Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka kyllästyneet tv:n ja suoratoistopalveluiden katsomiseen ihan täysin?

Vierailija
06.10.2020 |

Katselin jossain vaiheessa todella paljon tv-sarjoja eri suoratoistopalveluista mutta nyt täysin kyllästynyt. Ei jaksa enää yhtään. Normaalista telkkarista jaksan juuri ja juuri katsoa uutiset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Kyllästyin jo parikymppisenä. Minulla ei ole koskaan ollut tv:tä kotona. Toki katson joskus jotain netin kautta.

Vierailija
2/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Uutisetkin on sitä samaa huttua illasta ja päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
4/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää tilaa mitään suoratoistopalveluja kun ei tullut katsottua mutta kyllä telkusta tulee seurattua erilaisia realityjä ja joitain dokumentteja. Stressaavan työpäivän jälkeen vaan ihana istua sohvaan katsomaan jotain harmitonta ja kevyttä tyyliin eläinlääkärikliniklarealityt, Grand designs, remppa vai muutto, 90 days fiance, master chef Australia...

Ikävuodet 30-40 mulla ei ollut telkkaria ollenkaan enkä kaivannut sitä. Mutta nykyään taas tykkään katsoa.

Vierailija
5/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kahden kanavan aikaan kauhisteltiin kouluissa parin tunnin katselua ja ihmettelen miten joidenkin illat kuluvat sitten maksukanavien maraton katsomisiin helposti?

Vierailija
6/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuukauden ilmainen käyttö Viaplaylle, ja kyllästyin kyllä aika nopeasti. Lähinnä sarjat kiinnostavat eri suoratoistopalveluissa, mutta niissä varmaankin se ''tunnelman tappaja'' on se, että jaksoja voi katsoa putkeen ja sarja tulee lopetettua parissa viikossa. Kyllä odottaminen kuuluu mielestäni sarjojen kokemiseen. 

Vierailija
7/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kausittaista. Välillä menee kuukausia, että tulee miettineeksi miksi sitä turhaan maksaa netflixiä tai hbota kun ei niitä käytä. Sitten taas hurahdan ja tuijotan koko vkonlopun aamusta yöhön asti jotain sarjoja ja etsin tietoa koska tulee uusia kausia ja mietin, että miten olen voinut olla ilman ihanaa netflixiä. Kunnes taas unohdan koko palvelun ja unohdan myös mitä olen katsonut. Peruskanavilta en katso mitään.

Vierailija
8/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku hyvä ja paljon huttua. Yle Areena on näistä paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi