G: syömäsi joulusuklaan määrä tähän mennessä?
Kommentit (33)
Muutamia, ehkä kymmenisen? En erityisesti pidä suklaasta. Tai ei se nyt pahaakaan ole, muttei ole ikinä sellainen himo sitä kohtaan vaan makeanhimoon riittää ihan pari palaa.
Salmiakkia sitten voisinkin vetää kuormakaupalla, mutta täytyy vähän jarrutella ettei mene verenpaineet ihan villiksi :(
Nojaa, riippuu mistä joulusuklaan syönti aloitetaan. Joulukuun alusta alkaen muutama kilo erinäisiä laatuja konvehteja. Yllättäen en ole valtavan ylipainoinen, mutta myönnettäköön, että olen normaalipainon ylärajalla...
Nojaa, riippuu mistä joulusuklaan syönti aloitetaan. Joulukuun alusta alkaen muutama kilo erinäisiä laatuja konvehteja. Yllättäen en ole valtavan ylipainoinen, mutta myönnettäköön, että olen normaalipainon ylärajalla...
2 pientä palaa Fazerin sinisestä levystä.
16 konvehtia! Helppo laskea tyhjät kolot. 8 palaa jäljellä. Eli huomenna 4 ja... Miehelle neljä.
Ehkä 100 g valkoista suklaata, kaksi isohkoa suklaatryffeliä tummasta suklaasta, kolme suklaakeksiä. Konvehteja nolla, koska en saanut niitä keneltäkään lahjaksi enkä itse koskaan osta niitä.
Suklaamanteleita olisi vielä varastossa, mutta ne saisi kyllä nyt piilottaa..
Kaksi konvehtia tummaa suklaata. Ei vaan ole maistunut enempi.
Mutta isot satsit jouluruokaa ja pari leivosta on toki myös mennyt alas :)
2 konvehti rasiaa(pandan),yksi fazer levy ja valkosuklaa 300g levy.ja yksin!
Kaksi pandan konvehti rasiaa,yks fazer sininen levy ja valkosuklaa levy 300g ja nämä siis yksin syönyt..
0g tähän mennessä. Muuta karkkia olen kyllä syönyt varman 200 g.
Yksi rasia pandan konvehteja on tullut mussutettua, tässä kolmen päivän sisällä.
En yhtään