Aiotko hommata uuden iPhonen?
Nyt Apple vihdoinkin kertoi milloin se on. Se tilaisuus jossa ne uudet puhelimet näytetään on 13.10 klo 20-22 Suomen aikaan. Itse odotan innolla!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 11, joka saa kelvata vielä ainakin ensi vuoteen. Eli tätä tämän syksyn tulokasta en aio ostaa, sen seuraajan vasta ja senkin vain jos on jokin mullistava uudistus sekä kiva värivalikoima.
Itellä iPhone 8 niin kaipaam tuota iPhone 12 Prota
No enpä aio nyt kun Pixel 5 on ulkona.
iPhone on tyttöjen puhelin.
Vasta sain keväällä, kun uusi SE vihdoin tuli kauppoihin.
Aion, mulla i phone x.
Uusin vajaan kolmen vuoden välein.
Otan sen isoimman ja pro.
Miksi ostaisin ajastaan jäljessä olevaa tekniikkaa?
Ostan sitten kun nykyinen puhelimeni käy liian vanhaksi. En ostele elektroniikkaa huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Aion, mulla i phone x.
Uusin vajaan kolmen vuoden välein.
Otan sen isoimman ja pro.
Itse otan ihan normi Pron ku mulla on tuo iPhone 8 niin Pro on jo niin paljon suurempi että riittä mainiosti
Vierailija kirjoitti:
Missä sen esittelyn näkee?
Vaikla Applen yt-kanavalta. Se on vähän erilainen koronan takia mutta itse tykkään uusista esittelytavasta
Vierailija kirjoitti:
No enpä aio nyt kun Pixel 5 on ulkona.
iPhone on tyttöjen puhelin.
Olen poika ja iPhonella mennään. Tosi monella pojalla on myös iPhone mutta ehkä se on suositumpi tyttöjen keskuudesta
Riippuu siitä onko sanna marinilla samanlainen.
En. Olen oikein tyytyväinen Nokia 105:seeni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko sanna marinilla samanlainen.
Onko Sanna Marinilla iPhone?
En todellakaan. Yksi iPhone on ollut ja lähti vaihtoon parin viikon jälkeen. Ihan onneton puhelin, varsinkin kamera joka on minulle yksi tärkein kriteeri,kun ostan puhelimen.
Ilman muuta odotan innolla uutta iPhonea. Hankintaan menee.
Aion hankkia iPhone 12 pienimmän mallin. Käytössä nyt 7 enkä ole suostunut vaihtamaan koska uudemmat mallit ovat olleet suurempia mutta nyt vihdoin pitäisi tulla saataville järkevän kokoinen puhelin!
Muistakaa ilmastonmuutos ja vastuullisuus.
Tämä on helpoin paikka säästää luonnonvaroja, vai onko tämä sellainen asia että ei kuulu mitenkään huomioitaviin asioihin koska halluu halluu
VASTUULLISUUTTA
Mulla on 11, joka saa kelvata vielä ainakin ensi vuoteen. Eli tätä tämän syksyn tulokasta en aio ostaa, sen seuraajan vasta ja senkin vain jos on jokin mullistava uudistus sekä kiva värivalikoima.