Tökeröin tapa jolla sinut on jätetty?
Kommentit (33)
Tekstiviestinä kolmannen vuosipäivän aattona. Odotin kihlasormusta, sain alkaa etsiä uutta asuntoa. (Toinen nainen taustalla.) 21.
Mut on aina jätetty vaikenemalla. Iät 19, 24, 37, 46.
Mies ei ilmestynyt tapaamiseen tai vastannut puheluihini. Olin 24-vuotias.
Menetin lapsen (siis tämän miehen lapsen) ei käynyt sairaalassa kun yhden kerran 15minuutin ajan, kun pääsion kotiin kertoi että on parempi kun etsin itselleni uuden kodin. Asunto oli siis miehen.
Tuomalla aikoinaan rippikolusta kotiin uuden tyttöystävän kun minä tulin käymään viikon erossa olon jälkeen. ikää silloin 14.
Avopuoliso ilmoitti somessa irtisanoneensa vuokrasopimuksemme, oltuaan ensin lähes kaksi viikkoa kateissa. Olin 19.
Vaikenemalla täälläkin.Ei vastausta puheluihin, viesteihin.
Todella munatonta touhua.42
Mies lähetti viestin puhelimeen että hänen exänsä muuttaa takaisin saman katon alle. Tämä tapahtui viime kesänä ja olin 34. Nyt se apina yrittää saada minut takaisin, mutta en todellakaan huoli enää!
Laittoi kaverin kertomaan. Kaveri kertoi humalassa joskus että olen niin ruma ettei voinut sallia ystävänsä olevan mun kanssa. Sanoi ystävälleen hän hoitaa eron ja niin hoitikin.
Teinimeininkiä, olin n 18 v
Mies kertoi tokilla treffeillä paljon juttuja joita olin tehnyt aikaisemmin, eli oli seurannut mun tekemisiä jo pitkään
Laittoi kaverin kertomaan. Kaveri kertoi humalassa joskus että olen niin ruma ettei voinut sallia ystävänsä olevan mun kanssa. Sanoi ystävälleen hän hoitaa eron ja niin hoitikin.
Teinimeininkiä, olin n 18 v
Mies kertoi tokilla treffeillä paljon juttuja joita olin tehnyt aikaisemmin, eli oli seurannut mun tekemisiä jo pitkään
Miehen piti lähteä baariin kaverinsa tueksi etsimään hänelle nainen, sen jälkeen ei kuulunut mitään ja sain muuta kautta kuulla että olikin löytänyt itselleen uuden. Olin 18 ja hän 20 mutta silti mielestäni raukkamaista...olisi voinut edes itse ilmoittaa!
Jouluaatonaattona pakkasin tavaroita, oltiin lähdössä anopin luokse jouluksi. Mies tuli työmatkalta kotiin ja ilmoitti, että hän on menossa, minä en, mukaansa otti uuden tyttöystävän. Olin 28v, mies 32v ja uusi tyttöystävä 19v.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:43"]
Jouluaatonaattona pakkasin tavaroita, oltiin lähdössä anopin luokse jouluksi. Mies tuli työmatkalta kotiin ja ilmoitti, että hän on menossa, minä en, mukaansa otti uuden tyttöystävän. Olin 28v, mies 32v ja uusi tyttöystävä 19v.
[/quote]
Mahtoi olla heillä siellä vähän outo tunnelma. Outoja ratkaisuja ihmisillä :D
Tekstiviestillä vuoden seurustelun jälkeen. Olin 34v.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:43"]Jouluaatonaattona pakkasin tavaroita, oltiin lähdössä anopin luokse jouluksi. Mies tuli työmatkalta kotiin ja ilmoitti, että hän on menossa, minä en, mukaansa otti uuden tyttöystävän. Olin 28v, mies 32v ja uusi tyttöystävä 19v.
[/quote]
Tää liitto tuskin kesti ikuisesti.
Uus miesystävä toi pakulla tavarani naisystävän asunnosta.....ikää 23v
Oli muistaakseni 20-vuotissyntymäpäiväni. Oltiin sovittu, että hän tulee hakemaan minut ja lähdetään juhlimaan kavereideni kanssa. Odotin tuntikausia ja kun hän vihdoin vastasi puhelimeensa, oli nukkunut pommiin ja samaan syssyyn totesi, ettei varmaan taideta nyt muutenkaan nähdä enää. Oli kyllä asiallinen ja empaattinen, mutta kyllähän siinä oli syntymäpäivä pilalla.
Toinen nainen, 47