) eron jälkeen, ja 6 kuukautta erosta asuivat jo yhdessä. Myöhemmin mies, johon olen edelleen yhteyksissä, on tunnustanut minulle sivusuhteen, jossa on ollut tämän nykyisen suhteen aikana. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä "rehellinen" ihastumisista puhuminen on ollut vain osa laajempaa käytösmallia, jossa miehen täytyy tavalla tai toisella saada pönkitystä omalle egolleen naismaailmassa - ja ei, kyseessä EI ole narsisti, suhteissa, joihin ei liity seksuaalista jännitettä, mies on lämmin, epäitsekäs ja uskollinen.

Koska muilla ystävilläni on samantapaisia kokemuksi suhteista, miettisinkin, onko tämä tietynlaista vallankäyttöä ja testaamista mieheltäsi. Itseenikin on nykyisen suhteen aikana ihastuttu, ja yhdessä tapauksessa olen ihastunut, mutta koska olen ollut varma tunteistani nykyistä puolisoani kohtaan ja omasta kyvystäni hoitaa tilanne niin, ettei jälkipuintia tule, en ole näistä kertonut. Miehelläni on voinut olla sama tilanne, mutta varmasti en voi sanoa, koska meidän suhteesseemme ne eivät ainakaan ole vaikuttaneet mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän