Mistä e-kirjoja tabletille?
Joulupukki toi minulle ikioman tabletin ja haluaisin ladata sinne e-kirjoja luettavaksi. Googlen Play-kaupasta saa ostaa jotain (ja ladata jotain hömppää ilmaiseksikin), samoin Elisa-kirjasta. Kindlekin näytti löytyvän sovelluskaupasta.
Elisaa lukuunottamatta enkunkielisiä kirjoa saa muutamalla eurolla noista kahdesta muusta kaupasta, mutta olisko muita paikkoja joista saisi kirjoja (suomeksi/ruotsiksi/englanniksi) halvalla tai jopa ilmaiseksi? Laittomuuksiin en ala :)
Tabletti on siis Samsung, joten Apple Storen valikoimia ei kannata ehdottaa.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:23"]
Kirjastosta! Katsohan oman kirjastosi sivuilta. Löytyy jo jonkin verran. Mutta lainatessa valitse selaimeksi google chrome. Muuten ei onnistu. En tiedä miksi...
[/quote]
KIITOS! Kävin heti katsomassa oman kirjastoni valikoimaa ja sieltä löytyi useampi sellainen kirja, joihin on kamalat jonot normaalisti! Täytyy huomenna tutustua tarkemmin palveluun kunhan pääsen kotiin joulunvietosta!
Kotimaisen dekkarin "Kansalainen X: Harriet Haatajan tutkimuksia" voi ladata ilmaiseksi PDF-muodossa osoitteesta: http://www.art-amalia.com/kirjat.htm PDF-tiedoston lukeminen onnistuu lähes kaikilla laitteilla. Teoksen voi ladata ilmaiseksi myös Google play kaupasta Android laitteille sekä Applen laitteille joihin on asennettu Google play-sovellus. Jännittäviä lukuhetkiä!
Mulle tulee verkkohesari, luen sen tabletin sovelluksella ja sen kanta-asiakaspalveluissa on myös jonkinlainen verkkokirjasto, sieltä taisi kerran kuussa saada ilmaisen kirjan hesarin tilaajana ja rahalla tietenkin muitakin. En ole siihen asiaan tutustunut paremmin. Sanoma Oyj:n verkkopalveluista löydät muitakin niin lapsille kuin aikuisille suunnattuja verkkokirja ja -lehti palveluja. osoite varmaan www.sanoma.fi tms. Googleta jos et löydä.
Mun kaikki kirjat löytyy e-kirjoina, vähän eri kirjat eri kanavista, mutta kaikki Elisa Kirjasta
http://www.kolumbus.fi/j.m.heikkila/index-fin.html
Kirjastosta! Katsohan oman kirjastosi sivuilta. Löytyy jo jonkin verran. Mutta lainatessa valitse selaimeksi google chrome. Muuten ei onnistu. En tiedä miksi...