Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja jätti, tuli takaisin ja jätti uudestan

Vierailija
24.12.2013 |

Siinäpä se tuli otsikossa... yli 17 vuotta yhdessä, vaikeitakin vuosia, kaksi lasta ja ruuhkavuodet. Talon myynti ja uuden osto, muutto, remonttia ja kiireinen kesä... eipä sitten muuta tarvinnut - mies aloitti suhteen työtoverinsa kanssa, lähes 20 vuotta nuorempi, yksi lapsi - tuloksena kaksi eroperhettä.
Mies tuli takaisin vappuna, otin takaisin, halusin... hän oli luonamme reilut kaksi kuukautta ja lähti uudestaan... voi luoja mikä syksy ollut. Ja nyt kävi lmi, että hänellä on suhde edelleen tämän saman naisen kanssa... ilmeisesti oli koko ajan.
Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miksi halusit vielä yrittää, mut ensi kerralla tiedät paremmin.

Toivottavasti teillä on kiva joulu ja uusi vuosi. Voimia, aika helpottaa vaikka nyt tuntuisikin toivottomalta. <3

Vierailija
22/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 21:14"]Siinäpä se tuli otsikossa... yli 17 vuotta yhdessä, vaikeitakin vuosia, kaksi lasta ja ruuhkavuodet. Talon myynti ja uuden osto, muutto, remonttia ja kiireinen kesä... eipä sitten muuta tarvinnut - mies aloitti suhteen työtoverinsa kanssa, lähes 20 vuotta nuorempi, yksi lapsi - tuloksena kaksi eroperhettä.
Mies tuli takaisin vappuna, otin takaisin, halusin... hän oli luonamme reilut kaksi kuukautta ja lähti uudestaan... voi luoja mikä syksy ollut. Ja nyt kävi lmi, että hänellä on suhde edelleen tämän saman naisen kanssa... ilmeisesti oli koko ajan.
Miten tästä pääsee yli?

[/quote]jatka elämääsi, tollanen mies ei ole arvoisesi! Luoja mikä luuseri miehesi on, tuliko 50 villitys vai mikä kun nuoremman etsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääse yli. Me ollaan oltu 25 vuotta naimisissa ja olen ottanut miehen 3 kertaa takaisin pettämisen jälkeen. Voin sanoa, että ei se onnistu. Pettämiset on aina välissämme eikä ne unohdu. Elämänilo häviää. On aika tehdä päätöksiä.

Vierailija
24/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheat me once, shame on you. Cheat me twice, shame on me.

Vierailija
25/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se menikään. .. Fool me once, shame on you.. fool me twice, shame on me...

Vierailija
26/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan ottaa pettäjää takaisin? Lasten takia muka ..höpö höpö, ei ole lapsillekaan hyvä tuollaisessa suhteessa olla, kyllä he vaistoavat että kaikki ei ole kohdallaan. Naiset joilla ei ole omanarvontuntoa ja ovat kenties läheisriippuvaisiakin sietävät tuollaista, ei muut.

Vierailija
27/32 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voimia! Mieheni petti ja jätti syksyllä vähän pidemmän suhteen jälkeen kuin teillä. Oli kolmas kerta kun jäi kiinni, toinen ero. Koskeehan se, jättäminen vielä enemmän kuin pettäminen, mutta sinä ansaitset parempaa. Kaksi kuukautta menee ihan huurussa. Eroryhmä, terapia, perheneuvonta auttaa. Sinne voi mennä yksinkin. Pidä mahdollisimman vähän yhteyttä mieheesi. Itse opin tämän yrityksen ja erehdyksen kautta vasta 3kk jälkeen. Se oikeasti helpottaa.

Vierailija
28/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee kuule ihan samaa. Olin onnellisesti naimisissa, neljän vuoden jälkeen alkoi naisella bilettäminen ja rajusti, uusia miehiä alkoi olla salaa chäteissä, minä hoidin lapset lähestulkoon yksin, anteeksi annoin useita kertoja, sitten sain tarpeekseni. Se on se rakkaus, kun rakastaa, antaa anteeksi, se joka pettää ei rakasta. Nykyään olen kahden lapsen yh isä, äiti ei edes viitsi tavata lapsiaan, sekoilee ja ryyppää. Itse en pettänyt, vaan olin tosissaan. Kyllä meissä miehissä ja naisissa on kummassakin samaa. Terveisin yh isä.

Vierailija
29/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee ihan samaa.

Vierailija
30/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otat sen vielä kerran, niin nähdään, että onko se kolmas kerta kun toden sanoo.

Vierailija
31/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 03:20"]

Naiset tekee ihan samaa.

[/quote] Ihanko tosi? Hyvä kun tulit tuon tänne kertomaan, niin nyt mekin tiedetään. Kiitos.

Vierailija
32/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 21:14"]

Siinäpä se tuli otsikossa... yli 17 vuotta yhdessä, vaikeitakin vuosia, kaksi lasta ja ruuhkavuodet. Talon myynti ja uuden osto, muutto, remonttia ja kiireinen kesä... eipä sitten muuta tarvinnut - mies aloitti suhteen työtoverinsa kanssa, lähes 20 vuotta nuorempi, yksi lapsi - tuloksena kaksi eroperhettä.
Miten tästä pääsee yli?

[/quote]

Sä olet idiootti! Exää ei oteta koskaan takasin. Se yritti löytää paremman ja tyyty suhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän