Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppi antoi lapsillemme joululahjaksi piparkakkutalon jonka

Vierailija
25.12.2013 |

oli saanut naapuriltaan (naapuri oli voittanut sen apajaisissa);lastemme serkukset olivat saaneet satanen per muksu! mikähän juju tässäkin taas oli

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei tykkää susta tai lapsistasi. Ei tuollaista epäarvoa voi mitenkään selittää. Onko serkkujen äiti kenties anopin tytär?

Vierailija
2/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä se piparkakkutalo ja anna sille itaralle akalle syntymäpäivälahjaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkäpä on sopiva paikka katsoa peiliin ja miettiä miksi...

Vierailija
4/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkuksia on useampi,anopin tytär ja pari poikaa

ap

Vierailija
5/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän lapset taaperoikäisiä ja ne, jotka saivat sataset, teini-ikäisiä ? Muuten en kyllä tajua. nimittäin tuo on epäreilua jos on kyse samanikäisistä lapsista. Itsekin olen mummi muttei tulisi mieleen antaa joillekin lapsenlapsille kunnon lahjoja ja toisille sitten taas ei.

Vierailija
6/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 21:37"]

...ehkäpä on sopiva paikka katsoa peiliin ja miettiä miksi...

[/quote]

Kenen pitäisi katsoa peiliin? Niitten lastenko? Vai onko mielestäsi oikein, että lasten mummo kostaa lapsille, jos miniä ei miellytä?

-ei ap-

Vierailija
7/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole taapero-ikäisiä enää kukaan meillä on nuorin 7v ja meidän vanhin 19v,serkuksista nuorin on 13v ja vanhin 15v

ap

Vierailija
8/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että anoppisi tuntee sinut jo melko hyvin. Tietää, että valittaisit jollekin ( aihevapaapalstalle), että anoppi antoi rahaa lahjaksi, eikö se nyt ymmärrä, että jotain konkreettista pitäisi antaa. Olisi antanut vaikka jotain syötävää....

Vierailija
9/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tällaisiin ei aikuisten väliset ( mahdolliset) jutut saisi vaikuttaa. 

Mistä tiedät, että sai sen naapuristaan? Sanoi senkin tietysti?

Vierailija
10/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohonhan voi olla monia syitä. Onko teillä suuremmat ansiot kuin serkkujen vanhemmilla? Jos mummo ajatteli että teidän lapset saa muutenkin niin paljon lahjoja? Onko teidän lapset vielä pieniä? Onko lapsesi saanut mummolta vuoden aikana jonkun muistamisen? Oletteko osoittaneet kiitollisuutta anopille aikaisemmista lahjoista? Jos miehesi sisko on anopille jotenkin erityislaatuisempi, onko esim. iltatähti, sairastellut, avun tarpeessa?

Vierailija
11/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on anoppiin ihan mukavat välit,juuri oltiin ennen joulua kylässä ja muutenkin piipahdetaan siellä ohi ajaessa (asutaan aika lähellä),meidän isot pojat saattaa käydä siellä ihan itsekseen korttia pelaamassa tms.

meidän tulot on pienimmät tästä sisaruskatraasta (joku kysyi sitä) ja tottakai ollaan kiitelty aikaisemmista muistamisista.mun mies on kuopus (sitäkin taisi joku kysyä) ja juu anoppi kertoi piparkakkutalostaan viime kyläreissulla ja juuri samainen talo saatiin itsellemme

ap

Vierailija
12/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän lapsesi tästä mitenkään kärsineet.

Vierailija
13/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kymmenen serkusta iältämme 12v-37v. Yksi poika on ollut ukille kuin jumala koko hänen 25v elämänsä ajan. jokaista liikettä kehutaan ja kun kylään mennään niin kerrotaan aina vain mitä tämä yksi on saanut aikaan. Kiva poika, mutta ei oikeasti sen kummoisempi kuin muutkaan. Muiden lastenlasten asiat ei ole yhtään mitään. sinne kun menee 600km matkan ja saa kuulla aina tuota samaa, niin eihän tuo kovin enää huvita mennäkään. 

Vierailija
14/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mun lapset vähän ihmetteli kun joku serkuista oli.fb.ssa hehkutellut saamaansa rahamäärää (satanen on todellakin ISO raha) ja sitten meidän lapset kyseli,että niin joo antoiko mummo meille jotainmuutakin kun sen talon...

ap

Vierailija
15/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani tilanteestanne. Kurjaa, että lapsianne kohdellaan toisin kuin serkkujaan.

Olen pahoillani tympeistä vastauksista, joita sait tympeiltä palstalaisilta.

Vierailija
16/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joulun sanoma hukassa kun ei ole mitään muuta sanottavaa kuin kadehtia lasten serkkujen saamia lahjoja. Säälittävää.

Vierailija
17/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ne lapset nyt varsinaisesti kadehtineet,mutta ihmettelivät kovasti kun olivat eriarvoisessa asemassa.Serkusten tässä piti päästä lesoilemaan,ehkä näin on ollut ennenkin,nyt vasta tämä asia tajuttiin.Mun lapset kyllä tietää joulun sanoman,eivätkä ole ahneita.

ap

Vierailija
18/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset sai miehen isältä molemmat kirjan. Serkkulapset saivat useamman paketin per nuppi mm. Laskettelusukset. Onneksi lapsiltamme ei mitään puutu... Mutta en voi käsittää tätä eriarvoistamista! Minut on kasvatettu tasapuolisuuteen.

Vierailija
19/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lahjat olisivat olleet henkilökohtaisia eikä jotain naapurin mummolta perittyä papria niin asia olisi ollut eri vaikkei satasta olisi tullutkaan ja tosiaan mun vanhemmat pojat käy viihdyttämässä mummoa ihan vapaa-ehtoisesti toisin kuin nämä tyttöserkukset

ap

Vierailija
20/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan mummolta, että miksi näin teki. Kun lapsetkin kerta ihmettelevät ja ovat tästä tietoisia. Ehkä mummo ei ole eriarvoista lahjaa huomannutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi