Huomaakohan haastattelija jos otan pari olutta ennen työhaastattelua?
Etäyhteys joten hajusta ei ainakaan huomaisi. Jännittää nuo haastattelut aina niin paljon, pari olutta saattaisi rentouttaa. Ja ei, ei ole alkoholiongelmaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
pekewisser kirjoitti:
mitäpä jos laittasit tölkin ruutuun näkyville reilusti vaan... ja kunnolla kulauttaa välillä..
🍺🙃Mielummin kossupullo tai Sorbus ja tosiaan pientä naukkailua siinä haastattelun aikana. Tiedä vaikka olisi hengenheimolainen? Fiksu haastattelija ymmärtää kyllä ja voithan kertoa syyn.
Sitten jos esiinnyt skarpisti ja ilman sopertelua, herättäisit ainakin huomiota.
Kossu on kyllä miehekäs, asiallinen ja myös isänmaallinen valinta. Jätät lähtemättömän vaikutuksen. Onnea haastatteluun!
Haastattelija kiinnittää huomiota jos selvästi olet kännissä etkä tuo viinaa mukana. Kaappijuoppoihin ei luoteta. Menet kuule haastatteluun ja laitat pöydän pitkäksi. Olutta kori, muutama siideri ja tiukkaa viinaa. Haastattelija mieltyy sinuun ja unohtaa muut tai saattaa palkata useampikin henkilöitä ja itse saatat illan mittaan tulla palkatuksi muihinkin tehtäviin.
Viinaa tarjoamalla SAA kavereita!
Ei huomaa, jos etäyhteys käytössä.
Tunnustan, että aika usein ennen työhaastattelua olen ottanut lasin viiniä rauhoittaakseni sosiaalisten tilanteiden pelkoani. Valitettavasti olen huomattavasti rennompi viinilasillisen jälkeen ja tällöin myös nopeaa reagointia vaativiin kysymyksiin keksin helpommin vastaukset. Olen myös saanut useamman työn tällä tekniikalla.
Arjessani en juo alkoholia juurikaan niin huomaan että tosiaan jo esimerkiksi 12cl viiniä helpottaa huomattavasti. Toki ideaalitilanteessa tämä ei olisi tilanne, mutta työpaikkahaastatteluja on vaikea treenata etukäteen niin että pulssi ei tositilanteessa nousisi ja paniikki nostaisi päätään.
Jos haastattelu on aikaisin aamulla, niin kannattaa aloitella jo edellisenä iltana tissuttelu. Pienessä krapulassa haastattelu aamuna, kun vedät 2 olutta, niin varmasti on hyvä pöhinä haastattelussa. Muutoin 2 oluesta tuskin apua on. Taksilla kannattaa tosin mennä, mutta haastattelijat pistävät merkille, että osaat hoitaa raha-asiat kunnolla, kun varaa ajella taksilla haastatteluun. Onnea!!
Onhan niitä päähän kiinnitettäviä juomatelineitä markkinoilla, josta lähtee esim. 1 huomaamaton letku suuhun. Yhden pullon voi piilottaa näppärästi esim. hatun alle. Haastattelussa sitten tiputat esim. kynän lattialle aika-ajoin, ja imaset pillistä samalla.
Pari annosta ei kyllä tuntemattoman ihmisen käytöksessä näy.
Sama kuin ottaisi rauhoittavan lääkkeen.
Normaali jännitys on eri asia kuin sellainen ahdistus, joka vaikuttaa toimintakykyyn.
Joo, alkoholi ei ole se suositeltavin vaihtoehto johon turvautua, mutta yks kerta sinne tänne.
Kyllä, on alkoholiongelma jos tuollaisessa tilanteessa pitää juoda.
Ei huomaa, ei vaikka joisit sixpackin.
Eihän haastikset siuta tunne, voit huoletta tintata enemmänkin. Annat itsestäsi dynaamisen ja asiakasrajapintalähtöisen ihmisen pienessä nousuhumalassa. Ne kuule tykkää siitä ;)
Ota koko mäyris. Ei se mitään huomaa.