Klitoris
Tämä aihehan tahtoo aina kärjistyä riidaksi muissa ketjuissa. Aihe on kuitenkin tosi kiinnostava, joten kokeillaanpa saisiko siitä aikaiseksi oikeaakin keskustelua. Olen siis se tyyppi, joka haluaisi antaa vaimolle pitkiä suusessioita esileikkinä, mutta joutuu tyytymään yhteen orgasmiin, jonka jälkeen on pakko ryhtyä panohommiin, ja tämän kertominen sitten aina aiheuttaa jostain syystä mielipahaa palstalla.
No, tällä kertaa ei keskustella siitä pahasta mielestä, koska ihan oikeasti klitoris ja sen hyvänäpito kiinnostaa kovasti ja olisi lempipuuhaani enemmänkin kuin saan sitä tehdä. Haluaisinkin kysyä naisilta vastaavanlaisia kokemuksia / tuntemuksia, että onko joukossa sellaisia, joille klitoris on ”ihan kiva, mutta ei kuitenkaan se numero ykkönen”? Onko se teillä aina ollut niin, vai onko ollut muutoksia matkan varrella, esim vaihtareiden lähestyessä tai etääntyessä? Oletteko aktiivisesti yrittäneet ”treenata” klitoriksen stimulointia löytääksenne uusia ulottuvuuksia? Millä tavalla klitorisorgasmi on teille erilainen kuin muulla tavalla hankittu? Muita näkökulmia, joita en tietenkään miehenä edes osaa kysyä?
Korostan vielä, että tässä ei ole kenelläkään ongelmaa, joten en ole etsimässä ratkaisujakaan. En siis kaipaa neuvoja tyyliin ”nuole pitkittäin / poikittain tai kovalla tai pehmeällä kielellä, yltä, alta, päältä ja vasemmalta”. En ole yrittämässä muuttaa häntä mihinkään siitä mitä hän on. Sen vuoksi poikkeuksellisesti kysynkin täältä enkä suoraan häneltä, sillä en halua vahingossakaan istuttaa häneen ajatusta, että hänen klitoriksessaan tai naiseudessaan olisi jotain vikaa. Ei ole, haluaisin vain saada hieman lisää perspektiiviä asiaan.
Kommentit (38)
Illan olen offline ja mun klitorisketju on jo kaapattu siihen tavanomaiseen kamppailuun 😀 No, ei siinä mitään, ehkä siinäkin ajatukset jollakin tasolla sitten vaihtuu. Kiitokset kuitenkin kaikille klitorisasioita ja -tuntemuksia jakaneille, se oli tällä kertaa mulla päällimmäisen mielenkiinnon kohteena, vaikka tosiaan oma vaimo onkin enemmän tätä panokoulukuntaa. Tänä iltana yritän jälleen osoittaa huomiota klitorikselle, katsotaanpa kuinka kauan saan tällä kertaa jatkaa 😉
Ap
AP olet söpö- älä välitä näistä jotka haluavat sotkea. Näköjän mihet todellakin tietävät jopa naisenkin orgasmit paremminkin kuin naiset itse . huoh
Se muuten onkin kummaa, miksi klitoris aiheuttaa vihaa.. erittäin outoa miehiltä. Vaikea käsittää.
Ei klitoris mitään vihaa aiheuta, muttei ole sen ihmeellinen vekotin kuin terska. Vähän arempi, muttei sen hinkkaamisella yksinään saa aikaan oikein mitään. Vaimokin saanut hurjan määrän naimaorgasmeja ja aina on klitoriksen hierominen jäänyt vain esileikkeihin. Tärkeä vekotin, muttei mikään taikakalu kuten ei ole iso kalukaan.
M62
Vierailija kirjoitti:
Se muuten onkin kummaa, miksi klitoris aiheuttaa vihaa.. erittäin outoa miehiltä. Vaikea käsittää.
Täytyy kyllä sanoa, että ainakaan tässä ketjussa ei näy minkäänlaista klitorisvihaa, ei miehiltä eikä naisilta.
Vierailija kirjoitti:
AP olet söpö- älä välitä näistä jotka haluavat sotkea. Näköjän mihet todellakin tietävät jopa naisenkin orgasmit paremminkin kuin naiset itse . huoh
Eihän tässä ole miehistä kyse. Minä naisena kyllä tiedän, että emättimessäni on tuntoa ja nautin eniten yhdynnästä. Klitoriksen suora koskettelu ei tunnu hyvältä. Miksi oletat, että yhdynnästä pitävä henkilö on automaattisesti mies?
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli nyt enemmän kyllä sellaista ilmiötä, että jos kokemukset olivat vääränlaisia, kirjoittaja tuomittiin heti mieheksi sen perusteella. Vaikken nyt pidäkään miestä kovin väkevänä haukkumasanana kun sellainen itsekin olen, niin ei se kyllä kovin fiksuakaan keskustelua ole... Eiköhän anneta jokaisen kertoa omista kokemuksistaan eikä dissata niitä, vaikkeivät ne omia tuntemuksiaan vastaisikaan.
Ap
Voin saada useamman orgasmin kohtuullisen ajan sisällä joko klitoriksen nuolemisella ja sitä hieromalla tai sitten yhdynnän kautta.
Omat orgasmini eivät ole kuitenkaan niin rajuja kuin moni täällä aiemmin on omiaan kuvaillut. Eikä klitorikseni tule myöskään helposti araksi.
Itse nautin suunnattomasti siitä, että kumppani nuolee myös hetikohta orgasmin jälkeen. Tällöin tuo nuoleminen tuntuu ikäänkuin sellaiselta "hoitavalta" nuolennalta. Tätä hoitavaa nuolentaa haluan myös, kun on naitu pitkään ja paikat alkaa olla jo hiukan hellinä. Tuntuu taivaalliselta asettua vielä nuoltavaksi. Tällöin en siis enää odota saavani enkä saakaan orgasmia.
Minä saan aivan upeita orgasmeja sekä nuolemalla että sormettamalla. ja myös kalu sisällä ja miehen ihanat sormet samalla vulvassa soutamassa.
Mies myös nauttii tästä kun aivan vapisen ja tärisen kun saan.
Minä saan yhdynnässä, varsinkin lusikassa nykyään aina mielettömän orgasmin, samalla klitorista hieroen. Mies sanoi viimeks kun sain oikein kunnon orgasmin joka tuntui varpaissa saakka että penistä puristi niin että sattui. Orgamit ovat näin 48 vuotiaana aina vain upeampia. Klitoris on myös aina valmis nuolentaan ja kaikkeen kosketukseen ja orgasmit ovat taattuja. Näihin asioihin vaikuttaa paljon miten luottaa kumppaniin ja siihen että on tunnetta mukana. Meillä on seksi monipuolista ja molempia tyydyttävää eikä enään tartte olla epävarma esim vartalostaan jota nuorena koin.
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta. Kaikkein tuntoherkin alue emättimessä on sen ulkosuun seutu eli häpyhuulet ja klitoris"
Väestöliitto.
Emätin onkin melko tunnoton, siis ns. rööri.
Väestöliiton agenda on ohjata miehet ja naiset itsensä huomioimaan ja kunnioittamaan klitorista nautinnon avaimena. Siksi maininta, ettei emättimessä ole juuri tuntoa.
Klitorishan ei ole osa emätintä. Emätin on vain vagina, putki, reikä.
Klitoris on eri asia ja siinä on tuntoa kauttaaltaan, se herkistyy stimulaatiolle naisen kiihottuessa. Klitoriksesta pieni osa näkyy, suurinosa siitä on piilossa. Sitä suurinta osaa voi stimuloida esimerkiksi sen melko tunnottoman emättimen kautta.
Lohdullista, että emän emättimessä ei juuri paljon tuntoa ole koska sieltä se lapsi tulee. Klitoris ei sitä juuri rekisteröi koska nainen ei ole silloin kiihottunut. Sattuu ihan tarpeeksi ilmankin.
Siinä 100 vaginaa -dokumentissa oli muuten seksuaaliterapeutti, jolle oli tehty klitoriksen näkyvän osan poisto/naisten ympärileikkaus nuoruudessaan. Kertoi saavansa orgasmeja yhdynnässä silpomisesta huolimatta. Ei ole vaikea uskoa koska saan itsekin ja moni muukin nainen.
/33
"onko joukossa sellaisia, joille klitoris on ”ihan kiva, mutta ei kuitenkaan se numero ykkönen”?"
Mun vaimo on tuollainen. Esileikissä tykkää kyllä klitoriksen koskettelusta, mutta ne harvat klitorisorgasmit ei kuulemma tunnu oikein miltään ja yhdyntä sekä yksi tai useampi orgasmi oikeassa asennossa on se juttu. Tai siis oli, kun meillä on seksielämä hyytynyt :(
No jos ei saa yhdynnässä orgasmia, niin ei saa vaikka kuka mitä todistelis omista vaimoistaan tai jostain ympärileikatuista, tai vaikka kuka todistelis että sen saa kun tarpeeksi isolla kalulla panee. Jos ei niin ei, ja näitä suurin osa jotka saa sillä klitoriksella joka on se nautintonappula vaikka mitä sanos joku mies, tai vaikka kuoro miehiä.
Epäilinkin, että emätintä tunnottomaksi väittävät ja klitoriksen kaikkivoipaisuutta inttävät ovat enemmän tai vähemmän katkeria kun eivät saa pelkällä naimusella orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Epäilinkin, että emätintä tunnottomaksi väittävät ja klitoriksen kaikkivoipaisuutta inttävät ovat enemmän tai vähemmän katkeria kun eivät saa pelkällä naimusella orgasmia.
Jospa se onkin toisinpäin; ey kestä sitä ettet saa naimalla naisellesi orgasmia; taitaa ottaa ylpeydenpäälle.
m¨Me naisethan saamme jokatapauksessa, montakin peräkkäin halutessamme. Jotain meillä asiat hyvin.
Jos joku ei pidä mannapuurosta, niin ei se siitä pidä yhtään enemmän, vaikka joku toinen kuinka niin väittäisi; ei edes haukkumalla.