Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajuaistini katosi yhtäkkiä, haistan kaikki hajut yhtenä??

Vierailija
06.10.2020 |

Yhtenä päivänä rupesin haistamaan autossa miedosti palanutta, vähänkun roskia poltettaisiin jossain kaukana. Sitten se sama haisi kaupassa ja kotona jolloin tajusin, että sitä ei haista kukaan muu kuin minä. Meni kaksi päivää niin savun haju vaihtui imelään hajuun, enää en haista mitään muuta kuin jatkuvasti imelän hajun nenässä, ja se voimistuu aina välillä, mutta KAIKKI mitä yritän haistaa haisee yhdelle ja samalle :((( mitä ihmettä olenko tulossa hulluksi??. Flunssaa tai edes pientä nuhaa ei ole, nenä siis ei ole lainkaan tukossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta sulla voi lähteä myös hiuksia päästä. Noin mulla alkoi korona. Käypä testissä, niin saat rauhan. Parempi korona kuin kasvain päässä.

Mulla taas tippui penis.

Mulla valui emättimestä visvaa.

Vierailija
22/24 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan kyllä esim hajuveden jos tungen oikein nenän kiinni siihen purkkiin, samoin käsidesin ym voimakkaat tuoksut, mutta samantien kun lakkaan nuuhkimasta niin se imelä haju tulee takaisin Ja tuntuu kun se tulisi kitalaesta. Tätä on nyt jatkunut viikon. Ei tullut kyllä mieleenkään, että liittyisi koronaan?? Mitään yleiskunnon heikkenemiseen tai flunssaan viittaavaa ei ole. Ainoa mikä on samanaikaisesti vaivannut on viisauden hampaat! Muut hampaat juuri putsattu mutta kaikki viisurit tallella ja niitä särkee. Voiko ne aiheuttaa kasvaessaan jotain tälläistä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hajuaisti?

Mulla ei ole hajuakaan.

Vierailija
24/24 |