Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsienpidennykset ihan out!

Vierailija
25.12.2013 |

Kauheen näköset kaikenmaailman Maija Meikäläisillä, menee "paakkuihin", syö omia ripsiä ja viime aikoina on puhuttu niiden myrkyllisyydestä. En ikinä ikinä laittais vaikka joku maksais mulle! Onneks on luonnostaan pitkät ripset niin ei tarvi edes harkita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ripsien pidennykset oli jo n. 30v sitten. Aika pitkä muoti-ilmiö.

Kivat oli kun mentiin interraililla pitkin eurooppaa. Ei tarvinnu meikkailla ja aina siistit.

Ei siellä olis voinu laittaa maskaraa ja sitten kun ei ollu aina mahdollisuutta pesuun, ne meikit olis ollu poskilla.

Vierailija
22/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: No tummissa hiusväreissä on myrkkyjä ja vaalentaminen ei oo hyväksi. Oletko katsonut suomalaisnaisten pälvikaljuja koskaan?!! Niin ohuet hiukset monella ja sitte niitä värjätään viä ohuemmiksi.. ei hyvä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskon että satunnaisesti ripsien pidennyksetki ok, esim just tommosella reilireissulla. Mutta ei koko ajan vuosi tolkulla..

Ap

Vierailija
24/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä meen mitä olen saanut. En jaksa enkä halua mitään ylimäärästä. En edes ripsiväriä.

Vierailija
25/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan yli kaiken feikkiripsiä ja hiuksia.

Vierailija
26/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden ripset niin häiritsevät ap:tä?

Vierailija
27/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän eräänkin julkimon suomessa joka piti noita pidennyksiä jo pitkään ennen tätä muitiaaltoa. Olisiko siitä 10 vuotta kun tämä kaunis nainen kertoi, että omat ripset on menneet lopullisesti ihan pilalle ja joutuu varmaan lopun elämänsä pelaamaan noiden istutettujen ripsien kanssa. Mietin, että missähän menee nykyään, onko yhtään omaa karvaa enää jäljellä...kovin on teennäisen näkönen ainakin julkisuuden kuvissa. 

Vierailija
28/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitiaalto =muotiaalto

Vierailija
29/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, ei ne sinänsä häiritsekkään. Mutta mietin vaan että kuinka kieroutunut käsitys kauneudesta pitää olla että pitää niitä kauniina, vaikka vaarana olisi menettää omat, tai saada verenkiertoonsa jotain myrkkyjä. Melkein keneltä tahansa mieheltä kun kysyy, feikkiripset ei oo kauniita. Kenen takia naiset niitä laittaa ja vaarantaa terveyttään? Toisten naisten? How sick is that?!!

Miksei arvosteta enemmän luonnollista kauneutta, tai muita arvoja kuin ulkonäkö/ pinnallisuus ylipäätään?

Lähdin aluksi vähän kärkkäästi liikenteeseen tän asian kans, mut oikeesti haluan vain varoittaa kanssa sisaria, ja ehkä herättää jotain ajatuksia..? Arvosta sitä mitä olet, olet sitten vaikka tukka takussa ja paskasena verkkareissa, arvosta itseäsi ilman keinotekoista kauneutta!

Ap

Vierailija
30/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:06"]

27, ei ne sinänsä häiritsekkään. Mutta mietin vaan että kuinka kieroutunut käsitys kauneudesta pitää olla että pitää niitä kauniina, vaikka vaarana olisi menettää omat, tai saada verenkiertoonsa jotain myrkkyjä. Melkein keneltä tahansa mieheltä kun kysyy, feikkiripset ei oo kauniita. Kenen takia naiset niitä laittaa ja vaarantaa terveyttään? Toisten naisten? How sick is that?!!

Miksei arvosteta enemmän luonnollista kauneutta, tai muita arvoja kuin ulkonäkö/ pinnallisuus ylipäätään?

Lähdin aluksi vähän kärkkäästi liikenteeseen tän asian kans, mut oikeesti haluan vain varoittaa kanssa sisaria, ja ehkä herättää jotain ajatuksia..? Arvosta sitä mitä olet, olet sitten vaikka tukka takussa ja paskasena verkkareissa, arvosta itseäsi ilman keinotekoista kauneutta!

Ap

[/quote]

JOkainen voi vetää tukka paskasena ja verkkareissa jos haluaa, mutta kyllä minä silti katson puhdasta ja huoliteltua ihmistä mieluummin ja he vain ovat huomattavasti kauniimpia kuin väsähtäneet palstamammat.

Ripsienpidennykset voivat olla luonnollisen näköiset ja kauniit, moni vetää ne vain överiksi. Silti en jaksa heitä arvostella, tekevät kuten itselle sopii. En arvostele teitäkään, jotka vedätte tukka paskasena ja verkkareissa joka paikassa, kiitän vain luojaani etten ole yksi teistä.

Kaunis ja huoliteltu ulkomuoto tekee hyvää omalle olotilalle, kokeilkaahan joskus. Vai oletteko menneet jo niin huonoon kuntoon, ettei mikään auta ja nyt voi sitten haukkua itsestään vielä huolehtivia ihmisiä?

Vierailija
31/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin laitettuja ripsienpidennyksiä ei edes erota oikeista ja myös yumilash taivutus tuo näyttävyyttä omiin ripsiin. Itse en arvostele toisten ripsiä, hiustenpidennyksiä tai akryli/geelikynsiä. Jokainen kaunistaa itseään kuten itse haluaa ja sitä ei mielestäni tarvitse arvostella negatiiviseen sävyyn. Tapanani ei ole myöskään luokitella/arvostela ihmisiä painon, ammatin tai vaatteidenkaan osalta.