Lapsen isä ihastunut naimisissa olevaan perheenäitiin
Tämän mies on lyhyt ja lihava eli lapsen isä on komeampi. Mutta tämä mies on rento, toisin kuin lapsen isä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän sulla on taas yksi huoli vähemmän. Säähän olit ihan varma, ettei ukko saa ikinä uutta naista itselleen.
Kuka lähtisi uudesta talosta lasten kanssa mörskään asumaan joka on pieni kuin mikä?
Rakastunut nainen ja voihan olla, että lapset jää isälleen.
No siitä tulee seikkailu, kun tajuaa, ettei mies tee mitään.
Kyllä se mieskin rakkaudesta virtaa saa. Ties, vaikka rakentais tontilleen uuden talon.
Millä rahalla? Sillähän on vaan velkaa eikä se osaa itse yhtään rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tällainen tilanne, olen se varattu nainen. Hauskaa että tuo mökkikin tuli mainittua, ei kai se nyt niin tärkeä ole. 😅 Tunnen sen ”lapsen isän” vuosien takaa, meillä klikkaa jossain ihan ylemmällä tasolla, on aina tehnyt niin. Ei sitä pysty arvioimaan millään ulkoisilla mittareilla; kenellä on eniten rahaa, kuka on komein. Ei ole kyse mistään tuollaisesta.
Hienoa. Miten meinaat jaksaa asua pienessä, romussa torpassa?
En ole ajatellut muuttaa yhteen tuon miehen kanssa. Hankin oman asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän sulla on taas yksi huoli vähemmän. Säähän olit ihan varma, ettei ukko saa ikinä uutta naista itselleen.
Kuka lähtisi uudesta talosta lasten kanssa mörskään asumaan joka on pieni kuin mikä?
Kyllä se mieskin rakkaudesta virtaa saa. Ties, vaikka rakentais tontilleen uuden talon.
Sehän ei varmaan ole sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei varmaan ole sun ongelma.
Ei mutta on turha luulla että noin velkainen ja pienipalkkainen saisi jotain lainaa. Ei se vaan onnistu.
Hienoa. Miten meinaat jaksaa asua pienessä, romussa torpassa?