Hajuaistini katosi yhtäkkiä, haistan kaikki hajut yhtenä??
Yhtenä päivänä rupesin haistamaan autossa miedosti palanutta, vähänkun roskia poltettaisiin jossain kaukana. Sitten se sama haisi kaupassa ja kotona jolloin tajusin, että sitä ei haista kukaan muu kuin minä. Meni kaksi päivää niin savun haju vaihtui imelään hajuun, enää en haista mitään muuta kuin jatkuvasti imelän hajun nenässä, ja se voimistuu aina välillä, mutta KAIKKI mitä yritän haistaa haisee yhdelle ja samalle :((( mitä ihmettä olenko tulossa hulluksi??. Flunssaa tai edes pientä nuhaa ei ole, nenä siis ei ole lainkaan tukossa.
Kommentit (24)
Kasvain, korona tai poskiontelontulehdus.
Korona takuuvarmasti. Tai kasvain. Aivoverenkierron häiriöt voi aiheuttaa tollasta.
Ei voi olla korona. Koronassa menee hajuaisti. Sinähän haistat koko ajan jotain.
Demonin riivaama. Haiseeko myös rikin katku?
Joo ei oo tavallinen koronahäiriö tuo.
Lääkäriin.
Aika monessakin sairaudessa on hajuaistin häiriöitä.
Demonin riivaama. Haiseeko myös rikin katku?
Joistain lääkkeistä voi mennä hajuaisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hajuaisti lähti. Eka oire
No ap:lla ei oo lähteny mihinkään.
Itse olen noin viikon ajan haistanut uunissa olevan kinkun hajua aamuöisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noin viikon ajan haistanut uunissa olevan kinkun hajua aamuöisin.
Käyttäkää ny ihmeessä liukkaria.
Kohta sulla voi lähteä myös hiuksia päästä. Noin mulla alkoi korona. Käypä testissä, niin saat rauhan. Parempi korona kuin kasvain päässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hajuaisti?
Sama kuin lemu- tai tuoksuaisti.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sulla voi lähteä myös hiuksia päästä. Noin mulla alkoi korona. Käypä testissä, niin saat rauhan. Parempi korona kuin kasvain päässä.
Mulla taas tippui penis.
On myös oire psykottisuudesta. Ennen alapeukutuksia, käy tarkistamassa asia: pitää paikkansa ja nimenomaan hajut, joista AP puhuu kuuluvat tähän.
Kasvain päässä tai korona