Olen katkera ja v-mainen ämmä
En pidä ihmisistä, on todella vaikeaa löytää sellaista juttukaveria, jonka seurassa viihtyisin aidosti ja jonka kanssa olisi jotakin yhteistä. On todella ärsyttävää olla minä. Joskus haaveilen perhe-elämästä, mutta en koe sen olevan minua varten sitten kuitenkaan. Lapsiparka, joka joutuisi tällaisen akan lapseksi! Sinkkuelämäkään ei tunnu omalta, eikä matkustelevan ja viiniä lipittävän dinkunkaan kuviot natsaa. Tuntuu, etten ole oikein löytänyt paikkaani tässä elämässä, se katkeroittaa. Tunnustaako kukaan muu olevansa ikävä ihminen?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 21:38"]
Aww, tarttisit vaan kunnolla munaa kuten useimmat vittumaiset naiset.
[/quote]
Itseasiassa olen kuullut tämän ennenkin, tässä taitaa olla perää. Ap
Minä taidan olla, vaikka pääasiassa olen kyllä tyytyväinen ja onnellinen ihminen.
nimin, tämän ketjun aloittaja http://www.vauva.fi/keskustelu/3904910/ketju/kuinka_oppia_myotatuntoa/sivu/1#comment25463031
Ongelma on siinä, ettei monesta miehestä ole laittamaan nk. munaa suuhun näille kaikkein 'pahimmille akoille'.
Ehkä vielä löydät jonkun, joka siihen pystyy ja tekee sinusta kunnon äidin lapsilleen.
No ei tässä nyt mistään munasta ole kyse
Ap, onko sulla sellaisia ihmissuhteita, joissa saat "olla vaan"? Ei tarvitsekaan erikseen viritellä mitään keskusteluja, rupatella, olla kiinnostava tai hauska? Voi olla vanhoissa kalsareissa sohvalla löhöämässä ja esittelemässä kaksoisleukaansa ja huonoa ryhtiään, syödä nakkeja kylmiltään ja tuijottaa töllöä jonkun toisen ihmisen kanssa? Jos on, niin oletko näidenkin ihmisten kanssa vittumainen?
Jos sulla ei ole tällaisia ihmissuhteita, niin et sinä silloin ole vittumainen, vaan väsynty sosiaaliseen suorittamiseen. Silloin aina annat, mut jos ei saa itse takaisin voimaa omista ihmissuhteistaan, ei vaan jaksa enää antaa.
Mielelläni löytäisin jostain AP:n kaltaisen naisen. Olen itse jo 35-vuotiaana erittäin katkera ja kyyninen mies. En usko rakkauteen tai mihinkään muuhunkaan hölynpölyyn. Voitaisiin olla yhdessä kurjia.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:04"]
Ap, onko sulla sellaisia ihmissuhteita, joissa saat "olla vaan"? Ei tarvitsekaan erikseen viritellä mitään keskusteluja, rupatella, olla kiinnostava tai hauska? Voi olla vanhoissa kalsareissa sohvalla löhöämässä ja esittelemässä kaksoisleukaansa ja huonoa ryhtiään, syödä nakkeja kylmiltään ja tuijottaa töllöä jonkun toisen ihmisen kanssa? Jos on, niin oletko näidenkin ihmisten kanssa vittumainen?
Jos sulla ei ole tällaisia ihmissuhteita, niin et sinä silloin ole vittumainen, vaan väsynty sosiaaliseen suorittamiseen. Silloin aina annat, mut jos ei saa itse takaisin voimaa omista ihmissuhteistaan, ei vaan jaksa enää antaa.
[/quote]
Tässä taidetaan olla asian ytimessä. Kyllä, minulla on kaksi kuvauksesi kaltaista ihmissuhdetta ja heidän kanssaan olen kaikkea muuta kuin inhottava. Tosin he kuuluvat perheeseeni. Oikeastaan he joskus ihmettelevätkin, kuinka jotkut ei-niin-tutut näkevät minut v-maisena. Eli taidan olla oikeasti kamala. Olisi vaan niin mukavaa tavata jonkinlainen sielunkumppani, jonka kanssa voisin aidosti viihtyä. Vihaan moukkia ja arvostan kohteliaita käytöstapoja. Ap
Numero 7, en ole ap, mutta miten tuollaisia luontevia ihmissuhteita saisi aikaan jonkun kanssa? Mistä niitä "löytää"?
Siis mistä sä oot kotosin? Jostain v-maasta?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:18"]
[/quote]
Todennäköisesti juuri sieltä. Meillä v-maassa opetetaan jo lapsesta asti, ettei nettiin saa kirjoittaa sanaa vittu. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:04"]
[/quote]
Tässä taidetaan olla asian ytimessä. Kyllä, minulla on kaksi kuvauksesi kaltaista ihmissuhdetta ja heidän kanssaan olen kaikkea muuta kuin inhottava. Tosin he kuuluvat perheeseeni. Oikeastaan he joskus ihmettelevätkin, kuinka jotkut ei-niin-tutut näkevät minut v-maisena. Eli taidan olla oikeasti kamala. Olisi vaan niin mukavaa tavata jonkinlainen sielunkumppani, jonka kanssa voisin aidosti viihtyä. Vihaan moukkia ja arvostan kohteliaita käytöstapoja. Ap
[/quote]
Kuulostaa siltä että tarvitset perheen. Se on ihmisen perustarve, ei sitä tarvitse hävetä ja kuvitella, että pitäisi jaksaa yksin. Silloin juuri tulee itseään kohtaan kohtuuttoman vaativaksi, minkä lisäksi ei tajua kuinka paljon helpommalla perheelliset (joilla siis puoliso tai lapsiakin lisäksi) pääsevät tässä elämässä monella tasolla. Vaikka ulospäin näyttäisikin, että monet parisuhteet ovat vinksahtaneita tai pelkkiä säälittäviä yrityksiä Oikeasta Parisuhteesta, niistä silti saa useimmiten voimaa joka estää sitä väsähtämistä ja kyynistymistä. Juuri siksi että niissä parisuhteissa ollaan niin onnettomia tumpeloita, toinen tietää kaikki ne lapselliset piirteet ja epäonnistumiset ja raskausarvet ja nuoruusiän mustat salaisuudet ja silti rakastaa. Monilla sinkuilla (anteeksi nyt vaan jos tää loukkaa jotakuta) on sellainen asenne, että sitten kun he jonain päivänä ovat suurinpiirtein täydellisiä, niin sitten on aika sille oikealle parisuhteelle. Se on omituista, koska jos vähänkään katselee ympärilleen, niin juuri täydellisyys ja rakastetuksi tuleminen eivät korreloi keskenään vaan enemmänkin päin vastoin. Ei täydellistä ihmistä rakasteta siksi, että hän on täydellinen, vaan siitä huolimatta. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:18"]
[/quote]
Todennäköisesti juuri sieltä. Meillä v-maassa opetetaan jo lapsesta asti, ettei nettiin saa kirjoittaa sanaa vittu. Ap
[/quote]
Yleensä vaan puhutaan v.mäisestä ämmästä, vaikkei se kieliopillisesti oikein olekkaan.
Jaxuhali sulle! ♥
Miehenä jaan ajatuksesi, en vaan löydä sellaista sielunkumppania, tuttuja ja kavereita on pilvin pimein mutta ei ketää jonka kanssa oikeasti synkkaisi.
Näillä korteilla mennään kun on pakko hyväksyä se tosiasia.
Nro.14. Ehkä olet etsinyt väärästä paikasta vääränlaisia. Etsi joku vakiomesta jossa alat käymään kaljalla tai kahvilla melkein päivittäin. Mene juttuihin jos huvittaa. Älä sillä mielellä että "hei mä etsin sielunkumppania, olisitko se sinä?" Vaan lähde pitämään hauskaa ihmisten kanssa. Koita kehen huumorisi uppoaa. Veikkaan että olet sarkastinen..?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:18"]
[/quote]
[/quote]
Yleensä vaan puhutaan v.mäisestä ämmästä, vaikkei se kieliopillisesti oikein olekkaan.
Jaxuhali sulle! ♥
[/quote]
Pahoittelut! Korjataan v----mainen. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 22:46"]
Nro.14. Ehkä olet etsinyt väärästä paikasta vääränlaisia. Etsi joku vakiomesta jossa alat käymään kaljalla tai kahvilla melkein päivittäin. Mene juttuihin jos huvittaa. Älä sillä mielellä että "hei mä etsin sielunkumppania, olisitko se sinä?" Vaan lähde pitämään hauskaa ihmisten kanssa. Koita kehen huumorisi uppoaa. Veikkaan että olet sarkastinen..?
[/quote]
Näinköhän nr. 14 löytää sielunkumppanin istumalla melkein päivittäin kaljalla...? Ellei sitten muuta brittien pubikulttuurin pariin, tosin siellähän on tunnetusti Euroopan rumimmat ihmiset. Ap
No nyt on parempi! Hyvä vittumainen ämmä! :D
Up,
lainaus ei toimi, mutta nro9n kysymys, "Numero 7, en ole ap, mutta miten tuollaisia luontevia ihmissuhteita saisi aikaan jonkun kanssa? Mistä niitä "löytää"?" on vastaamatta
Ajan kanssa, sattumalta, hyvällä tuurilla ja ennen kaikkea olemalla omana itsenään riittävä siinä kaikessa - ja luottamuksen arvoinen. En ole kukaan edellisistä kirjoittajista.
Aww, tarttisit vaan kunnolla munaa kuten useimmat vittumaiset naiset.