G: Keitätkö kuukuppisi samassa kattilassa missä teet ruokaa?
Itse keitän, enkä ole ikinä nähnyt asiassa ongelmaa.
Kommentit (106)
Miksi edes kukaan käyttää moista?! Panttaa nopeasti pilaantuvaa verta emätimeen.
Miksi edes kukaan käyttää moista?! Panttaa nopeasti pilaantuvaa verta emätimeen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:17"]
[/quote]
Se ei pilaannu, koska se ei pääse kosketuksiin ilman kanssa. Käytän siksi, että se on mukavin (paikalla ollessaan ei tunnu miltään) ja siistein.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:17"]
[/quote]
Se on jonkun arvion mukaan huomattavasti hygieenisempi kuin kuukautissuoja ja tamponi.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:56"]Onpa täällä joko todella tietämättömiä tai sitten rajoittuneita ihmisiä :D minä olen vedenkeittimeen tökännyt :D ihan tosi ihmiset, ei ne bakteerit kiehuvassa vedessä elä. Onko teistä yhtä ällöä antaa suuseksiä kumppanillenne? Siinä tapahtumassa saatte suuhunne 1000x enemmän veri-, virtsa- ja bakteerijäämiä.
[/quote]
Aivan sama mutta en minä niitä jumalauta kattilasta halua suuhuni. Onko mielestäsi ok, jos mies käyttää kattilaa pissapottana ja tarjoilee siitä sitten ruokaa, kunhan pesee sen ensin?
[/quote]
Ymmärrätkö, että se kuppi pestään ensin huolellisesti saippualla ja sitten KEITETÄÄN, jolloin ne bakteerit kuolevat sekä siitä kupista että kattilasta.
[/quote]
Kuten sanoin: onko ok jos mies kusee kattilaan, pesee sen ja keittää sitten siinä vettä? Jos teen sinulle puhdistetussa kusipotassani keittoa, syötkö sen ajatellen, ettei se ole lainkaan ällöttävää? Vai onko naisen menkkaveri jotenkin niin paljon ihanampi asia kuin miehen vehkeestä valuvat eritteet?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:56"]Onpa täällä joko todella tietämättömiä tai sitten rajoittuneita ihmisiä :D minä olen vedenkeittimeen tökännyt :D ihan tosi ihmiset, ei ne bakteerit kiehuvassa vedessä elä. Onko teistä yhtä ällöä antaa suuseksiä kumppanillenne? Siinä tapahtumassa saatte suuhunne 1000x enemmän veri-, virtsa- ja bakteerijäämiä.
[/quote]
Aivan sama mutta en minä niitä jumalauta kattilasta halua suuhuni. Onko mielestäsi ok, jos mies käyttää kattilaa pissapottana ja tarjoilee siitä sitten ruokaa, kunhan pesee sen ensin?
[/quote]
Ymmärrätkö, että se kuppi pestään ensin huolellisesti saippualla ja sitten KEITETÄÄN, jolloin ne bakteerit kuolevat sekä siitä kupista että kattilasta.
[/quote]
Kuten sanoin: onko ok jos mies kusee kattilaan, pesee sen ja keittää sitten siinä vettä? Jos teen sinulle puhdistetussa kusipotassani keittoa, syötkö sen ajatellen, ettei se ole lainkaan ällöttävää? Vai onko naisen menkkaveri jotenkin niin paljon ihanampi asia kuin miehen vehkeestä valuvat eritteet?
[/quote]
Miksi mies kusisi kattilaan? Jos se pesee sen kusen ja keittää kattilan ennen ruuunalaittoa, niin tehköön niin mun puolesta.
Mä yritän nyt vielä kerran painottaa, että sinne kattilaan ei laiteta sitä menkkaverta, mutta kun sä et ole sitä tähän mennessä ymmärtänyt, niin et sä varmaan ymmärrä sitä vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi mies kusisi kattilaan? Jos se pesee sen kusen ja keittää kattilan ennen ruuunalaittoa, niin tehköön niin mun puolesta.
Mä yritän nyt vielä kerran painottaa, että sinne kattilaan ei laiteta sitä menkkaverta, mutta kun sä et ole sitä tähän mennessä ymmärtänyt, niin et sä varmaan ymmärrä sitä vieläkään.
[/quote]
Ymmärrän kyllä, mutta jos et sinä ymmärrä, miksi on helvetin ällöttävä ajatus, että kiehuttelet ruokakattiloissa esinettä, jota pidät päiväkausia pillussasi, ei sinullakaan ole kaikki ihan kohdallaan. Kyse ei ole hygieniasta vaan ajatuksesta. On moukkamaista, ettet voi kunnioittaa ruokavieraitasi riittävästi hankkiaksesi vittukupillesi oman pikku kattilan ja käyttää ruuanlaittovälineitä ruuanlaittoon.
Taidan minäkin alkaa pestä anaalitappini ruokakattiloissa ja tarjoilla sitten naisille ruokaa samoista astioista.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän kyllä, mutta jos et sinä ymmärrä, miksi on helvetin ällöttävä ajatus, että kiehuttelet ruokakattiloissa esinettä, jota pidät päiväkausia pillussasi, ei sinullakaan ole kaikki ihan kohdallaan. Kyse ei ole hygieniasta vaan ajatuksesta. On moukkamaista, ettet voi kunnioittaa ruokavieraitasi riittävästi hankkiaksesi vittukupillesi oman pikku kattilan ja käyttää ruuanlaittovälineitä ruuanlaittoon.
Taidan minäkin alkaa pestä anaalitappini ruokakattiloissa ja tarjoilla sitten naisille ruokaa samoista astioista.
[/quote]
Henkilö, joka käyttää tuollaista kieltä, puhuu moukkamaisuudesta... reps :D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:33"]Taidan minäkin alkaa pestä anaalitappini ruokakattiloissa ja tarjoilla sitten naisille ruokaa samoista astioista.
[/quote]
Ihan sama, jos siis osaat tiskata ja huolehdit perusasioista hygienian suhteen niin keittiössä kuin alapääasioissasikin.
Kummallinen katsomustapa muuten tuo ajatus-asia, kun oikeasti ajatus ei ketään vahingoita, bakteerit ja huono hygienia sen sijaan voi olla vaikka tappavankin vaarallista. Ajatus on oikeasti täysin aineeton asia. ;)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:33"]Taidan minäkin alkaa pestä anaalitappini ruokakattiloissa ja tarjoilla sitten naisille ruokaa samoista astioista.
[/quote]
Ihan sama, jos siis osaat tiskata ja huolehdit perusasioista hygienian suhteen niin keittiössä kuin alapääasioissasikin.
Kummallinen katsomustapa muuten tuo ajatus-asia, kun oikeasti ajatus ei ketään vahingoita, bakteerit ja huono hygienia sen sijaan voi olla vaikka tappavankin vaarallista. Ajatus on oikeasti täysin aineeton asia. ;)
[/quote]
Toisin sanoen, kun tarjoilen sen ihanan ruuan ja hymyillen kerron, että eilen oksensin, paskansin ja spermasin kattilat mutta pesin ja desinfioin ne sitten, et hätkähdä lainkaan?
Minusta hyviin tapoihin vain kuuluu pitää alapäähygienia ja ruokailu erillään. En sitten tiedä, millaisia eläimiä te olette, mutta näköjään naisten luokse ei parane mennä ruokailemaan.
Se verbi, jota haet, taitaa olla ejakuloida.
[/quote]
Ei kaikki sun vieraat, jotka sulla mahdollisesti syövät, anna sulle suuseksiä! Äly hoi, älä jätä! Monet miehet eivät edes pidä sex menkkojen aikaan, saatika suusexistä. ENKÄ YHTÄÄN IHMETTELE! Ei naisetkaan pidä menkoistaan...!!
nainen
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:43"]Toisin sanoen, kun tarjoilen sen ihanan ruuan ja hymyillen kerron, että eilen oksensin, paskansin ja spermasin kattilat mutta pesin ja desinfioin ne sitten, et hätkähdä lainkaan?
Minusta hyviin tapoihin vain kuuluu pitää alapäähygienia ja ruokailu erillään. En sitten tiedä, millaisia eläimiä te olette, mutta näköjään naisten luokse ei parane mennä ruokailemaan.
[/quote]
Minusta hyviin tapoihin ei kuuluisi ruokapöydässä puhua oksennuksesta, paskasta, spermasta jne. En minäkään sulle siinä aterioidessa puhuisi menkoistani, moukkamaista ja epäkohteliasta.
Niin a tuli mieleen että pesetkö sen anaalitappisi ihan saippualla ennenkuin tyrkkäät sen kattilaan desinfioitumaan?
No, vaikutat mieheltä (tai porvoolaiselta naiselta) jonka kanssa minulla tuskin muutenkaan olisi mitään yhteistä, joten sori, treffit jäisivät välistä, ruokailulla tai ilman.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:45"]
Hyi helvetti. Meinaatteko tosiaan keittää veriset kuukautissuojanne kattilassa, jossa väännätte seuraavaksi makkarakeittoo?! Ja täällä kerrotte sen vielä muina naisina. Keittäkää missä tykkäätte kuhan ette mulle tarjoo makkarsoppaa =D (En tule keitolle vaikka pyytäisitte.) Pitää jatkossa välttää niillä harvoilla kerroilla naisten luona syömistä...
nainen itsekin
[/quote]
Kuukuppi ei ole keitettäessä verinen, se huuhdellaan ensin.
[/quote]
Se mitään auta vaikka ois paistettu ensin, hyi...
nro 27
[/quote]
Jos sulla ei ole mitään käsitystä pintojen puhdistamisesta ja desinfioimisesta, niin et varmaan sitä voikaan ymmärtää.
[/quote]
Kylläpä sattuu olemaan, ihan hyväkin käsitys pintojen puhdistuksesta. Mutta silti KUVOTTAVAA!! VAIKKA OLISI KUINKA ENSIN PESTY, DESINFIOITU JA PUUNATTU.
Nainen itsekin
Pillusta vieraantuneiden kerho sotajalalla näemmä... *hakee poppareita*
En ymmärrä naisena, miten te voitte keittää "tampooninne" kattilassa ja samasta tarjota (kelle hyvänsä) ruokaa. Ettekä te edes ymmärrä sen kuvottavuutta, ette edes yritä ymmärtää! Naisena suhtaudun menkkoihin normaalisti, välttämättömät pahat... Mutta tuo keittohomma on kyllä paha, KUVOTTAVAA! En mäkään hillu sentään menkoistani.
Edelleen nainen itsekin
Älkää suudelko lapsia! Nekin on tulleet pillusta verisinä ja niitä ei ole edes keitetty!
En omista kuukuppia itse ja en haluaisi kuulla ruokapöydässä, että " tämä on se kattila, jossa keitän pilluvermeeni", koska se olisi mielestäni liikaa infoa ja menisi pasmat sekaisin. Mutta mikäli kuulisin jälkikäteen kuulisin, että makkarakeitto on tehty jonku kuukupitetussa kattilassa, niin en jaksaisi kiinnostua. Eihän se enää verinen kattilaan mennessä ole.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 07:01"]Lainaus Kuukuppikunta.netistä:
"Kupille tulisi varata oma kattila – ei siksi, että ruoanlaittohygienia kärsisi pestyn kupin kiehuttamisesta, vaan siksi, että ruoanlaittokattiloissa saattaa olla kupille haitallisia ruoka-ainejäämiä."
Mulla on kuukupille ihan oma kattilansa, vain ja ainoastaan kupin keittämistä varten tarkoitettu.
[/quote]
Niin KUPILLE haitallista... Eihän se yhtään noin muuten KUVOTTAVAA :D
Nainen
En jaksa lukea koko keskustelua. Vastaan vain. Minulla on oma kattila kupille. Ei siinä varmaan mitään hygieniariskiä olisi, jos käyttäisi samaa kattilaa, mutta oma kattila tuntuu mukavammalta. Mietin asiaa siltäkin kannalta, etten välttämättä haluaisi mitään mahdollisia ruokajäämiä kuppiin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:00"]
[/quote]
[/quote]