Mitä annoit anopille joululahjaksi?
Kommentit (29)
En mitään. Ei ole minun "tehtävä" ostaa mieheni äidille (tai isälle) lahjoja.
100e rahaa, 3x studiossa otettu kuva lapsistamme, yöpaidan, kirjan ja Englannista tilattua sisustustavaraa.
Marmorikynttilän ja suklaarasian. Nekin anopille ja apelle yhteiseksi.
Taulun, teatteriliput kahdelle, itse kutomiani keittiöpyyhkeitä, kalenterin lasten kuvilla. (Anopille ja apelle yhteiseksi.)
En mitään, enkä saanut. Eivät saaneet lapset tai mieskään. Mies jotain vei sinne kuitenkin.
En mitään, enkä saanut. Eivät saaneet lapset tai mieskään. Mies jotain vei sinne kuitenkin.
Kalenterin lasten kuvilla ja kirjan, josta tiesin tykkäävän. Yhdessä miehen kanssa toki annettiin, mutta minä ehdotin kirjaa.
LAMINOIDUN BMI-TAULUKON. (Anteeksi, en yleensä huuda.)
Meillä ei ole tapana lahjoa toisiamme.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 23:09"]
Meillä ei ole tapana lahjoa toisiamme.
[/quote]
Tapananne lienee myös jättää perussivistyksen hankkiminen väliin, kun et vielä (edes oletetusti aikuisena?) tajau lahjan ja lahjuksen eroa?
WT rulettaa!
(Tai sitten ei.)
Anopille sellaiset huopatossut ja dermosil lahjapakkaus(suihkugeeli ja bodylotion).
Paksun ristikkokirjan sekä apen kanssa yhteiseksi Hennessy- pullon ja homejuustoja.
Vietiin anopille ja apelle yhteiseksi lahjaksi liput teatteriin ja sen jälkeen hyvään ravintolaan, lisäksi kalenteri meidän poikien kuvilla.
Kuuma/kylmä kivihieronta.
Tekee istumatyötä joten tämä oli hänelle erittäin mieluinen.
En mitään. Puolisoni osti lahjan omille vanhemmilleen, minä omilleni.
Suklaata. En sentään Pandaa vaan vähän parempaa. Mies osti sitten vielä oman lahjansa.
Kalenterin meidän lapsista ja yhden isomman lahjan kanssa, mutta sen mies osti.